Üdv!
A probléma megoldva,bár csak félsiker.
Egy magyar ismerősöm segített,netes segítséggel,otthoni villamossági távsegítséggel.
Tehát,kiderült hogy a riasztóm nem gyári,sőt,immó sincs a kocsimban.
A kocsi most elindul,a riasztó nem működik.De legalább használható a kocsi.
Úgy lett kijátszva a szar riasztóm,hogy az akksi sarut levettük,majd gyújtásra raktam,és úgy rakta vissza a sarut hogy gyújtáson volt,így a riasztó nem aktiválta magát.
A riasztó továbbra is szar,majd cserélni kell,de legalább használható a kocsi.
Köszönöm mindenkinek a tippeket!
Köszi a tippeket,hétvégén megnézem!
Ha megtalálom a hibát,jelentkezem.
Már voltam közben a RA Motornál,azt mondták ha a kulcsot kell tanítani,az kb28.000.-,de ha immó,akkor kb 450-500.000.- munkadíjjal.Azt nem szívesen csengetném ki.
Lehet sokáig volt áram nélkül, a belső akku lemerült, és elfelejtette a rátanított kulcsokat. Tanulság, ha elektronikus töltőd van, nem kell kivenni a kocsiból az akkut, lehet nyugodtan a helyén tölteni, nem fogja kinyírni a fesszabályzót.
Ha mázlid van, és el tudod olvasni a riasztó dobozán, vagy belül a panelon milyen riasztód van, van rá esély hogy neten van rá leírás hogy kell kulcsokat feltanítani. Ha nem lehet hogy a távirányítók döglöttek. Ki kell kötni az indításgátlást.
Egy picit részletesebben:
A kulcson a gombot hiába nyomom,nem csinál semmit.Nem nyitja az ajtót,nem kapcsolja le a riasztót.Látom hogy aktív,mert ilyenkor sűrűbben villog a visszajelzője a műszerfalon.Gyújtásra rakom,világítanak a visszajelzők,majd amikor indítani próbálom,akkor elkezdenek villogni az indexek,és nem teker az önindító.Ebből azt szűrtem le hogy vagy az immó,vagy a riasztó,vagy a kulcs.Vagy ezek elegye.
Régebbi modelleken a tűzfalra tették és egy vákuumcső kötötte össze a szívósorral, ahogy most neked is.
Újabb modelleknél már rátették a szívósorra ahogy az én képemen látszik.
Neked érdemes esetleg ellenőrizni azt a vákuumcsövet mert esetleg már lukas, vagy a MAP szenzort is, hogy jól
működik-e.
Bár azt írtad hogy a hőfok jeladó miatt volt rossz az alapjárat.
Izgalmas.
Amúgy van benne MAP szenzor, de légtömegmérő tényleg nincs.
Nemrég valaki Facebook-on feltett egy kérdést, pont erre vonatkozóan, hogy leveheti-e az akksi sarukat sok hónapra mert lerakná a kocsit, és azt hallotta hogy ha sokáig nincs áram alatt a kocsi akkor az immo nem fogja felismerni a kulcsokat. Ez akkor nekem nagyon fura volt, de most hogy te is hasonló dologról írsz lehet hogy van benne valami.
Üdv!
Segítségre lenne szükségem,vagy legalább tippre.
Az alany egy '94-es Del Sol,B16A2-es motorral.
Amikor vettem,a 2 kulcsból csak az egyiket fogadta el az autó,a másikat nem.
A kocsi télen pihen a garázsban,ekkor az akksi saru nincs rajta,töltöm az akksit,majd nyáron a saru vissza,és ilyenkor mindig aktiválja magát a riasztó.A kulcson egy gomb van,ami nyitja-zárja az ajtókat,illetve a riasztót vezérli.A gomb megnyomásával lekapcsoltam a riasztót,és lehetett indítani.Eddig.Most sajna nem ismeri fel kulcsot.Cseréltem benne elemet is.Amikor próbálok indítani,bekapcsol a riasztó,villognak az indexek,de nem indít,gondolom az immo blokkolja.
A kocsi-és én is- Svédben van,tehát a szervíz nem opció.Tapasztalat alapján,tök hülyék mindenhez.
Korábbi eset,alapjárat probléma miatt vittem hibafeltárásra.
Az eredmény:A légtömegmérő hibás adatokat továbbít a map szenzornak,emiatt a fedélzeti számítógép rosszul vezérli az injektorokat.
Mondtam nekik:-Dehát egyik sincs a kocsiban.
Erre ő:Akkor ne csodálkozz hogy nem jó a kocsid.(Ezért mindössze 100k-t kellett fizetnem.)
Szóval ezekhez nem megyek.
Van valami módja hogy újra felismerje a kulcsot a kocsi?Gondolok itt valami gomb-kombinációra,vagy valami ilyesmi...
Erre kellene segítség.
Előre is köszi!!
16-ot villog, az a könyv szerint befecskendező szelep... Mi lehet vele? Még arra gondoltam, mivel nagyon ritkán van használva, valami kivált a benzinből?(bár sok éve így van, és eddig jó volt..) Esetleg benzinszűrő?
Sziasztok! Gondoltam ide írok, hátha gyorsabban jön válasz Ugyan nem CRX, de 4gen Civic, D15B2, 1990es. Panasz: melegen nehezen indul, és 2000-es fordulatig fulladozik, remeg, nagyobb fordulaton jó.
Ötlet, tipp?
szerintetek mennyit érhet ez? 3 éve áll, motorja simán indul. '92 d16a8 felújított motor. külseje már kicsit leharcolt, alá még nem feküdtem, de elvileg rozsdamentes...
Kár hogy majdnem 1 éve nincs rajta műszaki, és hogy a vezető ülése annyira kikopott. JSZP-ben több kép van, bár szarabb minőségben de azért az ülőlap állapotát nem lehet a fényképező felbontására fogni.
Pl? Itt aztán kitárgyalható.. :-)
Vazz 84-ben az első Wartburgunkat vettük, 10 éves fos vót. Ahhoz képest egy 800 kilóhoz 125 lóerős kocsi brutál különbség volt..
Van egy karosszériám, amiben még benne a motor, de azt kivenném, ha érdekel... Ez is eléggé gáz már, tehát meg kellene nézni, hogy használható e számodra. Győrtől 10 km-re van leállítva és szabad téren áll két éve... piros ez is. (alvázszámot kiütötték, mert donornak vásároltam) ha esetleg érdekelne hívj fel: 204318840
Tud valaki esetleg donor 2gen CRX-et vagy csak kasznit?
Van egy papíros autó a családban megmenteném, de a kaszni már túl van a menthetőn.
Gyakorlatilag nincs küszöb, taposó, kerékjárat ív, meg kb mindenhol IS rohad...
Egyébként motor váltó jó benne, meg a futómű is csak a kaszni...