Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Bocsánat, én sem 3 hónapra gondoltam. Ma egy e:hev Civic rendelés után 3 hónappal megérkezik? Én úgy gondoltam, hogy egy évet is kell várni megrendeléstöl. Most mit mond Honda Hungary(Europe) hivatalosan mennyi a szállítási idö gyártásról Civicre? Valaki tudja?
Persze alapból az, én még arra húzattam egy nagyon halvány UV-védő és hővédő fóliát.
Én ilyen fólia mániás vagyok, mindkét autónk összes üvegfelülete fóliázott. Az első oldalüvegek és az első szélvédő is. Műbizonylattal természetesen. Mindegy hogyan tűz a nap, alig érzem a kezemen és fejemen. Plusz egy esetleges üvegtörés esetén is sokat számíthat.
Hmm miért süti szét az agyad? Nerm sötétített a tetőüveg? + a be lehet húzni az egész üveg alatt olyan cuccot mint a tetőkárpit , olyankor olyan mintha lemeztetős lenne a kocsi. A merevség kocsi függő, a Tucson nem nyekergett, az N-nél meg a lemeztetős is elöl a szélvédő felett, de 8db "ragacsgombóccal" megoldották a márkaszervízben . Szóval a magyar utak inkább tehetnek róla mint az üvegtető hogy "recseg" a kárpit sajnos
Nekünk a Yetiben volt panorámatető, nem sok értelmét látom. Vezetés közben az utat nézi az ember, nem a csillagokat. Nyáron szétsüti az agyadat a nap, csak elhúzott rolóval lehet közlekedni hogy ne marhulj meg a fülkében. Nyilván az üveg miatt az egész tető merevsége sem olyan mintha teli lemez lenne, aztán a jó magyar utakon közlekedve ahogy nyeklik-nyaklik a kasztni és az összes műanyag bizbasz kiszopósodik a tetőkárpitban, szépen elkezd nyikorogni az egész miskulancia. Bullshit az egész.
Érdekes. Nekem ugyan az a típus van, az egyiken van panorámatető a másikon meg lemeztető. A +súly az így igaz, de mivel nem SUV, nem volt különbség a vezetéstechnikai körpályán sem. 1km/h eltérés volt a sebességben a kicsúszáskor, ami lehet akár a gumi állapota is vagy hőmérséklet is. Mivel ráhúzható ugyan úgy belül +takaró, mint a lemeztetőn a kárpit, így felfűteni ugyan annyi mint a lemeztetőst. Viszont nyáron kihűteni gyorsabb ha teljesen kihnyitom majd zárás után hűtöm le. Nekem mondjuk tavasztól őszig nyitva van , mert szeretem a kocsi hangját . Autópályán szoktam bezárni, vagy ha esik az eső. Viszont még annyi hátránya van hogy 240km/h felett elkezd egy kicsit sípolni , ami idegesítő.
Kedvenc extrám, de vhogy nem szokott a kocsijaimban lenni, pedig most is jól felszerelt mindegyik. A Civicben volt csak üveg toló tető, az tuti volt, meg a 320 cápa BMW-ben lemez, kézi tekerővel, az is jó. A 635Csi-ben pl sajna nuku..
Jut eszembe, a Subaro Outback-ben is volt, dupla, de ott az volt a szopás, h a hátsó miatt az első csak billent. Szimpla jobb lett volna.
Nekem a holttérfigyelő fáj nagyon...lehet apróság, de a 2015-ös mazda-ban egy egyszerű csomagban meg lehetett venni, nagyon megszoktam, és sztem hasznos dolog
Nálam nem lenne ilyen szervízintervallum az tuti...nagyon fáj, hogy a céges karoq-ban 90 000 km alatt 3x volt olajcsere, mert a lízingcég szigorúan tartja a gyári előírást...
Szoktam ezt az oldalt nézegetni, és pl az octavia teszene is nagyon, de hogy mindent a központi érintőképernyőn kell vezérelni, az nálam no go. Használtam egy 8-as golf-ot egy hétig, nagyon utáltam pont emiatt.
Egyetértek, kurva jó dolog, főleg automata váltóval.
Annak lehet furcsa, aki szeret a másik seggében vonatozni, mert a legkisebb (de értelemszerűen még mindig biztonságos) követési távolság is túl nagynak tűnhet.
Másrészt azért tud hektikusan működni (legalábbis az enyémben), de egy idő után megszokja az ember és tudom, hogy bizonyos szituációban nem úgy fog viselkedni, ahogy a legjobb lenne, így vagy felülírom a gázpedállal, vagy egyszerűen nyomok egy pause-t.
A másik hátránya, hogy kicsit többet eszik vele az autó és jobban koptatja a féket.
nekem van bár sose élveztem ki igazán mivel annak látványos leginkább aki nem vezet meg főleg hátulról feelinges.
ahogy malazs írta időszakosan célszerű használni tavasszal ősszel.nyáron a meleg miatt, télen viszont bazi hideg és rövid távokon nagyon megnehezíti az ütastér felfűtését.
amire én is kíváncsi lennék de csak mások tapasztalatából az pl az ellenállóság. jó volna tudni, hogy jégeső esetén pl amikor más autónál a tető már horpad akkor ezzel mi van? betöri a jég vagy meg se kottyan neki?
2023. november 30. 12:53:41: megválaszolva Ádám 0 által,
→ #32567
Kicsit jobban melegszik az utastér. Tavasszal és ősszel jó tud lenni, jól esik az autóban a kinti fény.
Viszont +40-80kg súly, ami pont az autó legmagasabb pontján van, így sem fogyasztásban,sem stabilitásban nem túl előnyös.
Klíma mellett azért inkább nem választanám.
Semmi komoly extra. Nem kell sem bőr, se luxus csomag mert nem igazán fogott meg az a JBL, sem a full digit műszerfal. Mi ADA csomagot, automata váltót, panoráma tetőt, vonóhorgot és színt kértünk. Szóval nem valami fehér hollót.
Nyugi, simán megjön. Gyártásban van vagy volt már? Mit mondtak? Covid alatt kellet 1-2 évett várni kocsikra, most szinte minden megvan 3-6 hónap alatt, ha nem valami kis példányszámú dolgot rendelsz.
Az 1.5TSI a hengerlekapcsolás miatt csipegi az olajat, ez leginkább annál gyakori aki városban araszolgat, viszont ez sem olyan mértékű ami aggodalomra adna okot. Ne gondold hogy egy Toyota (amibe amúgy szívesen beülnék) kevésbé fogja csipegni. Nagyjából 15ezer km alatt 1 liter amit Skoda csoportokban irogatnak. Gyakorlatilag ha nem a baromság 30ezres olajcserét alkalmazod,akkor nem kell utána tölteni.
A Civic pl nekem nem jön be, de ízlésekről nem vitázunk, mellette igen csak túl van árazva.
Az Xceed és Proceed szerintem baromi jól néz ki, a műszaki részéről nem igazán van ismeretem.
Skodáéknál viszont a kereted alatt jóval is van most választék készletről. A helyedben az Octavia-t sem zárnám ki, szerencsére túl vannak a kezdetleges faszságokon.
Attól az adaptív tempótól agyfaszt kaptam a Sportage-ben, de majd kipróbálod.. Csak aztán legyél tökös bevallani, ha akár ez, akár bármi, pl az automata váltó nem cuki.
Kia-nál ugyan feláras az automata, de ahhoz meg jár az adaptív tempomat. Alapból egy csomó dolog van benne, nem tudom, hogy neked melyek fontosak, de szerintem nézz szét, van egy csomó felszereltségű autó készleten is. Mondjuk én pont nem találtam olyat.
de, lehet, hogy beleférne, de én az 1.8-ast egy C-HR-ben próbáltam, és már abban is gyenge volt nekem. A toyotás arc is azt mondta hogy pályára kell a 2.0, nekünk meg kb 70% pálya van.
Nem is csak feltétlen az ára a baj az executive-al, vagy GR+dinamyc csomag, hanem azokban már van olyan is, ami viszont nem feltétlen szeretnék, pl bőr ülés az executive-ban, vagy a 18"-as kerék. Konkrétan nekem a holttérfigyelőre lenne szükségem, mert nagyon megszoktam hogy van és sztem egy nagyon hasznos dolog.
Jelenleg nem rendelhető kb semmilyen KIA, mert modellévváltás lesz, majd tavasszal nyílnak meg újra a kvóták. Rákérdeztem, hogy van-e a csőben esetleg olyan proceed ami szóba jöhet...meglátjuk
Nem tudom, nekem elég az Aurisban. Szerintem ugyanaz a motor. Nyomni kell a gázt aztán megy az, csak máshogy érzed mert nem nincsenek fokozatok, de kétségtelen hogy napi szintű pályázásra nem biztos, hogy ezt kell venni.
Kieg: 1.8 + full felszereltség v 2.0 + közepes felszereltség? Hát számomra ez egyértelmű lenne
Amúgy megnéztem, még erősebb is 10LE-vel,mint az Auris (130 vs 140)
Kieg2: 0-100 9.1-9.4 vs 7.4-7.7. Miről beszélünk? Teljesen OK.
Az az 1.8-as nem túl harmatos? Próbáltam azt az autót, hát...majdnem elsírtam magam, annyira nem ment. Azt még megkínálod csomagokkal, nem tudom...
Kétségtelenül jó autó, sokkal szebb is mint a Civic. Az új civic (nem a ctr) nagyon semmilyen. Mintha egy Opelt nézegetnék.
2023. november 29. 13:45:20: megválaszolva Shad 0 által,
→ #32542
Ne szopass meg!
Két hete hívott az ügyintéző srác, ő mondta, hogy karácsony előtt meglesz. Mondjuk azt valóban nem mondta, hogy melyik karácsony előtt...
Most komolyan, ezek a Civic mellett? Egy Honda fórumon? Várj még egy pár hónapot és összejön a Civic ára. Lehet rendelni = mire megérkezik, meg lesz rá keret is, és a legjobbat választottad. Autó kérdés hosszú idöre megoldva. Èn nem gondolkodnék, de én elvakult vagyok. A saját pénzeden azt veszed, amelyiket akarod.
Kia Proceed? 160 T-GDI, szigorúan 17-es kerekekkel, jókora csomagtartó és -szerintem- nagyon jól néz ki. Nemtom mennyire sürgős, elvileg egy hónapon belül megjön a miénk, akkor tudok róla bővebben nyilatkozni.
Hondák után váltunk Kia-ra (egy Jazz azért marad) a csomagtér végett is. No meg az általad megszabott keretbe bőségesen belefér, felextrázva is.
Mivel itt elég sokféle autót használnak a tagok, tanácsokat, véleményeket, tapasztalatatok szeretnék kérni
Sajnos a páromnak hamarosan le kell adni a céges autóját (Skoda Karoq 1.5 TSI, DSG), ezért úgy döntöttünk, hogy eladjuk az én 3-as Mazda-mat, és veszünk valami újat.
Benzines, automata autó acél, aminek nagyobb a csomagtere mint a mazda 3-nak, keret max 13,5 mill
Ezek a típusok jöttek számításba:
- Kia Xceed 160 T-GDI DCT Platinum - szép autó, jó felszereltséggel, de nekem ez a 18"-as kerék 235-ös gumival nem gyere be, és állítólag nem is megy fel rá kisebb. Valamint ezeknek a T-GDI motoroknak nincs valami jó hírük, itt a fórumon is hoztak fel rossz példákat, bár az lehet az 1.6-os motor volt?!
- Mazda CX30 Skyactive X - ennek az utastere a legminőségibb, de kell az X motor, a 150 LE-s nagyon vérszegény, és még az X sem tépi le fejed. A csomagtartója papíron nagyobb mint a 3-asé, de direkt egymás mellé tettük a két autót, és szemre nincs meg az a +60L. Azt is tudom viszont, hogy ez tuti jó autó lesz 5-8 év múlva, legalábbis a 3-asra semmi panasz nem volt a 9 év alatt
- Skoda Karoq 1.5 TSI+DSG - ezt ismerjük, igazából rosszat nem tudok mondani rá, tud mindent, de nem egy szép autó a többihez képest, és az 1.5 TSI nem tudom mennyire megbízható darab, olvastam már, hogy szereti hamikázni az olajat
- Toyota Corolla TS Hybrid - csakis a nagyobb motorral, az 1,8-ast próbáltam, az nagyon gyengének érződött. Ez egy elég hosszú autó, így a páromnak azért szokni kell a hosszúságát, de a híbrid rednszer valsz örök élet. Ami a legnagyobb bajom vele, hogy ha szeretnék bele mindent ami fontos nekem, akkor kell a legmagasabb felszereltség, ami már nem fér bele a keretbe
+1 Honda civic - szinte kérdés nékül ezt választanám, most épp rendelhető is, de megkérdeztem, és azt mondta a kereskedő, hogy listaáron lehet megvenni, ami 15 milla fölött van
Maximálisan egyet értek veled, remélem, hogy HRV-t fogok tudni venni. Amint már előzőleg írtam, azonban ahhoz, hogy autót tudjak cserélni nekem az is fontos szempont, hogy a kereskedés nevéről vegyem a számomra új autót, ill. az én régi autómat vegye a kereskedés a nevére. Az lenne számomra optimális ha ez az üzlet számomra egy szívómotoros hrv-t eredményezne. üdv