Alapból vicces, de a nyilatkozata alapján meg végképp. Felsorolja, h miben jobb nála Max, a listát nézve mindenben fényévekkel. Ennek tükrében rendesen kell önbizalom ehhez, de sztem ő sem gondolja komolyan.....
„Max roppant gyorsan tud alkalmazkodni, nekem kicsit több nehézségem van ezzel. Ő többet tud kihozni az autóból és ezt minden hétvégén megteszi, ezt egyértelműen csodálom benne. Max mindig és mindenhol a képességei legjobbját nyújtja és folyamatosan száz százalékon teljesít. Úgy vélem, ez a legkülönlegesebb dolog benne. Ráadásul emellett még keményen is dolgozik, és nagyon jól felismeri, hogy miért sikeres. Ha valami rosszul alakul, azt is pontosan érti, hogy mi annak az oka.”
Billet extravaganza, Red Bull Racing Formula One powerplant.
The puzzle here is that Honda has been using a milled billet block for a while now while this image shows an engine that has a cast block...
Amúgy ja. Kb. alig volt néző, mintha csak maguk szórakoztatására csinálnák a show-t a csapatok. A BoP és a szabályrendszer úgy szar, ahogy van. Mióta a WTCC-t kinyírták (pedig az se volt annyira népszerű) az óta lejtmenet van erősen. Youtube közvetíti csak, ez is sok dolgot elmond.
Azért a bajnokavatást is érdemes volt nézni, mikor anno bajnok lett Norbi, volt legalább nagy csinnadratta. Most meg egy falunapot több érdeklődő követ, ráadásul a zászlókat se cserélték ki, így Norbi német zászló alatt állt a dobogó tetején, valamint a himnusz se ment le. Szóval nem csoda, hogy nem tudtad, hogy létezik.
Persze ettől még Norbinak nagy gratuláció, semmit nem von le az érdemeiből.
Amúgy meg F1: ismét wgy Lec pole, Ver győzelem. Ez már tényleg hagyomány
RB mindig egy emberes volt a csapat, már 1x éve is amikor Webber autójáról Horner leszedte az új elemet és átrakta Vettelére, mert csak kettőt hoztak Vettel meg összetörte a sajátját. Ide bármilyen fiatal pilótának gyakorlatilag képtelenség belépni. Az egész csapat Maxra épül, rá szabják az autót. Látszott Perez elkezdett jól menni, hirtelen új fejlesztés bamm visszaállt az egyensúly. Azért ne feledjük ennek van haszna, nem is kevés. Láttuk pár hete amikor a két Merga egymást ütötte ki és abból akár győzelem is lehetett volna. RB-nek ilyen problémája nincs és ameddig nem szorongatja meg őket valaki addig mindig is az egyik pilóta irányába fogják leejteni a pályát.
Hamilton meg hozta azt amit minden okos pilóta tenne, maradjon csak mellette a gyengébb csapattárs. Vettel is ragaszkodott sokáig Raikkönenhez, Schuhamer is Barihoz.
Nem lihegne ott, öreg már ahhoz. Néhány versenyen lehet, de folyamatában nem.
A RB próbálkozott mostanában több fiatallal is, de nem hozták a várhatót. Perez nem tűnt rossz döntésnek, én bírom is a srácot, de olyan messze marad el a másik autótól, h az már tényleg botrányos. És ez nem jó a RB-nak.
A vízhordó Bottas csak Hamnek való, ő ragaszkodik olyan versenyzőhöz, akit hülyére elver. Ember nem ragaszkodott még úgy egy agyongyepált csapattárshoz, mint Ham.
2023. november 1. 21:24:04: megválaszolva Kard 0 által,
→ #43032
Tobb ideje lesz meg, mint Pereznek. (Bar .. ja, ki tudja) Ugyanakkor en sem gondolnam, hogy szerzodtetik Ver melle. Azzal az autoval Alo ott lihegne Ver nyakan. Azt meg biztos nem akarjak, hogy egymassal harcoljanak.
Ver melle egy epkezlab vizesnyolcas kellene. Pl Bottas.
Nem azt mondtam, h Norris szeretne most éppen odamenni, hisz nagyon jó autója kezd lenni, és hatalmas kihívás lenne azért Max mellett versenyezni. Hanem a RB szempontjából néztem, h nekik egy erős, fiatal versenyző kellene, aki hozza a pontokat folyamatosan. Én nem látok Alonsoban már sok időt.......
Én is így látom. Alo tudná védeni a hátsóját, futamgyőzelemre is esélyesebb lenne, mint Perez.
Verstappen helyében kérném Alo szerződtetését, ha egyenlő feltételekkel legyőzi azt aki legyőzte Sumit, az is egy trófea és nő az ázsiója.
Norris miért menne RB-hez? Mclarent teljesen köré építették, Piastri is több évre aláírt.
43 évesen lealázza a fiatalokat. Simán mehetne 26-ig Ver mellett. A fiatalok helyében meg biztos, hogy nem mennék Ver mellé. Ő a favorit a RB-nál teljesen jogosan. Két veszély is van: Ver tönkreveri (teljesen reális), néhány év és pápá F1. Mondjuk nem alázza meg, közel van, de akkor meg évekig másodhegedűs marad. Onnan elsőszámúvá már nehéz lépni. Ver még mocskos fiatal. Pont egy öregróka kell mellé, akivel jól ki is jönnek. Alo már nem igazán akar (vagy nem reménykedik) egy VB címben. Van neki kettő.
Lemondott posztjáról és távozik a Mercedestől Mike Elliott!
A csapat technikai, majd technológiai igazgatója 2012-ben csatlakozott a csapathoz, majd lépkedett egyre fentebb a ranglétrán. James Allison 2021-es hátralépését követően ő vált a legfőbb technikai szakemberré, de a zero pod koncepció bukását követően idén tavasszal visszacserélték feladatköreiket.
Elliott felmondása azonnali hatályú és máris a kötelező szabadságolását tölti.
Bocsi, mobilrol nem tudom linkelni a forrast. Ground Effect-es sracok posztolták nemreg.
Jövőre 43 éves. Én nem hinném, hogy nagyot tudna vele előre lépni a RB.
Oda ilyen Norris, Piastri féle srác való, ők folyamatosan fejlődnek, be tudnák biztosítani Max mellé a jobb pontszerzéseket, nem lenne a két pilóta között több helyezésnyi különbség. Sőt, lehet meg is tudnák szorongatni.
Szerintem pont az idő ami hiányzik. Figyeld meg, h amint begurul egy autó a boxba, már szednek is szét azonnal mindent, még egy kis ünneplésre sem futja.Nagyon rohanni kell egyik helyszínről a másikra, főleg az egy heteseknél. Átutazzák a fél világot, és szinte egy csavart hagyhatnak el, annyira kell vigyázni mindenre.De ha egy csapatnak gyanús valami, úgyis felnyomják a másikat, figyelnek ők egymásra nagyon.
A világban rengeteg helyen az ellenőrzés pont ilyen, szúrópróba szerű. A mi cégünknél is van egy átfogó éves, amikor mindenkit ellenőriznek, az összes többi random, bárhol, bárkinél.
Igy ennek eleg rossz uzenete van, foleg azok iranyaba akiknek amugy nemsok eselyuk van pontszerzesre.
Csaljatok ... ! Ha szerencsetek lesz, nem kerultok be a random ellenorizendok koze. -> Kaptok pontokat, ev vegen nagyobb szelet jut a tortabol ...
Ha lebuktok akkor max ugyanugy nem kaptok pontot, mintha tisztessegesen indultatok volna.
Minden futamon méricskélnek, de sosem mindent, és sosem minden autót, mert borzasztó sokáig tartana, hanem mindig szúrópróbaszerűen választanak ki 2-3-4 autót. Gondold el, hány előírásnak kell megfeleljen minden autó, azt lehetetlen állandóan ellenőrizni.