RB mindig egy emberes volt a csapat, már 1x éve is amikor Webber autójáról Horner leszedte az új elemet és átrakta Vettelére, mert csak kettőt hoztak Vettel meg összetörte a sajátját. Ide bármilyen fiatal pilótának gyakorlatilag képtelenség belépni. Az egész csapat Maxra épül, rá szabják az autót. Látszott Perez elkezdett jól menni, hirtelen új fejlesztés bamm visszaállt az egyensúly. Azért ne feledjük ennek van haszna, nem is kevés. Láttuk pár hete amikor a két Merga egymást ütötte ki és abból akár győzelem is lehetett volna. RB-nek ilyen problémája nincs és ameddig nem szorongatja meg őket valaki addig mindig is az egyik pilóta irányába fogják leejteni a pályát.
Hamilton meg hozta azt amit minden okos pilóta tenne, maradjon csak mellette a gyengébb csapattárs. Vettel is ragaszkodott sokáig Raikkönenhez, Schuhamer is Barihoz.
Nem lihegne ott, öreg már ahhoz. Néhány versenyen lehet, de folyamatában nem.
A RB próbálkozott mostanában több fiatallal is, de nem hozták a várhatót. Perez nem tűnt rossz döntésnek, én bírom is a srácot, de olyan messze marad el a másik autótól, h az már tényleg botrányos. És ez nem jó a RB-nak.
A vízhordó Bottas csak Hamnek való, ő ragaszkodik olyan versenyzőhöz, akit hülyére elver. Ember nem ragaszkodott még úgy egy agyongyepált csapattárshoz, mint Ham.
2023. november 1. 21:24:04: megválaszolva Kard 0 által,
→ #43032
Tobb ideje lesz meg, mint Pereznek. (Bar .. ja, ki tudja) Ugyanakkor en sem gondolnam, hogy szerzodtetik Ver melle. Azzal az autoval Alo ott lihegne Ver nyakan. Azt meg biztos nem akarjak, hogy egymassal harcoljanak.
Ver melle egy epkezlab vizesnyolcas kellene. Pl Bottas.
Nem azt mondtam, h Norris szeretne most éppen odamenni, hisz nagyon jó autója kezd lenni, és hatalmas kihívás lenne azért Max mellett versenyezni. Hanem a RB szempontjából néztem, h nekik egy erős, fiatal versenyző kellene, aki hozza a pontokat folyamatosan. Én nem látok Alonsoban már sok időt.......
Én is így látom. Alo tudná védeni a hátsóját, futamgyőzelemre is esélyesebb lenne, mint Perez.
Verstappen helyében kérném Alo szerződtetését, ha egyenlő feltételekkel legyőzi azt aki legyőzte Sumit, az is egy trófea és nő az ázsiója.
Norris miért menne RB-hez? Mclarent teljesen köré építették, Piastri is több évre aláírt.
43 évesen lealázza a fiatalokat. Simán mehetne 26-ig Ver mellett. A fiatalok helyében meg biztos, hogy nem mennék Ver mellé. Ő a favorit a RB-nál teljesen jogosan. Két veszély is van: Ver tönkreveri (teljesen reális), néhány év és pápá F1. Mondjuk nem alázza meg, közel van, de akkor meg évekig másodhegedűs marad. Onnan elsőszámúvá már nehéz lépni. Ver még mocskos fiatal. Pont egy öregróka kell mellé, akivel jól ki is jönnek. Alo már nem igazán akar (vagy nem reménykedik) egy VB címben. Van neki kettő.
Lemondott posztjáról és távozik a Mercedestől Mike Elliott!
A csapat technikai, majd technológiai igazgatója 2012-ben csatlakozott a csapathoz, majd lépkedett egyre fentebb a ranglétrán. James Allison 2021-es hátralépését követően ő vált a legfőbb technikai szakemberré, de a zero pod koncepció bukását követően idén tavasszal visszacserélték feladatköreiket.
Elliott felmondása azonnali hatályú és máris a kötelező szabadságolását tölti.
Bocsi, mobilrol nem tudom linkelni a forrast. Ground Effect-es sracok posztolták nemreg.
Jövőre 43 éves. Én nem hinném, hogy nagyot tudna vele előre lépni a RB.
Oda ilyen Norris, Piastri féle srác való, ők folyamatosan fejlődnek, be tudnák biztosítani Max mellé a jobb pontszerzéseket, nem lenne a két pilóta között több helyezésnyi különbség. Sőt, lehet meg is tudnák szorongatni.
Szerintem pont az idő ami hiányzik. Figyeld meg, h amint begurul egy autó a boxba, már szednek is szét azonnal mindent, még egy kis ünneplésre sem futja.Nagyon rohanni kell egyik helyszínről a másikra, főleg az egy heteseknél. Átutazzák a fél világot, és szinte egy csavart hagyhatnak el, annyira kell vigyázni mindenre.De ha egy csapatnak gyanús valami, úgyis felnyomják a másikat, figyelnek ők egymásra nagyon.
A világban rengeteg helyen az ellenőrzés pont ilyen, szúrópróba szerű. A mi cégünknél is van egy átfogó éves, amikor mindenkit ellenőriznek, az összes többi random, bárhol, bárkinél.
Igy ennek eleg rossz uzenete van, foleg azok iranyaba akiknek amugy nemsok eselyuk van pontszerzesre.
Csaljatok ... ! Ha szerencsetek lesz, nem kerultok be a random ellenorizendok koze. -> Kaptok pontokat, ev vegen nagyobb szelet jut a tortabol ...
Ha lebuktok akkor max ugyanugy nem kaptok pontot, mintha tisztessegesen indultatok volna.
Minden futamon méricskélnek, de sosem mindent, és sosem minden autót, mert borzasztó sokáig tartana, hanem mindig szúrópróbaszerűen választanak ki 2-3-4 autót. Gondold el, hány előírásnak kell megfeleljen minden autó, azt lehetetlen állandóan ellenőrizni.
Ez a vizsgálat úgy zajlott, hogy addig méregettek, amíg találtak 2 autót amit kizárhatnak, csak hogy az egyetlen amcsi pilóta is kaphasson pontot? Miért nem mérték meg az összes autót?
Még hiányzik neki a rutin. Ráadásul kegyetlen fárasztó volt a tegnapi nap, még nem szokott hozzá az ilyesmihez. Végig fullon kellett koncentrálnia. A SC-os újraindításokat is csak sok tapasztalattal lehet majd jobban megoldani, ott mindig bukott.
Ügyes a srác.
Itt a példa a mercinek, h nem ugatni kell állandóan,anélkül is lehet jó autót faragni, és megszorítani a RB-t. Az állandó hisztijük nélkül is megcsinálhatták volna a mercit ilyen jóra, mint ahogy most ment.
A MCL szép csendben fejlesztett egy piszok jó autót, és jó volt látni, h szorongatják Maxot. Ráadásul nem csak jó autójuk is van, hanem két nagyon jó pilótájuk, míg a RB-nak sajna csak egy. Ha nem hoznak Perez helyére valakit, akkor jövőre így elúszik a csapat VB címe, az tuti.
Piastri had the best mean pace! (considering non-outlier laps)
Norris was mighty quick, too: for the first time, we've heard VER's engineer tell him to increase his pace‼
RUS was quick despite the traffic. LEC and ALO almost matched him. ALO>Alpines, this time
Piastri's gap to Verstappen was 4.8s at the end. This was produced by:
-The initial gap after the SC restart
-The slower in and out laps
McL's pace in their last stint was fantastic: they recovered around 5s over Verstappen. Then he pitted, but despite the fresher tyres his pace was no better!
"Apple is eyeing Formula 1 as its next big sports investment. The company is reportedly considering an offer worth about $2 billion per year, which would eventually make Apple the exclusive streaming rights holder of Formula 1 racing.
The value of the Apple deal would be about double what the Formula 1 league currently gets from its global TV rights."
2023. szeptember 30. 19:45:07: megválaszolva rooby + által,
→ #42998
A család meg a gyerekei akkor is eszébe juthatott volna, amikor kurvázott. Sztem az a bukta küldte padlóra az otthoni állapotokat, és ez kihat a munkájára is.
Checo has opened up on his mental struggles this season...
"Formula 1 is my sport, my life, my passion. If you are having such a hard time at work, it is difficult to be cheerful at home with your wife and children. That's why I hired a mental coach because my family deserves to have that cheerful father at home."
"Together with my coach, I started working on becoming the best version of myself at home, but also as a driver. As a result, I have found positivity again. I am now 33 years old, but I am still learning every day. On the track, but certainly also outside it. Partly because of this, I will never get enough of Formula 1. It is truly amazing what this sport still gives me."
Szerintem ez már csak a médiának szól, és le lesz cserélve. Mindig is bírtam Perezt, de be kell lássa, esélye sincs Max ellen, leáldozott neki a RB-nál.
Esetleg még annyi jövője lehet mint Bottasnak, h szórakozásból elvezetget még egy darabig egy kisebb csapatnál. Nagy csapat már nem fogja őt szerződtetni.
High tyre wear: RUS and OCO, who did a 1-stopper, were 0.68s/lap and 0.55s/lap slower than their 2-stopping teammates. That's over 30s over 53 laps, more than pit time...