A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg.
Éppen én is a napokban.
Sőt, folytattam piramisjátékot és már onnan is jött egy 10e
Egyébként, bár még messze nem hazsnáltam ki a lehetőségeket, az app valóban korrekt, egyszerű és jól hazsnálható.
Köszi Malazs!
A kebabot tök szeretem, még a módszerváltás körül kaptam rá, Isztambulban, a birkás verzióra, ami persze itthon nincs.. van viszont borjú, de a belvárosba kell mennem (pl Szeráj), h abból jót egyek, itt a kerületben nuku. Pizza tekintetében állunk jól, én azóta is a kistarcsaiba járok, amit Dózer ajánlott, ott már névről köszöntenek.. :-) De nyílt most itt a Péceli úton is egy (Olasz meló), meg a Ferihegyin is (Toro Rosso), mindkettő finom, nápolyi pizzát készít.
Egyáltalán nem vettem, úgy tűnt? Ha az lett volna vagy komolyan gondolom, akkor no smiley, de vót, jó sok.
Kizárólag az általad tanultakat behelyettesítettem az általam írt képletbe, így teljes lett a kép. Tanult emberek ha összejönnek, csodákra képesek bazze....
Nyugaton az ember ha bérel, akkor a bérleti díjra kb. mégegyszer ugyanannyi a teljes körű casco, mint maga a bérleti díj, ami mondjuk egy heti bérlés esetén már nem kis összeg.
Nincs ötletem.
Számomra nem is volt érdekes soha. Ahol eddig autót béreltem( Törökország,Görögország,Tenerife), ott mindig teljeskörű, önrész nélküli Casco volt a bérleti díjban.
A bérautó önrész biztosítás hiányzik ebből a biztosításból. Van esetleg arra ötleted magyar biztosítóval, ami azt fedezi? Revolutnál a Metál szinthez jár, de nem olcsó. Külföldön lehet ilyet kötni, de az még kevésbé ismert, mint a revolut, ami vitás esetekben azért lehet szívás.
Jelenleg tényleg 4%, Viszont nincs 500ezres rész. Kamat plusz
Mikor én váltottam 8% volt. Akkor EBM -3% volt a kamat, épp 8%. Most EBKM -5%. Ez még mindig több mint bármelyik más banknál.
Most néztem meg, nekem 1700 volt az OTP számladíj, s 7500 a kártya éves díja, s nem tud semmit, nem jár hozzá semmi. Bankválthatnékom lett. :-) Még át kell bogarásszam a díjakat azért.. Az az utasbiztosítás hogy van a kártyához? Csak jelezni kell, h mikor jössz-mész?
Igen, abszolút jól érted.
Abban az esetben ha szeretnéd hogy a folyószámla kamatozzon, akkor van annyi elvárás hogy havonta 200ezer ft érkezzen a számlára bér vagy munkabér közleménnyel. Ebben az esetben évi 8% a kamat a folyószámlán, persze ebből lejön az SZJA és Szochó adó (kedves kormányunk állampapírba terelése miatt) Viszont havi kamatjóváírás van.
Nekem már az utasbiztosítás miatt is megérte, minden más extra csak hab a tortán. A biztosítás és a biztonság mellett a Reptéri Lounge(ingyen evés,ivás utazás előtt és kulturált helyen kényelmes pihenés) és Fast track amit leginkább kihasználok, no meg persze a kamatot.
Sok esetben azt használom, pont a biztonság miatt, a lock funkció az alkalmazásban. Igen, nem igazán van fiókjuk, mindössze kettő Pesten. Így befizetni nem tudok. Ez valamilyen szinten hátrány, de ami olyan azt a Gránitos számlámra utalom/utaltatom. Mellette van OTP-s számlám is, ami igen alap, annak van havi kétszáz pár forint díja.
Jól értem ki a kondíciókból, hogy ehhez a kártyához/számlához, a nulla forintos számlavezetéshez nem kötelező vagy szükséges semmilyen havi jóváírás vagy forgalom, hanem az éves díj ellenében vehető igénybe a kártya és az ehhez tartozó mindez, amiket felsoroltál?
Amúgy is a Gránit bankos bankszlát használod? Kedvezőbbnek látom, mint az OTP-st (majd 30 éve azért ezt választottam, mert nekik volt a legtöbb ATM-jük), hátrányként csak a kevesebb fiókot látom, gondolom ezért jobbak a díjak..
De 2 évvel ezelőtt egy swift-et nem tudtál rendelni. A toyota törölte el a polgári autói rendeléseket, pl. corolla...
Na azért ez a szitu most visszafordult a helyes mederbe.
Sajnos nem minden szegmensben van így. Legalábbis amit én nézegettem, pl. GR Yaris, bizony nem nagyon van akció. Talán most hogy jön a facelift, így majd akcióznak, meg visszamegy a használt ár, legalábbis remélem. 2020 októberben kiadott Toyota listaár 12M volt (+1,5M a circuit pack), ugyanaz mostani árban (igazából 2022 vége óta) 16,95M+. Közben a legolcsóbb hirdetett használt a HaHu-n 14M-ért van fent 2021-es...
Andreas Breivik újra bepereli a norvég államot, (harmadszor, negyedszer???)
mert a túlzott elszigeteltséggel sértik az emberi jogait.
Panaszkodott a fogvatartási körülményekre is (valami külön házban él, konyha edzőterem tv meg faszom tudja)
és kérte a feltételes szabadllábra helyezését is.....
Ha esetleg valaki nem tudná, ez az állat 77 embert ölt meg. 21 év börtönt kapott..
Nagyon könnyű úgy pofázni, hogy elvétve látják csak a tv-ben a káspár tyőzőt meg a 100 tagút...
Majd akkor magyarázzon az illető, amikor nap mint nap kontaktol velük és megtapasztalja az igazi retekházi életstílust közöttük! Nagyon szívesen végigvezetném az ilyen majmokat Halas 1-2 ikonikus részén... Már a látványtól hányingert kapna és akkor még szinte semmit sem tapasztalt a javából!
Ezért kimondottan szeretem, amikor osztják ezekkel a dögökkel kapcsolatban az észt, nulla tapasztalattal...
Múltkor egy sokadik olyan poszt alatt ahol arról írtak,h. jogsi minden nélkül vezetett, balesetet okozott elmenekült stb. beírtam,h. biztos nem c.igó volt, egy belterjes belpesti vehemensen lerasszisztázott, hogy mekkora köcsög vagyok
Az ilyen agymosottakat teleportálnám borsodba, had éljen köztük kedvére
Vicces lehet 125 ccm-em 2 hengerrel, olyat még nem próbáltam. :-)
Anno '94-ben Aprilia AF1-el kezdtem a motoros pályafutásom, az kis, sportos 2 ütemű volt, szintén 125 ccm, 1 henger, de 32 ló. Jól is hasított 8e fordulat felett. Ilyen kis chopperem is volt a kategóriában, egy Kavasaki Eliminator 125, a Honda VFR-em mellé vettem. Az akkori bnőm járkált vele. Én csíptem, mókás egy canga volt, s 3 litert evett, szintén sor1 :-). Monnyuk 2 személlyel nem vágott hátba a teljesítmény..
Mivel akkor még csak 125-ig volt jogsim, meg el lehetett teljesen számolni anyáméknak a cégbe, ezért azt kaptam, de azért nézzünk is ki valahogy meg tudjunk kényelmesebben ketten is gurulni, ezért egy Honda (mi más? ) VT125 Shadow-m volt.
15 ló, 4 ütemű és tényleg V motor volt, így azért némi nyomaték is szorult bele, ráadásul rohadt keveset evett.
A tank meg a dugattyúház gyárilag nagyra volt megcsinálva, hogy nézzen ki valahogy, tehát nagyobbnak látszódjon. Avatatlan szemek tényleg mindig nagyobbnak hitték, pedig ezek csak borítások voltak. Képzelheted V2 elrendezésben 2 kis tűhegynyi 62,5m3-es dugattyú mozgott benne.
Csak a gumiméret árulta el, ez nyilván vékonyabb volt, igazi öreg motorosok abból egyből mondták ránézésre, hogy 125-ös.
(ja, meg az első villák, azok is vékonyabbak egy 600-asénál)
De faszán működött, városban, ha akartad és kicsit tépted, azért lehetett vele lehagyni a forgalmat, kint meg 100-110-et vitte utazóba, de többet azért nem.
Ilyen volt e:
Ezt a második képet direkt a tank miatt raktam be például. Az egész egy nagy lemez borítás volt, ami ilyen széles és azon belül volt az igazi kis tank. De nagynak látszódott. Ugyanez a kipufogó, egy vastag króm borítás volt rajta, mind színjáték, de szerethető volt
Amikor a városban volt üzletem, akkor az első helyre (Zugló) motorral jártunk asszonnyal, aztán amikor onnan költöztünk az Oktogonhoz és már nem volt motor, (de ha lett volna, akkor sem azzal járok) akkor meg egyértelműen BKV-ztam én is.
Egy tízes volt a bérlet, a benzin meg kismillió lett volna, plusz a parkolás vagy parkolóban kellett volna helyet bérelni.
Egyértelműen a BKV volt a logikus választás.
Ülni mondjuk sosem ültem le, se metrón, se busz, se semmi, de konkrétan nem azért mert kényes vagyok, hanem mert nem szeretek egyszerűen. Amikor gimibe jártam Pécelre, akkor sem ültem sosem. Szörfözök mindig.