A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg.
Vicces lehet 125 ccm-em 2 hengerrel, olyat még nem próbáltam. :-)
Anno '94-ben Aprilia AF1-el kezdtem a motoros pályafutásom, az kis, sportos 2 ütemű volt, szintén 125 ccm, 1 henger, de 32 ló. Jól is hasított 8e fordulat felett. Ilyen kis chopperem is volt a kategóriában, egy Kavasaki Eliminator 125, a Honda VFR-em mellé vettem. Az akkori bnőm járkált vele. Én csíptem, mókás egy canga volt, s 3 litert evett, szintén sor1 :-). Monnyuk 2 személlyel nem vágott hátba a teljesítmény..
Mivel akkor még csak 125-ig volt jogsim, meg el lehetett teljesen számolni anyáméknak a cégbe, ezért azt kaptam, de azért nézzünk is ki valahogy meg tudjunk kényelmesebben ketten is gurulni, ezért egy Honda (mi más? ) VT125 Shadow-m volt.
15 ló, 4 ütemű és tényleg V motor volt, így azért némi nyomaték is szorult bele, ráadásul rohadt keveset evett.
A tank meg a dugattyúház gyárilag nagyra volt megcsinálva, hogy nézzen ki valahogy, tehát nagyobbnak látszódjon. Avatatlan szemek tényleg mindig nagyobbnak hitték, pedig ezek csak borítások voltak. Képzelheted V2 elrendezésben 2 kis tűhegynyi 62,5m3-es dugattyú mozgott benne.
Csak a gumiméret árulta el, ez nyilván vékonyabb volt, igazi öreg motorosok abból egyből mondták ránézésre, hogy 125-ös.
(ja, meg az első villák, azok is vékonyabbak egy 600-asénál)
De faszán működött, városban, ha akartad és kicsit tépted, azért lehetett vele lehagyni a forgalmat, kint meg 100-110-et vitte utazóba, de többet azért nem.
Ilyen volt e:
Ezt a második képet direkt a tank miatt raktam be például. Az egész egy nagy lemez borítás volt, ami ilyen széles és azon belül volt az igazi kis tank. De nagynak látszódott. Ugyanez a kipufogó, egy vastag króm borítás volt rajta, mind színjáték, de szerethető volt
Amikor a városban volt üzletem, akkor az első helyre (Zugló) motorral jártunk asszonnyal, aztán amikor onnan költöztünk az Oktogonhoz és már nem volt motor, (de ha lett volna, akkor sem azzal járok) akkor meg egyértelműen BKV-ztam én is.
Egy tízes volt a bérlet, a benzin meg kismillió lett volna, plusz a parkolás vagy parkolóban kellett volna helyet bérelni.
Egyértelműen a BKV volt a logikus választás.
Ülni mondjuk sosem ültem le, se metrón, se busz, se semmi, de konkrétan nem azért mert kényes vagyok, hanem mert nem szeretek egyszerűen. Amikor gimibe jártam Pécelre, akkor sem ültem sosem. Szörfözök mindig.
Már meg van az utód. Vettünk egy LG mosógépet, és egy LG szárítógépet, mivel most már van hely két külön gépnek. Ezt annak idején azért vettük, mert a régi házban nem volt hely 2 gépnek. Itt szerencsére van bőven hely.
Ezt sajnálom kidobni, mert még működik. Ha más nem, a mosógép része biztosan, de a néha a szárító része is.