Hozott már ki valaki N22A dízel motorból több lovat nem chiptuninggal?
Érdekelne hogy kinek mi a tapasztalata, ismer e valakit, mire lenne szükség, stb...
Mi mennyit bírhat?
Vagy ez is sima legó mint a régi motoroknál?
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy ti hova szoktátok beépíteni az olajhőfok szenzorát? (Az alany B16 turbo, 5gen civic)
Merthogy a szenzor elég hosszú így nem tudom belerakni az olajszűrő pogácsájába, pedig az kézenfekvő lett volna.
Alu forrasz, annak max 400C kell, nem deformálódik, még a hegesztéstől, deformálódhat. Tudok otthon alut hegeszteni, alapjába véve két fajta hozaganyag van, AlMg és AlSi. a magnéziumos keményebb törékenyebb, a szilíciumos lágyabb, hajlékonyabb. Én a turbó illesztése miatt nem biztos, hogy merném hegeszteni, bár lehet, hogy nem okoz problémát mert egyébként is nagy hőnek van kitéve a turbó.
a wastegate nyomasszabalyzó felfogató füle sose volt az öntvényen, helyette a kompresszor házba egy átmenő furatot fúrtak a wastegate tartokonzolnak, bele menetet ami persze megszakadt . egy masik wastegate felfogato pontja mashova esik igy a regi szakadt menetes lyukat be kene foltozni,ragasztó meg egyebek a hő miatt nem jatszanak es normalisan kene megcsinalni.
Egy rendes alu hegesztő szerintem meg tudja mondani, h hegeszthető-e vagy sem, amennyiben igen a következő gond, h mekkora a luk hol van és ebből eredően mennyi hőt "kell" bevinni a hegesztéskor és ezáltal mennyire fog deformálódni a kompresszor ház!? , az általad linkelt képen is jól látszik, h elég minimálisra van véve a hely a kompresszor lapátok és a ház között.
én lehet inkább turbókkal és ezek felújjításával foglalkozó cégeket kérdeznék meg előbb, lehet van jó ötletük vagy tudnak segíteni esetleg akad náluk vagy betudnak szerezni új kompresszor házat nem aranyrúdért
udv!
A turbo hideg oldali háza pntosan milyen anyag összetételű?
Sajna át van fúrva, azt kellene befoltozni, egy sima alu hegesztő szakember meg tudná csinálni? link
Sziasztok! Először itt szeretném megkérdezni, hogy nem e tudtok valakinek, egy eladó jackson racing supercharger-t D16-hoz. Akarok egyet Ebay-en már találtam, de ha itthon lenne egy valakinek feleslegessé vált, annak jobban örülnék, mint az USA-ból való rendelgetésnek. Tudom, hogy itthon is van belőle
Köszi szépen az infót!
Mikor a d13 hozzám került akkor is úgy voltam,hogy ez jó úgy ahogy van... aztán nem maradt úgy D
Most ezzel is úgy vagyok,hogy jó úgy ahogy van ... de nem biztos,hogy így is marad
Tehát akkor 220 le kb 3400 dodi körül mozog. + aki felprogramozza,esetleg berakja.Erre még rájön a nagyobb fékek,+ mindennek a forgalmiba való beíratása... Kérdés,hogy mennyire stabil a dolog?
Szép napot!
Kíváncsiságból ... mit lehet kihozni egy R18-ból motormegbontás nélkül,és persze ennek anyagi vonzata mennyi?
A másik kérdés,hogy a fékek okosítására van e lehetőség,ha igen árban mennyi?(Tudom,másik topik a fék topik,de itt egy helyen megtalálom)
A kereső még mindig nem a barátom,nem is volt és nem is lesz soha!!!
Biztos jó, én ezt nem vitatom, én is néztem ezt a turbót annó, de rájöttem, h ez pici, látszik is, h fent elfogy, én Greddy-ből TD05-öt néztem, vagyis ennek a különböző fajtáit
Az hogy tök egyenletesen épül a nyomás szerintem nincs ezzel baj,te jobban benne vagy a témában fejtsd ki légyszives mire gondolsz?ahol mèrtek szerintem nem régi teknika.elöttem mérték haverom szívójàt na ott van hullám pl.
ott egyértelműen làtszik a vtec valtas
Szinte mindegy. nekem csak az az érdekes, hogy sehol egy hullám a görbéken, nem látni hol jön a töltőnyomás, tök egyenletesen épül a teljesítmény stb...
Sziasztok! Kérdésem lenne felétek van e köztünk olyan aki turbosított b20v motort? Érdekelne mennyit bír a hüvely? Esetlegesen milyen lehetőségek vannak arra hogy bírjon mondjuk 1 bar nyomást max?! Előre is köszönöm az infokat.
Nekem eddig csak szinter volt, így nem tudok sajna erre választ tapasztalatból, de amire nem elég egy komplett, erős szinteres rendszer az már szinte űrtechnika egy Civicben vagy kategóriájában.
pl a p28 szerintem ugy műkődik hogy a vtec szelep akkor kap jelet ha elérte a fordulatot és ha a vtec szelepházban meg van a megfelelő olajnyomás (az olajnyomás nagyságát nem tudom) ha nincs meg a minimum nyomás a szelepnél akkor nincs vtec.
-nem a vtec szelep nyitása van ellenőrizve egy másik körön!