Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Mihelyt megkapom, megkereslek és mehetsz egyet vele, aztán meg tudod állapítani, hogy azokkal van baj, vagy az összessel.
A környékünkön talán ha egy hófehér. Teljesen alap gt line sport van csak és a tulaját sem ismerem. Nem tudok semmit sem érdemben erről a problémáról. Van még egy GT, de az más liga, annak a tulaját sem ismerem.
Majd kiderül mennyire lesz nyavajás a miénk, de remélem, hogy nem lesz az. Már nagyon várom!!!
Újabb fejlemények vannak a Kia rángatással kapcsolatban, amiről múltkor elég hosszan panaszkodtam. Sajnos nem mondanám, hogy pozitívak a fejlemények, de legalább úgy néz ki nem én vagyok a hülye és felejtettem el vezetni...
Ugye volt az az induláskori rángatózás, amire mindenki azt mondja ezek ilyenek. Ezzel már kezdtem megtanulni együtt élni, de pár napja kis fordulaton egyenletes haladásnál, 1500 és 2000 között jelentkezett, hogy folyamatosan rángat picit. Mindegy, hogy tartott gáz, vagy tempomat és mindegy, hogy milyen fokozat.
Ma voltam a Kia szervizben, mondom kérek időpontot egy ellenőrzésre, hogy ők is tapasztalják-e, meg tudnak-e rá mondani valamit.
Az időpontig sem jutottunk el, a szervizes már befejezte a mondatomat, hogy tudják, ez a jelenség több autónál előfordul, de nem tudnak vele mit kezdeni amíg nincs rá hibakód, addig járjak vele. Várják a gyártól a visszajelzést, hogy mi legyen a megoldás ezekre a hibákra.
Hihetetlen, hogy minden új autóval van valami baj... Végre tavasszal sikerült elérnem a cégnél, hogy az eddigi német vonalat engedjük el, erre tessék...
Azt már csak érdekességképp megemlítem, hogy júliusban vettünk egy Citroen Jumpyt is, 2.0 Hdi-vel. Eddig a Hdi motorokkal csak jó tapasztalataink voltak. Ebbe az autóba eddig 4000 km-t sikerült tenni, 1,5 hónapot volt eddig szervizben, most is ott van, meg se tudják mondani, hogy mikor kapom vissza. Befecskendező és Adblue hiba. Ezt már inkább le sem írom részletesen, hihetetlen, hogy minden újjal csak a szívás van...
Elmentem megnézni, mégiscsak Jaguar b**i vagyok és itt van a szomszédban, nehogy már lemaradjak egy jó vételről...
Hát nem véletlenül nem vitték még el.
Nagyon le van lakva szegényke, kívülről még elmegy, egy két kisebb kopás, kicsit hólyagosodik a hátsó ív, meg a lámpa foncsor van teljesen elkopva. Színe élőben sem túl meggyőző, nem illik ehhez az autóhoz, bár lehet meg tudnám szokni.
De belülről tragédia! Facsavarral van rögzítve egy helyen a műszarfal borítás, a kárpit több helyen sérült, a hangszóró burkolatok letépve, lógnak, a műszarfal több helyen meg van furkálva, a váltón valami bazári króm burkolat, stb. Az egész igénytelen. Még az ülések egész jó állapotúak. Mondjuk a bőr illata még mindig nagyon jó, ugyanaz az érzés volt, mint az én Jag-em, rögtön elöntött a nosztalgia.
Állítólag a motorvezérléssel volt valami gond, nem járt egyenletesen, de ezt rendbe tették. Többet nem tudok, mert be sem indítottuk. Amíg ott voltam, addig is az ablaktörlőt buherálta a kereskedő, nem ment rá a kimondottan ehhez a típushoz rendelt lapát. Magamban röhögtem, Jaguaréknál semmi nem megy "átlagosan"...
Nekem, ha magas autó kell, beülök a pickupba, de ugye az sosem fog úgy kanyarodni, mint egy sportosabb autó.. Monnyuk voltam a héten forgatáson Nógrádban, egy kis faluban, na ott egy parkolásnál majdnem leszedtem az Accord frissen fényezett első toldatát, szal ott a dömper lett volna a jobb választás. :-) A listádból egyértelműen a Hondát venném, pedig nem vagyok elvakult rajongó, de a franc se akar a kisturbókkal szívni. Meg a tömegesen előforduló (Suzi) autókat se szeretem..
Igen, értelek, ezért is vagyok még a gazdája a 20 éves civic-nek. Viszont sajnos az én alkatrészeim már nem egészen úgy működnek, ahogy kellene Ezért szeretnék egy magasabb ülés poziciójú autót. Leírom, hogy mit szeretnék előbb utóbb venni, hátha megtudok tőletek valami + okosságot. Keretösszeg kb. 5,5-6,5 mft. 1: hrv 1.5 szívó 2: Off Nq 1.3T 3:off SV 1.6 ( 1.4t ) Az úttartáshoz meg annyit, hogy mint írtam, borsodi vagyok, az utak állapota csak lassú haladást tesz lehetővé Üdv
Úgy volt, de több dolog is kezd elfáradni a Bububan és egyrészt így nem engedném beleülni, kettő, nem akarok rá még lóvét locsolni. A szalonban fing összegért számították volna csak be, egyedül a motor éri a kétszeresét.
A Legacy kombit, kihasználatlanul áll, a szívem szakad meg, hogy a pókok eszik meg a falevelek borítják, de nem kell(ett) senkinek és nem akarok tovább várni vele.
Én inkább kijavíttatom a kisebb rozsdákat, mint a fiatal kocsikba tartsam a pénzt, benyelve az értékvesztésüket, meg tudva, h egyre bonyolultabbak, drágábban javíthatók. Magas építésű autóknak meg rosszabb az útfogása. :-)
ezért rettegek az autó vásárlás v. ( csere miatt) olyan jól megvagyok már 17 éve a 7gen. civiccel, sajnos azonban elkezdett előjönni a rozsdásodás, én meg már inkább nem szeretnék bajlódni vele. Aztán a ki-be szállásnál jól jönne már egy kis plussz ülésmagasság
Jó, de azért Borsod még mindig egy külön kategóriát képez mint régió, ott minimum kiemelt óvatosság javallott minden téren....
(ez persze nem jelenti azt, hogy bárhol máshol ez nem történhetett volna meg, de azért na)
Vazz ez nem semmi. Mondjuk én mindig magam adom el a járgányaim, sőt, a haverok, család is rám bízzák olykor, de ezek szerint nem kockázatmentes bedobni egy kereskedésbe..
És ha magánszemélytől veszed bármi gondod lesz a kereskedő jogosan fogja széttárni a kezét, hogy így jártál, ha viszont kereskedő az eladó akkor jobb lehetőséged van egy esetleges garanciális gondnál.
Addig jó amíg a kereskedés nevén van az autó és a kereskedés a nevére veszi. Ha kereskedőtől veszed de az adásvételin már magánszemély neve szerepel akkor ott szinte biztos hogy nem 100%-os az autó.
Sziasztok! 17éve van meg a jelenlegi 7gen. civicem. Most a lecserélésén gondolkodom. Mivel ebből is adódóan nem vagyok benne az autók adás vételébe, azt szeretném tőletek kérdezni, hogy mennyire életszerű, gyakorlati az az adásvétel mikor a kereskedőtől megveszem az autót, és az a kereskedés nevén van? Továbbá az én beszámítandó ( 20 éves 160ekm. ) futott civicemet a kereskedés a nevére veszi? Segítségeteiteket előre is köszönöm. Ha lehet jöhet szájbarágósan is a válasz, mert tényleg láma vagyok a témában. Üdv Tibor
2023. november 14. 17:29:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #32506 2023. november 14. 13:26:01: megválaszolva admin + által,
→ #32505
Halihó! Ha valakit esetleg foglalkoztat a gondolat, hogy venne egy jó Civic kombit, akkor ajánlom a sajátomat, első tulajdonosa vagyok, sok autópálya miatt sok kilométer, de hibátlan.
Hahu:
Első ránézésre két új fényszóró egy jó belső takarítás, és kb a felére lealkudni. Rohadás a b oszlopon a hátsó ajtó zsanér alatt, valószínű alul is hasonló örömök elé néz majd aki megveszi. A jszp szerint idén májusban vette, motorból dől az olaj. De amúgy még akár jó is lehet.
Feltételezem FN már régi neked az 1.8 Yaris cserére. Itt egy HONDA fórumon ilyen lehetőségek közül javaslom a választást. FK2 1.8, FK2CTR, FK7, FK8, vagy GK5 Jazz.
Amúgy nem értem, miért kellne városi közlekedésre speciális autó. Vegyél olyat, amit tetszik és belefér a költségvetésbe. Bármelyik fogja bírni. Azt értem, ha sokat kell szűk helyeken menned, parkolnod. Akkor minél kisebb, fodulékonyabb kell. Akkor GK5 a bajnok szerintem.
Egyébként Kawa nem jár messze az igázságtól: a legélveztesebb városban az FN2 vagy GK5 - szerintem.
De én elvakult HONDÁ-s vagyok.
Az X még nem olyan régi, de a sima az már 10 éve van kb, s nem igazán hallani rosszakat a benzinesről (a diesel nem sikerült). A 2.0 120 lovas olyan karakter lehet, mint anyám 1.5 90 lovasa, alacsony fordulati nyomatékra hangolva, s ha ott használod, akkor télleg keveset eszik. Anno ilyen 6.5-7 litert olvastam. De pont emiatt a nyugodt karakter miatt nagy bizsergést nem okoz - úgyhogy eldöntheted, h ez a cél, vagy az. Ha az, akkor meg az FN2 még szívó, jobban bírja a városozást IS. :-)
Nekem a szívó kéne, ha csak ezek közül lehet válogatni, de nem ismerem őket testközelből. Amúgy meg egy hibrid, akár Prius, vagy Auris, ha városi szaladga..
Természetesen a villamos es a metró lenne a megfelelő alternatíva, de arra nincs büdzsé.
Azért jó lenne valami olyat venni, ha nagyritkán én is beleülnék, ne érezzem már magam benne teljesen töketlennek. Szívem szerint egy FK8-at vennék.
De kiváncsi vagyok te mit javasolnál?
Diesel és elektromos kizárva, minimum 1.5 cm3 vagy attól felfelé és ha lehet a német autóipar csodáit nem szeretném.
Köszi, de konkrétan ez a két példány érdekelne. Van városi igazasra egy Yaris 1.8 kis "méregzsák" amit nagyon szeretünk, de már elég idős, megérett a cserére. Helyette mindenkép valami olyat szeretnék, aminek a csomagtartójába 2 zsugor ásványvíz mellett még esetleg más is befér.
Városi szaladgálós kocsit keresek, az egyik kiszemelt a Civic 1.5T Sport (ferdehátú) a másik a Mazda 3 2.0 skyactiv GT. A sok youtube videók/tesztek között már teljesen elvesztem. Kérlek segítsetek, melyik lenne a jó választás? Mi a gyenge pontja az 1.5 Civicnek, ez a motor mennyire szereti a városi használatot, gondolok itt a kokszosodásra? Esetleg benzines Mazdával kapcsolatban valami tapasztalat?
Köszönöm.
Ja, az enyém benzines.
A srác aki beszerelte nekem, azt mondta van már megoldás dízelhez is, de olvastam én is az említett problémákról. Nem tudom, hogy megoldódott-e. Aki meg nekem szerelte be, nem ajánlanám nyugodt szívvel, sajnos még mindig nem sikerült teljesen üzemképessé tennie az enyémet, pedig azt hittem van tapasztalata bőven...
Többek között a telefontükrözés sem működik még! De elvileg tudja a cucc. De mondom, az enyém benzines.
Korábban én is utánajártam ennek, de akkor sajnos mindenhol azt olvastam, hogy csak a benzineshez lehet ilyet kapni, mert a dízelnek másképp működik a klímája (fűtésnél az elején amíg nem meleg a hűtővíz, a klímát fordítva üzemeltetve kezd fűteni) és ezek ezt nem tudják kezelni. Akár a klímát is tönkre teheti.
Akkor feladtam, persze azóta lehet kiadtak dízelhez is jót, de mostanában nem foglalkoztam vele.
Köszönöm a lehetőséget, összefuthatunk majd valahol!
Ennél amúgy az az érdekes, hogy a legtöbb, más autónál bevált és megszokott kuplung kezelés, az itt nem igazán működik. Vagyis nagyon sokszor nem működik. Pl azt tapasztaltam ki a lassú gurulásnál, amikor kettesben kellene lassan enni, akkor ez az autó azt nem szereti, ha a kuplung csúsztatása mellett adsz kis gázt folyamatosan ahogy az berögzült az elmúlt pár százezer km alatt, na ekkor tuti a rángatás. Ennél úgy kell, hogy teljesen ráengeded a kuplungot és határozott gázadás utána, mert ha finomkodsz, akkor is rángat.
De gyakran megcsinálja azt is, ha már egyenletesen haladsz lassan, tartott gázzal, akkor is egyszer csak rángat. Ilyenkor hiába adsz gázt, nem segít, kuplung be és újrakezdeni.
(Ezzel együtt került még 2 db XCeed is a céghez ugyanilyen motorral, azok is hasonlóan működek.)