Toto nem bukik bele, mert mopst hosszabbították meg a szerződését, addigra ők már tudták, h Ham menni fog.
Norrist nem hiszem , h rögtön lefokoznák 2. számú pilótának, ha Russel mellé menne.
A lányom azt mondta, h majd megy Piastri a mercibe.
Lehet keverni a lapokat...
- Helycsere: Sainz a Mercibe.
- Ha Perez jövőre nem hozza amit elvárnak tőle, kirúgják, helyére megy Sainz, kis Schumi meg a Mercibe.
- Valószínűleg Grosjean managere is non-stop a telefonon lóg, hátha sikerül azt a Merci ülést megszerezni, mondjuk kérdéses, mekkora esélye van rá
- Plusz még egy eshetőség, hogy a Mercinél adnak egy esélyt az egyik F2-es pilótának...
rooby: ne-ne, folytasd csak (Schumi-Ham páros a Ferrarinál 2024-ben, és Schumi jobban elpicsázza Hamit mint Russel? )
Na az még szép lenne, ha PErez meg el sem kezdené az idei szezont, hanem menne az elektromos sorozatba.
Norris nem gondolom, hogy vizesnyolcas lenne vhol máshol, így Ő maradni fog. Viszont Piastri ... ??
Nagy Dani este azon elmélkedett, hogy Ham helyére esélyes lehet akár még Albon is. Ha Toto nem bukik bele, hogy elvesztett egy 7vb-s pilótát, akkor akár még kisSchumit is elképzelhetőnek látom.
De ne szaladjunk ennyire előre. Az idei év kérdése az lesz, hogy Rus vajon elbírja-e azt a terhet, hogy Ő lesz/lehet a vezető pilóta?
... Perez már idén megy villanyautózni, Sainz beül a RB-ba, a Ferrari meg leszerződteti MickSchumi-t és jövőre távozik Leclerc. A Ferrari 2025-től Ham-Sch párossal menne ... oké, befejeztem
Szerintem Sainz az Audihoz tart. 1 évet valahol elbohóckodik, akár a Mercinél, majd elsőszámú versenyzőként megérkezik az Audihoz.
RB-nél nem hiszem, hogy másodikként képzelné el a jövőjét Verstappen mellett...
Mindenesetre izgi lesz, ha Totónak van egy kis esze, Russelt előre tolja és köré építik a rakétát... Sainznak valószínűleg szar éve lesz, ne legyen, de a ferrarinak van tapasztalata a kiközösítésben..
Koszostalpútól mit vársz? Hülye bohóc, színjáték az egész, persze, hogy a pénz érdekli!
Ebbe a csattogós nyelvűbe nyelvűbe annyi tehetség szorult mint nőiesség egy hím elefántba.
Egyrészt igen, másrészt nemcsak a Ferrariról szól ez. Ott van a Williams, a Renault, a McLaren ... Ők is nagy múltú és gyk VB csapatok, aztán mostanság konkrétan a béka segge alatt vannak.
Pedig akárhonnan nézzük, ez tényleg ciki a Ferrarinak. Hatalmas erőket mozgóstanak meg évről évre, VB pilóták, komoly mérnökök, állandó vezércserék, de csak a magyarázkodás marad nekik minden évben. Eszméletlen bakik sorozata, fejlesztési zsákutcák..... Egy Ferrarinak azért jóval többet kellene ennél felmutatnia, jóval többször kellene beleszóljanak a futamgyőzelmekbe. Nem várnék tőlük ilyen dominanciát mint amit Ver nyom, de ott kellene lenniük a dobogó felső fokáért zajló harcban ennél sokkal többször. Én szurkolok nekik, főleg Sainzot szeretném ha jobban belecsapna a lecsóba (ami idén majdnem sikerült Leclerc-kel szemben legalább), de ez eddig édeskevés. Nagyon szeretném ha eltaposnák végre a mercedest, de jelenleg évről évre csak a fogadkozás jut nekik.....
Mert a Mercedesnek, vagy bármelyik más csapatnak több győzelme volt idén?
Az ilyen dominancia - ami az idei évben (is) volt - magas technikai fölényre utal. Ilyen volt a Ferrarinál a Schumacher éra, aztán a Vettel (Red Bull), Hamilton és most a Verstappen is.
Ki lehet emelni, hogy a Ferrarinak "ciki", de a Red Bull előtt pl a Mercedes nyert x évig folyamatosan és nekik akkor miért nem "ciki" ez? Érteni vélem az egészet, meg hogy miért a Ferrarit van a célkeresztben, de őszintén szólva ez annyira gyerekes, hogy már az a szómennyiség, gondolat és energia amit erre szántam teljesen felesleges volt.
Szóval igazad van, a Ferrarinak ciki.
Alapból vicces, de a nyilatkozata alapján meg végképp. Felsorolja, h miben jobb nála Max, a listát nézve mindenben fényévekkel. Ennek tükrében rendesen kell önbizalom ehhez, de sztem ő sem gondolja komolyan.....
„Max roppant gyorsan tud alkalmazkodni, nekem kicsit több nehézségem van ezzel. Ő többet tud kihozni az autóból és ezt minden hétvégén megteszi, ezt egyértelműen csodálom benne. Max mindig és mindenhol a képességei legjobbját nyújtja és folyamatosan száz százalékon teljesít. Úgy vélem, ez a legkülönlegesebb dolog benne. Ráadásul emellett még keményen is dolgozik, és nagyon jól felismeri, hogy miért sikeres. Ha valami rosszul alakul, azt is pontosan érti, hogy mi annak az oka.”
Billet extravaganza, Red Bull Racing Formula One powerplant.
The puzzle here is that Honda has been using a milled billet block for a while now while this image shows an engine that has a cast block...
Amúgy ja. Kb. alig volt néző, mintha csak maguk szórakoztatására csinálnák a show-t a csapatok. A BoP és a szabályrendszer úgy szar, ahogy van. Mióta a WTCC-t kinyírták (pedig az se volt annyira népszerű) az óta lejtmenet van erősen. Youtube közvetíti csak, ez is sok dolgot elmond.
Azért a bajnokavatást is érdemes volt nézni, mikor anno bajnok lett Norbi, volt legalább nagy csinnadratta. Most meg egy falunapot több érdeklődő követ, ráadásul a zászlókat se cserélték ki, így Norbi német zászló alatt állt a dobogó tetején, valamint a himnusz se ment le. Szóval nem csoda, hogy nem tudtad, hogy létezik.
Persze ettől még Norbinak nagy gratuláció, semmit nem von le az érdemeiből.
Amúgy meg F1: ismét wgy Lec pole, Ver győzelem. Ez már tényleg hagyomány