Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Volvo nem igazán került a látómezőbe. Köszönöm, hogy eszembe juttattad, de már meg van rendelve az új. Ha minden jól meg, a karácsonyi kacsamájat már az autóban fogyaszthatom el!
Igen de itt is már mind a 4 sárvédő sarkán kezdődő rozsda, kicsit elüt a szín a lökösön is. De biztos h szebb mint a másik.
Amit megnéztünk, még egy- két finomság
Motorház kitámasztó végéről hiányzik a műanyag a fém a fémmel találkozik úgy támasztható ki.
Króm csík a motorháztetőn úgy van feltaknyolva ragasztóval, és ecsettel lekenve, ahogy még az is látszik h frissen van festve a tankbetöltő is.
Fura, szerintünk valami nagy hőhatás lehetett a jobb hátsókerékjárati ív aljában, az alv.védő megsárgulva lerepedve.
Alja viszont szépnek tűnt,teteje is gyári vastagság,meg a jobb hátsó ajtó talán, máshol minimum 1réteg, plusz gitt.
Nagyon szerettem volna egy ilyet, de egyre kevesebb az esély ..
Az egy dolog ha ez az ár alja de attól még nem mindegy mennyit kell rá költeni .
Persze el fogják ezt is vinni ennyiért . Ezt a kereskedő nagyon jól tudta akinél jártunk .
Ha meg 2.4 Type-S-t keresnék, kézi váltóval, akkor konkrétan egyet se találtam a németeknél (mobile) vagy az angoloknál (autotrader). Lehet, h ott az Exe-t vette a nép, vagy nemtom..?
HA ki van repedve a bőr ülés, akkor abban nem ennyi a méter.. Monnyuk sztem ez az ár az alja, amennyiért használható 2.4i kéziváltós sedant lehet venni, 2-essel kezdődő kilométerrel. Kint se látok occsóbbat.
Körbe volt festve.
Az első lökhárító lóg. Maszk sérült , hiányos .
Jobb első köd burkolat facsavarral rögzítve (Depó-s lámpa benne)amúgy làtványosan törött is.
A bal első sárvédő nincs a helyén.
A bal küszöb borítás hátsó sarka rozsdás facsavarral rögzítve.
A bal a oszlop alján repedés van.
A bal hátsó ajtónyílás hátsó sarkán csúnya sérülés nyomai láthatók.
A bal hátsó sárvédő vastagon gittelve és így is látványosan rohad.
A jobb első ajtó küszöb (belső fele is)vastagon festve.
Hátsó lökhárítón repedt a festés pár helyen.
Vezető ülés bal oldala kirepedve (bőr)
Az anyós ülés jobb oldala csúnyán karcos .
Az autó alja volt a legszebb. Nem láttam sehol komolyabb rozsdát rajt.
Kartergáz ( szerintem) sok .
Az olajbetöltőn benyúlva vastag olajlerakódást találtam.
Első és hátsó tárcsák is minimálisan válasodva vannak.
Szervo olajtartály környéke olajos.
Motorhang jó, könnyen indul hidegen is.
Kipuffgáz egészségesnek tűnik .
Füstöt nem láttam .
Katalizátor alatta van.
Szervizkönyv nincs.
Klíma , fűtés működik .
Belső tere viszonylag rendben van.
Minden funkció működik.
Csúnya (szubjektív ) felni van rajt.
Kopás határon levő nyári gumik.
Sosem lesz annyi pénzem.
Inkább az új felé kacsintgatok, vagy újabb felé, majd kiderül.
Felmerült a KIA ceed kombi (160 ló, 625 literes csomagtér!!!!), 7 év garancia, ami elég megnyugtató... Továbbá igen jól néz ki és van plusz orvoskedvezmény. Majd meglátjuk, hogy az összegzés miként néz ki egy 5-6 éves CR-V vagy egy 1-3 éves Ceed esetében.
Akkor úgy mondom, hogy a hibridtől félek. Nem bízom az akkus hajtásban. Biztosan nagyon jó, nagyon kényelmes, de az automata bégetéstől megzavarodnék.
Inkább vennék kisebb motoros turbóst, mint hibridet.
Kinek mi, de nagyon köszönöm az infót, minden jól jön. Tanulok belőle. Ki kellene próbálni egy csomó félét, aztán tudnék felelősebben dönteni, de annyi féle tesztvezetésre nem tudok elmenni. Nem baj, majd lesz valami.
Nem a pénzzel van a baj, időhiány miatt adtam el a hobbi autóimat ... plusz kb 1 hónap múlva megszületnek az ikrek és gyanús nem hogy időm még energiám sem lesz hobbizni.
A hybrid rendszerre ne fogd, az ényémbe 300e km van, van olyan, hogy egy hónapig is áll (igaz ritkán, mert a WC-re is azzal mennék ha lehetne,) és eddig még, kutya baja!
Azt írja a haverom, h szintén 2011-es.. De mondjuk amerikai modell. Anno vezettem ebből az első szériás RX300-at, annak nagyon szép hangja volt. Nem ment annyira a nagy test miatt, úgyhogy sokat visíttattam, már csak a feeling miatt is. :-)
Sztem nem feltétlen kell sokat költeni élvezetes autóra, csak jól kell választani. Anno a Fiesta Sport Van-t 500E plusz áfáért vettem, s tökre szerettem vele csapatni, ugye az ST futóműve meg felszereltsége volt benne..
Valahol igazad van, viszont nem tudom haverodnak milyen évjáratú volt az RX, mert ennek kifejezetten szépen szól motorja... amit néztem vásárlás előtt mind mind szépen duruzsolt ha elrugtad neki mert előzni akartál stb. Az más kérdés, hogy gázfröcsöt nem tudsz neki adni ha csak bohóckodni szeretnél.
Nekem most hobbi autókat mellőzni kell egy darabig és ez egy kompromisszum volt, ha már családi legalább legyen erős és megbízható.
Nem ismerem a többi kocsit, azoknél biztos jobb egy ilyen prémium SUV. Nyilván tökéletes közlekedő edény, csendben, kényelemben s occsón elvisz bárhova. Ami miatt én sose vennék ilyet, h teljesen hiányzik belőle az a bugi, amit egy benzinvérű ember keres egy autóban. Haverom is ilyet vett, neki tökéletes a belvárosban mászkálni a társasházak közt. Tavaly elmentünk vele egy vidéki bulira, s kiderült, h nekem, meg a többi, szintén benzinvérű haveromnak nagyon nem az esetünk.. V6 a motor, de olyan porszívó hangja van, h az ember inkább nem pörgeti, h ne hallja.. Nagyon steril, szintetikus, s azon röhögtünk, h itt bizony NO brumbrum, hiába adsz egy gázfröccsöt, nem csinál semmit a rendszer. Jó, oké, ez csak marhulás, s nem von le a kocsi értékéből, de mind úgy szálltunk ki belőle, h nekünk ez bizony nem kéne (Nekem ugye F-150 van, egyik havernak S500, 540i, 645 cabrio, a másiknak meg Lex Ls400, nyitható kipuval. :-) Úgy el tudnám képzelni, h a zaszony jár vele, annak tén nem kell annyira az élmény, én meg olyat hajtok, amiben mindig vigyorgok, ha belelülök. :-) Sztem JF-nek se jönne be, de persze ki kell próbálni. Elég sok embernek van itt mindenféle autója, sokmindent tudna tesztelni, ha jó fiú, s szépen megkéri a tulajt.
Én 2011 es Lexus RX450H-t vettem családinak tavasszal, kiprobáltam előtte benzines CR-V-t, Mazda CX5 -öt és Rav4-et.
Igaz a Lexiből 5-6 évvel idősebbet kaptam a pénzemért, de ég és föld a másik 3 hoz képest. 3500ccm 250le + a hibrid hajtás.
Fogyasztás a legutolsó két tank átlaga 7,8l/ 100 km , ami azért nem rossz egy 2.2t-ás géptől.