Felmerült bennem, h megmérem tolómérővel a tárcsát.
De ezek után akkor ha elkezd zenélni a fékpofa akkor cseréltetem a tárcsát is.
Köszi szépen a válaszokat.
Két betét után már szoktak tárcsát is cserélni. Örülj hogy nem ATE fékek vannak rajta ott minden betétnél a tárcsa is annyira megkopik hogy bár még jó lenne az új betéttel de inkább cserélni szokták. Ha meg marad akkor max félidőig mehetsz a betéttel és a tárcsa már minimumon van. Persze kutya sem nézi a tárcsa vastagságot így van hogy 3-4 szett betét is elkopik mire valakinek feltűnik hogy hát izé tárcsát is kellene cserélni, vagy csak szimplán leszabályozzák a tárcsát a válla eltűnik és boldog a tudatlan tulaj, mert még nincs válla de már 3mm-rel a minimum alatt van a tárcsa.
Simán. A hátsó fék jobban kopik mint az első fék.
Tempomat és a VSA többet használja a hátsó fékeket.
Jahogy első fék.
Hát az is simán elfogy.
2 mm kopás lehet és már ha 1 mm alatt van akkor az új betét mire lekopik már a tárcsa a minimum alatt lesz ezért akar cserélni tárcsát is a szerviz.
Srácok mennyire életszerű az, hogy a 10. genes 1.5-es Civic-emen 75 ekm-nél a második fékbetétcserét prognosztizálja a szakszerviz, és szerintük tárcsákat is cserélni kell ?!
Városban van hajtva, nem mondom sportosan vezetek, de kicsit korainak érzem. Főleg a tárcsákat.
(mindez persze első kerekek)
10 gen szedán executive-val van valakinek tapasztalata? Bőrülés silány minősége, klímahűtő visszahívásos az összesnél, meg deréktámasz nyöszörgés a fő panasz általában. A hatchback-nél nekünk a tetőablak zörgésen kívül meg a kötelező deréktámasz nyikorgáson kívül nem jött elő más és a 150k fele tart a futásteljesítmény.
Mennyire van túlreagálva a bőrülés kopás az exe-nél? Elsősorban valós tapasztalatokat szeretnék, ha van valakinek sedan, mert a hatch-et ismerem, meg az általános "ez már nem az a régi jó Honda" nézőpontokat.
Igazából engem csak az alkatrész érdekelne. Lakatos ismerős van, sajnos az autó már nincs olyan esztétikai állapotban hogy százezreket költsek rá. Jobbára melós, pakolos autó lett belőle. Csak annyira akarom összerakni hogy még egy utolsó műszakit kapjon. A motorja viszont hibátlan ????
Keresek 5 gen sedan civichez jobb és baloldali küszöböt. A külső és a belső fele (emelési pont körüli rész) is odavan. Esetleg valaki tudna ajánlani valami céget ahol be tudom szerezni?
Android auto-val jól megy a kugli mapsz. Először kell a kábel aztán a utána ha úgy akarja megy kábel nélkül is. Viszont akkor meg nincs winampról zene.
MOndjuk nekem meg már fel se megy az újabb frissítés, mert nincs elég hely a fejegységben. Annyira megnőtt a térképek mérete hogy nem megy fel. CRV-kre se megy már fel....
Kifizettem 22 EUR-t aztán baszhatom.
Ilyenkor nyáron szoktam megcsinálni szervíz előtt. De pl. azt a Szolnok, Bcsaba, Gyula, Hmvhely vidéket nem tudja értelmezni néha.
Na mindegy, idén még rápróbálok.
Különben ezt a garmint nem lehet kicserélni rajta pl. IGO-ra?Nincs olyan, h ezt letörlöm, azt meg felteszem?Vagyis szakember...
(tudom telefon, de én azt nem használom semmire az autóban)
Annyit nem adok érte, mert szar. Olyan ritkán , lassan fejlesztik, h fél Mo. nincs rajta, mindig a kopasz szántóföldeken vágtatok keresztül.....Nekem mindig IGO volt ezelőtt, azzal sosem volt bajom, külföldön is azzal járkáltam, mindent tudott. Ez meg már a szomszéd megyében is eltéved....
"K: Ingyenesek a téárképek frissítései?
V: A térképfrissítési program egy 5 éves időszakra szól (beleértve az új autó eladásától számított első évet)."