HA az ember hozzáférne a ködlámpához (CL9) van arra más mód, mint levenni a komplett lökhárítót? Sehonnan nem férni hozzá, most a toldatot próbálom lekapni, de az se jön..
Az mfactory oldalán az alábbiakat írják a helical/torsen lsd-hez:
"No-Load/One-Wheel Syndrome
A common misconception is that a Torsen-Style Differential is useless under a no-load situation (e.g One wheel in the air). Although true to an extent, this no-load situation does not apply to the modern day car with Traction Control (or eDiff). For those without traction control, there is a very commonly used solution to the problem (used by professional race car drivers over the past 30+ years) that our competitors will not tell you; simply left-foot brake"
USA-ban másforma Accord volt a 7gennel egyidőben, lightosabbra hangolt K24 motorral. De ugye kínálták ott is ezt a bódét, csak Acura márkanév alatt, ami a Honda prémium brand-je. Ha vki látott már ilyen TSX-et belülről, kérdezném, h igényesebb, mint az itteni modell? Vagy kb ugyanaz, csak ott ez már prémium?
Ma reggel pöcsörgött kicsit az eső, utána esőgumi ide vagy oda, kisebb gázra is forgott el az eleje kanyarban. Sz'al ha megtartós lenne a kocsi, első dolgom az a jó kis csigakerekes diffizár beszerelése lenne, attól még gyári marad a kocsi..
HA vkinek van ilyen esetleg, egy dolog érdekelne. A torsen hátránya ugye, h mivel nyomatékkülönbségre zár, ezért a nyomaték vmely szorzatát tudja a másik kerékre átvinni, s ha ez 0 (teljesen kipörög), akkor ugyanúgy megáll, mint a nyitott. Vmely Toyota terepjáró egyik tengelyére úgy tesznek ilyet, h raknak bele elektronikus zárást is, ha ez bekövetkezne.. Ez az utólagos cucc ilyen, tehát tud így zárni?
Teljesen korrekt, pláne télinek Nekem amúgy nem "nyomja" össze optikailag, mert a világos perem pont kiemeli a méretét, ha ránézek.
Nekem volt 14-es alufelnim télre a 7gen Civic-en, 185/70R14-es gumikkal, na az tényleg olyan volt, mint egy fekete kör közepén egy kis világos pötty.
Nemrég olvastam egy tesztben, h az LSD helicoil megoldását azért nem hívják torsennek, mert annak a szabadalma egy másik autógyáré, de az elv akkor is ugyanaz. :-)
Ha kanyarban szereted nyomni neki, akkor az LSD kötelező
Nekem az 1.8VTi Civicben volt gyárilag és utána hiányzott a 7g ATS-ből, raktunk bele, érezhető lett, hogy ahol eddig kanyarban azt érezted, hogy hűúúú...kicsit sok...és nem tudtad, hogy merj fékezni (elkönnyül a hátulja és még nagyobb baj lesz) vagy csak tartsd esetleg finoman elvedd a gázt és megpróbálj befordulni, mert gázt adni csak rosszabb volt.
LSD után meg "adjál gázt, adjál ennek a..." és ráhúzza az ívre, elfordul
A pickup sajna elkényelmesített, annál olajcserénél alácsúszik, kicsavar, kifolyat, másikon betölt, csá. Itt először megemelni, aztán kva bal kereket levenni, mert máshogy nem férni hozzá, aljáról műanyagot leszedni, majd mindkét csavar olyan szar helyen van, h csak nőgyógyász módon hozzáférhető.. S ha csekkolnám, h minden ok, kereket megint levenni.. tököm.
A szkönyv szerint csak 1.9 liter olaj kell a váltóba, nem tom miért kevesellem.. gondolom ebbe is csak az a speckó Honda olaj jó, s nem bonyi, alul csavaron kienged, feljebb betölt, csá. El kell már adjam, mert különben addig pimpelgetem, költök rá, amíg itt figyel.. :-)
Megnéztem, h mi ez a helical LSD, ez ilyen csigakerekes konstrukció, ugyanúgy, mint a Torsen, sztem ez a tévedés tárgya. Ugye a Torsen az nyomatékkülönbségre zár, minél nagyobb ez, annál jobban, de ehhez nem kell semmilyen vezérlés, hanem ilyen a működés módja. Nekem a pickupban a másik fajta van, ami egy bizonyos fordulat különbségre teljesen lezár, terepjáróba ilyen való inkább..
Ehun e. Konkrétan elektrohidraulikus vezérlést írt.
Amúgy ja, nem egy hibát találni újságírók tesztjeiben. Vazz azon most is kamillázok, h soha, egy tesztben sem olvastam, h a 7gen accord 2.0i motorja az economy, míg a 2.4-es a performance sorozatba tartozik, s teljesen más a szelepvezérlésük (amíg le nem írtátok). Most is kezembe akadt olyan 2.0i teszt, ahol a Vtec szelepvezérlést ecseteli, tehát h magasabb fordulaton nagyobbat nyit. Csak épp azt felejtette el odaírni, h ennél a motornál 2500 fordulat alatt az egyik szelep nyit kisebbet, a másik meg normált, h szegénykeverékkel menjen, majd bő gázra, ill efelett nyit mindkettő normál mértékben (mint a Vtec-E-nél). De ezt gyári prospektusban sem olvastam, meg sehol, nem tom miért nem kommunikálták.
A 6gen Type-R-ben volt vmi jobbfajta cucc, elektronikus vezérléssel, azt minden tesztben dicsérték. Kanyarban, gázadásra ráhúzza a kosit az ívre, s persze havas, csúszós időben is igen jól jöhet. Sztem nem csak versenyautóban van jogosultsága.
Gondolom nem volt egyik Accordban sem szériában sperrdiffi, csak max a belpiacos Euro R-ben.. Nem értem, h sportos autókat gyártó márka miért nem építi ezt be, legalább extraként, nem drágább cucc, mint egy tetőablak, vagy egy aut. klíma..
Lengéscsillapítót szerintem akkor kell cserélni, ha mérés alapján rossz vagy ha dől belőle az olaj. Hamár szét van szedve alapon én tuti nem cserélném a gyári gátlókat valami lutri utángyártottra.
Milyen márka talpas... Jó kérdés... Nekem 10 évvel ezelőtt a Civic-be Lemförder került, még mindig bírja. De hogy most milyen a Lemförder, ki tudja... (10 évvel ezelőtt vett Denso gyertya japán gyárból jött, múlt héten amit vettem kínai) Facebookos csoportokban a 555 és a Hardrace a sláger. Azt is írták, hogy a Febi dobozában is 555 van. Mintha azt is olvastam volna, hogy nagyban befolyásolja az élettartamot a beépítés módja.
Lemfödert használtam a nivákba, ott nagyon jó volt. Aztán a mitsukba is azt raktam, abban viszont nem muzsikáltak túl jól. Pedig elhasználtam belőlük egy raklapnyit.... Aránylag azért a jobbak közé tartoznak.
Viszont Hondába csak gyárit rakok.