A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Lehet ha "0" km-es korától ezt használod talán ér valamit... De közvetlen befecskendezéses autóknál akkor sem sokat....
Mindenesetre a borsos felár nem nagyon éri meg...
valami ilyesmi fog megjelenni...
az autó vezethető marad, de a fékerő megnövekszik a fékpedálon...(mintha nem lenne rásegítés)
a regeneratív fékezés továbbra is működik...(egypedálos is...)
az egység backorder az eu-ban, 4-5 hónapot mond a honda...
a javított egység cikkszáma: 01469-TYF-E02 (a 01-es végű a régi)
Ugyanezt beszívtam én is, hogy fóliázás elött megszórt egy idióta egy halom kaviccsal mert lehajtott az útról.... én nem fényeztem újra az első lökhártót mert egyszerűen nem lesz már soha egyszínű a többi elemmel
Ugyan...ezeket én végülis szórakozásból vállalom pár embernek. Pénzt se kérek érte, aki ad az ad aki nem az nem Csak a műhelyért kell fizetni óránként 5000-et.
Fú azért volt mikor leizzadtam: Michelisz volt FK2-jében hátsó féket kellett cserélni. Na nekiesünk, erre a jobb hátsó nyereggel én nem tudom mi volt de alig lehetett visszatekerni és elszakadt menet közben a porvédő gumi.
Hát 30 percig rosszul voltam. Aztán kiderült, hogy a légtelenítő csavarok menete már annyira túl lett erőltetve, hogy hiába húztuk meg nem tömített rendesen. Új nyerget kellett venni hátra....nem volt olcsó móka...és állt az autó 4 napot.
Át!
Legnagyobb esőben ment haza vele Fehérvárra, aztán másnap hív hogy kapott egy szép nagy kavicsot az első lökösre pedig nem is ment gyorsan
Na már ő is kész volt
Nekem kellett lejavítani itt a garázsban neki fóliázás előtt mert ugye vitte ide Pestre Zámbóékhoz, de az első útján kavics lett rajta...hát...szóval na.
Mondjuk Petiék már nem mernek az új autók közelébe engedni, mert minden szar gyártási hibát észreveszek.
Novemberben egy barátomnak megjött az FL5. Éppen lementem már ott volt átadásra készen. Nézegetem és találtam fényezési hibát, illesztési hibás az összes a motortető jobb felső oldalán, a csomagtartó ajtó és hátsó lámpa illesztések egy tragédia....
Na barátom nagy örömmel megérkezik, hogy akkor viszi az FL5-öt én meg soroltam neki a hibákat
Hát Peti kikészült meg ő is
Persze, simán, semmi gond. De mint írtam én durván OCD-s vagyok, pláne a CTR-el.
Sajnos szelepállításnál a katalizátor hővédő lemezt megkarcolták (kb. fél centi alig látható karc lett rajta) na én ezt nem bírtam idegileg ezért rendeltem új hővédő lemezt új csavarokkal. Más észre se vette volna, én meg nem aludtam miatta
Kicseréltem. Azóta is mindenből újat teszek bele, csavarok, patentek, stb. Egy régi patent nem megy vissza, újat teszek bele. Még jó hogy tudok venni ötöd áron gyárival teljesen megegyező patentokat 3 utcával odébb tőlem és nem kell 1300 forint/ db ért venni gyárit
Már a fél autót kicseréltem az OCD-m miatt Belső kárpitelemeket is, van amiket csak azért vettem meg (és tartok polcon) mert majd ha történik valami akkor legyen, és nehogy ne lehessen már majd később kapni.
Most pl. az anyós oldali komplett ajtókárpitot kell cserélnem mert Petiék fotósa lerúgta a cipőjével és lett rajta 3 darab karc. Nem baj kaptam ajándékba egyet, és a poén az, hogy ami először jött az számomra nem volt megfelelő (gyártási hibás volt, bár más nem vette észre csak én ) és visszaküldtük (pedig van ára: 230 ezer forint).
Ezért van az hogy más már nem nyúlhat hozzá, mert senki más nem úgy áll hozzá ahogy én.
Röviden semmi extra. Csak egyszer gyújtással kell cserélni, és utána gyújtás le ajtók zárva maradnak és 3 percet várni, után újra végigjátszani, de az ajtót tilos kinyitni és a gyújtást sem szabad ráadni. Aztán ha kész akkor gyújtás rá és a fékpedált benyomni pár másodpercig és kész. A sorrend bal elöl jobb elöl jobb hátul bal hátul. Ez az E menete.
A lényege ha gyújtás rajta van akkor a főfékhengerben a folyadék nem a fék felé megy hanem a szimulátorhoz. És az elektromos főfékhenger motorja pumpálja az fékfolyadékot. Ha a gyújtást nincs rajta és nem nyílik az ajtó akkor 3 perc után nyit a szelep és a fékfolyadék a főfékhengerből a féknyereghez megy. Így mindenhol cserélve lesz a folyadék.
Ha jó a rajz akkor pont egy Honda E fékrendszer van beépítve vagy az E-ben egy NSX fékrendszer:
Dupla tartály, dupla főfékhenger, és egy ABS/ESP egység. Honda E-ben
Hát ez van Kell a gari miatt a számla meg minden, de megcsinálom én mert hát na.
Amúgy az NSX történet az 3.5 éve úgy indult, hogy meghozták Petiék Szolnokra Fugeltől az NSX-et és akkor hát ugye olajcsere kéne rajta. Először szó nem volt arról, hogy én csinálom. Elküldtem nekik a leírást hogyan kell olajat cserélni, de Peti felhívott nemsokkal később, hogy hát ők még ilyet nem láttak és hogy nem csinálnám-e meg én, mert hát én azért jobban tudom, meg hát na.
Én örültem, Gallai is örült, mindenki is örült, mert így mindenki jól járt
Szóval ez van azóta is.
A 7 csavar az csak a motorolaj, és a sorrend se mindegy, először a tartályból kell leengedni aztán jöhet a többi 6 tetszés szerint. Az olajszűrő meg hátul a csomagtérből érhető el, amúgy a Honda Accord dízel olajszűrője való bele Ja és a Mobil 1 0W-40 a gyári előírt olaj. Más nem lehet. 8 liter belecuppan.
A kuplungnak külön leeresztő és töltő csavarja van sima Honda ATF folyadék megy bele, még éppen megoldható hátsó komplett diffúzor leszerelés nélkül kis trükkel.
Ugyanakkor a váltóban olajat cserélni jó móka, mert nemcsak az egész alját borító lemezt kell leszedni vagy 40 csavarral (amit egyébként a motorolajhoz is le kell venni) hanem a hátsó diffúzort is le kell műteni. Na az izgalmas művelet de végülis kiderült nem nagy dráma. A váltóba csakis Honda NSX-hez való váltóolaj mehet Honda GO Type 2.0 amiből kb. 5 liter kell cserekor, viszont csak 20 literes kannában jön és az valami 270 ezer forint
Az első villanymotorok osztóművébe is sima ATF olaj kell, ott csak 2 csavar van. De ezeket nem egyidőben kell cserélni. Motorolaj évente, ATF olajok 2 évente kellenek. Gearbox meg 3 évente asszem.
Amúgy sok FK2 és FK8 tulaj zarándokol hozzám, meg rendszeresen szerelek Zsoltiéknál hétvégén Tájpereket.
Fék, futómű, olajcsere, kipufogó, diagnosztika, ilyesmik.
Szerintem olyan március vége április eleje lesz ez amikor már jó lesz az idő, de majd szólok, melyik hétvége lesz az
"Kiszámlázzák nekem Szolnokon, de én csinálom meg ott."
Itt felröhögtem.
Ebből kifolyólag, meg hogy a sárga NSX-hez is csak Téged enged a tulaj, biztosan nem utálnak Szolnokon. (a 7db olajleeresztő DURVA így leírva, persze érthető, villanymotorból ugye alapból van 3 db a gépben, legalábbis úgy tudom)
Pláne, hogy fizetsz, aztán még te csinálod meg magadnak.
Ha lenne CTR-em, tuti én is megkérnélek, hogy csináld meg nekem, mert a Te kezed biztos ezen a téren. Már ha vállalnád persze
Zsoltiékhoz mikor mentek az NSX-el fékfolyadékot cserélni? Szívesen mennék nézőnek, még akkor is ha jegyet szednek érte.