Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Magyarországi a kocsi. Nekem a JSZP nem hajlandó a műszaki állapotot is mutatni (írja, h ne pipáljam be azt a jelölőt).
Nemrég vettem anyámnak ilyen kategóriájú és korú autót (Mazda2, 1.5i, 2019-es) 5,2M volt, 37E kmel. Fasza kis gép.. :-)
köszi a gyors segítséget. Ez magyar autó, és jelenleg 2024.08.30-ig van műszakija. Szerintem egy műszaki vizsgának már lennie kellett rajta, ami nem szerepel a JSZP-én.
A Carvertical egy szar, én még használható adatot nem találtam rajta. És ez persze csak akkor derül ki, amikor már fizettél.
A JSZP csak magyarországi adatokat tartalmaz, ha kintről lett behozva, csak az első magyar eredetvizsgáról és műszakiról lesz adat. Amúgy új autó esetén 4 évig érvényes a műszaki, ha 6 éves, akkor valóban új korában, és 4 éves korában lesz bejegyzés, ha közben nem lett eladva, és nem volt rajta eredetvizsga csinálva. Ha 4 éves korában nem lett vizsga csinálva, lehet a Covid bekavart, akkor el lehetett tolni a vizsgát.
A JSZP- levő 4 tulajdonos nem feltétlenül 4 tulajdonost jelent, mert itt a kereskedők is szerepelnek. Azt nézd meg, hány eredetvizsgát csináltak rajta, az jobban tükrözi a tényleges tulajdonosok számát.
Sziasztok!
Autó csere előtt álok. A kinézett autót megnéztük a car vertical-on. Első ránézésre minden oké. Jobban megnézve a hatéves autóról két kilométer adat van, az első amikor újkorában levizsgázott (10km. ), a második adat meg a mostani kilométer állását mutatja. Közben eltelt 6év. Miért nincs kilométer adat az első műszaki vizsgáról?
Ezt követően megnéztük az autót a JSZP-on . Ott is ezek az adatok vannak feltüntetve + itt azt is megtudtuk, hogy az autónak eddig négy tulajdonosa volt. Segítsetek , hogy miért nem találok adatot az autó első kb. négy éves korában történt műszaki vizsgáról? A kereskedővel való beszéd előtt fel akarok készülni. Üdv tibi
Mennyire jó az 5.gen CR-V-ben az 1.5 Turbo benzin motor?
8gen 2.4 benzin Accord utódját keresem, de a hibrid CR-V-k nagyon megborúlt áron vannak. A 2.0 benzin a hibrid hajtással sem egy aszfaltszaggató úgy sejtem.
Valahol mindig is ez volt a vágy, csak az ára tartott vissza tőle, de ezt az autót sikerült megvenni a kereten belül.
Szépen mutat a garázsban az ep3 mellett
Ez igen! Gratulálok! Ez a legjobb hír egy Honda fórumon! Akkor a Hondás vér nem válik vízzé. Akkor volt értelme benézni ide. Ahogy látom Macska felhasználó ismét sikeresen közremüködött. Egy éve nekem is itt a fórumon adta a tippet.
csak nem hagyott nyugodni a dolog, és elmentünk egy tesztvezetésre....nem csalódtam, tényleg egy nagyon jó autó. Aztán megláttunk egy szürkét az egyik kereskedésben, és ott el is dőlt mindent, tudtuk, hogy ez lesz a mi autónk. Azóta el is hoztuk, és így pár nap használat után is azt tudom mondani, hogy ez volt a legjobb választás
Nekem még nem szóltak sem jót, sem rosszat. Ha legkésőbb januárban nem kapom meg, akkor megyek asztalt borogatni. Akkor és ott mondták, hogy nagy eséllyel karáronyra meglesz, de legkésőbb január. Szóval addig várok. Ne akarják megvárni, hogy be kelljen battyognom.
Nem akarnak neked új autót. Vagy nem tudják annyiért szállítani mint a szerződésben. Így tologatják míg már kifutó modell lesz és akkor adnak maguktól maguknak kedvezményt amitől pont annyiba kerül minta szerződésben.
Ahogy Tonx is írta, egy féle motor van és 3 féle felszereltség. Az alap is 15 120 000 listaáron, és annyit fűzött hozzá a kereskedő, hogy esetleg a metálfény árát elengedik......
A villanyautó nem opció még, mert nem tudom otthon tölteni (nincs meg hozzá az infrastruktúra, és a közös képviselő semmi jóval nem bíztatott mikor rákérdeztem, hogy mégis milyen opciók lennének egy normális töltőre) valamint sokat megyünk hosszútávon, és nekem az a para nem kell, hogy mikor és hol fogom tölteni és mennyi ideig
Az biztos, h ha új, én is olyat rendelnék, amilyenre fáj a fogam, max később jön. Addig meg venni vmi occsó tucat, jó állapotú bármit, amit ugyanannyiért tovább is lehet adni, ha már nem kell..
Azt mondta a kereskedő, hogy még egy advance is itt lenne áprilisra, egy elegance még akár hamarabb is. Mindenhol kb ez a 3-5 hónap a szállítási idő mostanában szinte minden márkánál, amiket megkérdeztem
Az egy év az nem férne bele, ez a 3-4-5 hónap is necces, de valahogy megoldanánk, ezért jobb lenne egy azonnal elérhető szalonautó, de mindeegyikben van valami, ami miatt inkább rendelnénk, és akkor olyan lesz mint amilyet szeretnénk...ha már ennyi pénzbe fáj egy új autó
Iszonyatos árak vannak. De az mindenütt van, egy ilyen kategóriájú autóhoz sosem lesz olcsó alkatrész.
A probléma azzal van, h a rengeteg költségük nem a fenntartási alap dolgokból áll, hanem műszaki hibából adódik.
Tényleg rossz az Artheonok híre, de a két millió önmagában még nem jelent semmit abból kiindulva, hogy az egyik ismerősöm vw tiguanon féktárcsák, fékbetétek cseréjére másfél milliós ajánlatot kapott márkaszervizben...
Akkor gondolom nem kellett kifizetni, belefért a garanciába. Mondjuk ha a 30ezres olajcsere periódust tartják,azzal jó pár szöget vernek az autó koporsójába, flottást vásárolni ezért is necces.
Persze ezer más probléma lehet, nekem a múlkor az OMV Maxxmotion dízel tankolása után,autópályán elkezdett rángatni az autó kegyetlenül, a pillanatnyi fogyasztás az egekbe szökött. Így jöttem vele 35km-t, majd bementem a Shellhez tankolni, 2km után nem szaggatott,azóta sem csinálta, igaz nem is tankoltam ott azóta.
Sajnos az üzemanyag miatt is elég sok gond akadhat, a dízelek igazán érzékenyek rá, de a közvetlen befecskendezéses benzinesek is.
Még 100 ezer sem volt benne, máris valami 2 millás számlájuk volt a legutolsó javításra.Ez csak az övén. A többin is volt baj bőven. Konkrétan nem emlékszem mik voltak a bajok, mert nagyon együtt tudok vele érezni az amarok után, és nem mentem bele, mert a VW szó hallatán is már sírógörcsöt kapok....
Ebben az az érdekes hogy 2 ismerősömnek is van, az egyiknek 2.0TDI a másiknak 2.0TSI. Igaz a TDI még csak fél éve, de 180ezer km felett van már. Ő most havi 4-6ezer km-t megy vele és nem igazán volt vele problémája. A másik az 3 éve van meg, 140ezret futott, ebből 80ezret ő tett bele, kopóalkatrészeken kívül mást nem cseréltek. Utóbbi pedig erősen japán párti, van mellette egy Pajero-ja és egy Mazda 6 MPS-ből ült át az Arteonba.
Egyszer utaztam vele, nekem rohadtul bejön minden téren az Arteon.