Az igaz. Magyarán ha nem tudja jelen esetben kivenni üresből, hiába kapcsolja ugye A-ba vagy kb. bármibe, akkor lehet mondjuk elszakadt és/vagy leakadt a bowden (mondjuk nem tudom, hogy az e vagy sem) de a lényeg, hogy olyan gondja lehet csak mint egy mezei kézinek.
(mindegy amúgy, adtam neki kontaktot, biztosan megoldják neki, de mindenesetre kíváncsi leszek mi volt a konkrét probléma, majd jól meg is kérdezem tőle, ha megoldódott)
A műszerfalon egyértelműen a váltóhibát jelző ikon jelenik meg. A váltót Lehet mozgatni, de a mozgatás ellenére nem vált át N-ből A-ba. A motor indítható.
Azért az nem teljesen olyan egyszerű. Amikor jóanyámnak csinálták, (kuplungcsere konkrétan) akkor rá is kellett nézni a computerre, hogy rendesen működjön az újjal.
Sőt, a kezdeti problémákat is az ECU frissítésével lehetett megszüntetni még az elején. (rángatott néha)
Úgyhogy azért nem teljesen olyan mintha csak simán cserélnék vagy javítanék egy szimpla manuális váltót.
Ez pontosan így van. Még a dizel civicnél is simán van hogy 2-ben gyorsítok és 48-nál elveszem a gázt, mert csak 50-ig akarok gyorsulni de a következő pillanatban már 58-at ír.
A videóból is látszik, mennyire értelmetlen, h csak digitális sebességmérő van. 60 km/h után rögtön 92 jön, s nem létszik a dinamika a mutató mozgásából.
Én is úgy tudom meg videókon azt láttam, hogy az ajtókkal együtt fényezik a kocsit, majd leszerelik az aktókat egy külön sorra viszik ahol azt ajtókat szerelik de egy azonosító kóddal ugyanarra az autóra kerül vissza amivel együtt fényezték.
Aztán ma ki tudja hogyan van már. De nem véletlen, hogy az ajtók zsanér csavarjai már nem fényezettek, tehát az ajtókat leveszik a fényezés után.