Nálunk ugye az átírás az, ami főleg bünteti az erősebb autókat, mert régen köbcentire voltak meghatározva a(z) (ár)sávok, jelenleg és már azért elég régóta meg kizárólag lóerőben. (KW pontosabban)
Ezért, amikor vettem az első CTR-emet, kerekedett is a szemem átíráskor, hogy csak 2 literes, mégis c. 130k volt az átírása.
Az viszont utána kicsit vicces volt, amikor vettem a 3.2 V6-os Legend-et és annál először beszartam, hogy úristen mi lesz, mert 3.2 jujj-jujj, de aztán leesett, hogy az is ugyanannyi lesz, nem több, mivel cirka ugyanaz a lóerő... (200/205)
Na attól még az se volt kevés érzésre akkor...
A helyi adók meg tudják dobni a dolgokat.
8 éve az FK2 is valami 50 ezer EUR volt Hollandiában újonnan mert akkora CO2 adót rakott rá az állam, hogy ennyibe került.....túl erős autókat már erősen büntetik sok országban.
De valami baj van ezekkel, hogy 5-10 Ekm-es autók sorban eladóak?
Meg mitől van az árukban majd 20000 euros eltérés, miközben alig van bennük km, szinte újak?
Az igaz. Magyarán ha nem tudja jelen esetben kivenni üresből, hiába kapcsolja ugye A-ba vagy kb. bármibe, akkor lehet mondjuk elszakadt és/vagy leakadt a bowden (mondjuk nem tudom, hogy az e vagy sem) de a lényeg, hogy olyan gondja lehet csak mint egy mezei kézinek.
(mindegy amúgy, adtam neki kontaktot, biztosan megoldják neki, de mindenesetre kíváncsi leszek mi volt a konkrét probléma, majd jól meg is kérdezem tőle, ha megoldódott)