Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Köszi az infókat mindenkinek!
Akkor nem szabad teljesen elzárkózni az M&M-től,
de nagyon meg kell nézni az autót, és fenntartásokkal kezelni amiket mondanak/igérnek.
"Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele."
Azért ez elég erős kijelentés
2x néztem meg és 1x vezettem is.
Kevés a km valóban, 50 ezer? de úgy le van lakva, hogy:
Tükröket cserélni kellett mert valaki szétfeszegette mindkét oldalt (cserélték)
Két első ajtó tele van ajtórányitással (mintha sörétes puskával lőttek volna rá) a vezető ajtón egy 200 forintos helyen lejött a festék és rohad, fényezni kell majd mindkét ajtót
Vezető oldali ajtó gumik szanaszéjjel szakadva (cserélték)
Vezető oldali küszöbről lekopott a festék alapozóig annyit szálltak ki-be
Vezető ülés szivacs cserés mert már a vas van, szivacs nincs, huzat szintén ramaty
Bal első küszöb az emelési pontnál meg van rogyva és már rohad
A tetőt fényezték mert lejött a lakk állítólag akkor amikor a fóliát húzták le róla és hát nem szépen csinálták meg
meg még pár apróság....
Persze mindenkinek mást jelen a jó állapot meg az hogy egyben van, de a srác úgy vette meg hogy majd apránként helyre rakja ezeket.
Sajnos FK2-t már csak erős kompromisszumok árán lehet venni, és ez egyre rosszabb lesz.
Anno néztem én is ott egy fehéret Gregoval és Eddy-vel.
Két kis apró sérülést leszámítva simán lehetett volna együtt élni az autóval. Csak azért nem vettem meg mert ott eldöntöttem, hogy fehér fk-t nem veszek.
Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele. Hasonlóan jó mint Dózer FK8-a.
Szóval azért talán elkerülni nem kell, főleg azért mert rajtuk kívül nem nagyon hoz be más fk2-t.
Én meg 3 embert ismerek akik ott vettek autót ebből 2 db FK2 és eg 10 gen 1.5T és hát inkább nem mondok semmit...
De nem mindig az autó a szar hanem pl. az árba bealkudott olajcserét nem csinálják meg és ez is Szolnokon derült ki pl. legutóbb...és még egyéb nyalánkságok...
Szaki barátom 2 autót vett és mind a 2 hibátlan volt. Mást nem ismerek aki ott vásárolt. Így végül is 3-ból 3 a verdikt azok közül akit személyesen ismerek és hiteles forrásnak tartok.
A Cupra ok, mert a tiéd elektronyos. Azért évente akkor is elvinném, ha nem lenne kötelező. Még 0-s olajcserére is elvittem, pedig az aztán nincs előírva sehol.
Vannak típusok amiknél 2 év vagy 15-20.000 km a garanciához kötelező szervíz. Az új Tucsonoknál is már nem kell évente szarakodni, ha 2 év alatt 5000km mész vele akkor nem szopatnak az évenkénti hordással. Ettől még garanciális és teljesen rendben lesz minden. A Cuprának hálisten km nincs is meghatározva csak az hogy 2 évente kell vinni, mind1 hány km mész vele közben....
Hogy a bánatba?
Nekünk évente vagy 15.000 km-enként kell vinni szervízbe. Nem értem a 30.000-es szervízt, sem a 2 évet. Tuti nem bukta a garanciáját???
Tanácsra lenne szükségem.
Gondolkodunk a Kia Sportage lecserélésén, mivel már nem nagyon fér el benne a család.
Sorentot szeretnénk helyette (lehetőleg benzinest)
Lenne most egy jónak tűnő, de van egy kis gondom vele.
Nekünk azt mondták - és tartjuk is magunkat hozzá - hogy a kötelező szervizek helyett évente vagy 10-15e km-ként vigyük szervizbe. Nálunk az egy év telik hamarabb, így évente hordtuk szervizre.
A kinézett Sorento-t viszont 2 évente, illetve csak 30e km-ként szervizelték. 2019-es az autó, eddig konkrétan 2 szerviz volt (kb. 30e-nél és kb. 60e-nél), most 86e km van benne, most lenne az esedékes lassan a harmadik. Illetve volt egy köztes szerviz 10e km-nél.
Szerintetek ez mennyire lehet problémás?
Még garanciális 2026 októberig, elvileg a garanciális feltételeknek megfelel.
Ez bevállalható szerintetek, vagy keresgéljek még inkább?
Korábban valahol szó esett róla, hogy van egy kereskedés akik sérülten hordanak be hondákat és kipofozva árulják őket.
Nem rémlik valakinek, hogy melyik ez a kereskedés?
Jobb lenne elkerülni őket
Anyám tavaly minél fullosabbat akart, tolatóradar, aut klíma, esőérzékelő, stb. Engem ezek nem mozgatnak igazán, inkább egy szép, nagy tetőablakkal vagyok megvéve. :-)
Augusztusban egy matt zöld Fiat500X-re esett a választás, szokásos paraméterekkel, kevés km, első tulaj, vez szervizkönyv, ...
Decemberben egy Mazda3-al is megbirkóztunk. Ha jó az autó nem csak Hondát veszünk.
Nem, nem leszek fő állású nepper, nekem így jó negyed évente venni egy jó autót, kicsit keresgélni, stb.
Nofene.. augusztusban vettünk anyámnak ilyen kilométerrel s árban egy Mazda 2-t, azért az lett, mert Jazz-ből nem volt akkor ilyen aut. klímás, jól felszerelt, kevés km-es 5M-n belül. Monnyuk az fiatalabb (2019), de ha akkor hirdeted, rá lett volna bízva a választás. :-)
Én úgy jártam off autóval 2019-ben, hogy friss (pár hetes) műszakival vettem. Forgalmiban euro 2 volt az autó, de valójában euro 3-as. Megvettem, visszamentem a vizsgabázisra reklamálni az adatlappal, hogy ezt az elírást korrigálni kellett volna amikor az előző tulaj műszakiztatta, de mivel 30 napon belül vagyunk, legyenek kedvesek lejavítani a rendszerben, hogy amikor átiratom kormányablaknál, akkor már euro 3-ra kapjak forgalmit.
Elhajtottak. Elmentem a KPM-hez, megreklamáltam, megnézték a rendszerben, megállapították hogy nekem van igazam, ráírták a műszaki adatlapra hogy helyesen az autó euro 3-as, pecsét és aláírás. Letelefonáltak a vizsgaállomásra hogy megyek vissza, javítsák ki. Odamentem, valamit nyomkodott a csávó, de azt mondta nem tudja megcsinálni. Mondom a "főnököd" küldött ide....mindegy, hagytam. Kormányablakban kisírtam, hogy a pecsét aláírásos papír alapján euro 3 legyen a forgalmiba, sikerült (így nem kellett külön KPM-es szemlére vinnem az autót)
Nade, amiért leírtam a sztorit. Következő műszakinál derült ki 2 év múlva, hogy a p@raszt a vizsgaállomáson letörölte a műszaki vizsgát. Azóta JSZP-n sem látszik, hogy az autó 2019-ben vizsgázott volna. Pedig amikor vettem az autót, a saját szememmel láttam JSZP-n a bejegyzést és megvan a kinyomtatott papír is a vizsgáról.
ez az autó 2018 szeptemberi, akkor le volt vizsgáztatva, azóta nincs semmi vizsgáztatási adat. Az autónak jelenleg 2024 augusztus végéig van vizsgája. Ezt nem értjük, hogy hogy van ez. Üdv
De olyan nincs hogy elfelejtették. Addig nem is engedi tovább őket a rendszer. Még talán fényképek nélkül igen, de a többinek benne kell lenni a rendszerben.
a hívás előtt akartam jól felkészülni. A telefonba azt mondta a kereskedő, hogy biztos elfelejtették a hanyag vizsgáztatók felvinni a műszaki vizsgáztatás adatait. Lehet, hogy így van, nem tudom, de inkább én olyan autót szeretnék, ahol indulásképp a papíron minden rendben van. Köszönöm a segítséget. Üdv
2024. április 14. 20:16:22: megválaszolva Tonx + által,
→ #32657
Magyarországi a kocsi. Nekem a JSZP nem hajlandó a műszaki állapotot is mutatni (írja, h ne pipáljam be azt a jelölőt).
Nemrég vettem anyámnak ilyen kategóriájú és korú autót (Mazda2, 1.5i, 2019-es) 5,2M volt, 37E kmel. Fasza kis gép.. :-)