Én lassan fél éve használom az Ehev Civicet, szerintem tényleg baromi jól gyorsul gurulásból is, vagy 90- ről, ha előzni kell, főleg, ha sport beállításba tesszük. Pont olyan érzés, mint az elektromos autókál, és az azonnal érkező 315 Nm nyomaték nem rossz, plusz az is jó, hogy megjön azonnal a motorhang, igaziból is, nem csak a hangszóróból, mert a pici aksit azonnal töltenie kell a motornak. Nekem előtte egy 1.8-as szívó benzines IX gen. Civicem volt, ahhoz képest hihetelen jól gyorsul, bár azt is szerettem nagyon.
A másik dolog a fogyasztás, ami városban simán 4 liter alatt van, autópálya kb. 6 liter 130-nál. Nekem eddig nagyon bejött.
Xi gen hybrid tulajokat kérdezem (minimum 2 már van, akiröl tudok) mert még nem volt alkalmam vezetni ezt a változatot.
Mennyire gyors a gázpedálreakció gurulásból gyorsításkor és allásból induláskor - benzines szívó hondákhoz képest? Az új hybrid Jazzt próbáltam, a ráncfelvarrás elöttit 2021-ben, de az csak állásból volt gyors. Gurulásból rém lassúnak tünt.
A Jazz hajtáslánc nem tetsztett, ezért nem ruháztunk be egy ilyenre, de erre as új hajtásra kiváncsi vagyok milyen. Valóban ennyire közel van a régi Honda feelinghez, ahogy mondják a tesztekben?
Sziasztok,
Srácok van aki tudja, hogy 10. generációs Civic-nél a középkonzoli kijelzőn lévő, minden indításnál feljövő figyelmeztető üzenetet kikapcsolni?
Rohadt unalmas mindig kinyomkodni.
(ez az az üzi ami arra figyelmeztet, hogy ne nyomkodjuk vezetés közben csak ha olyan a situácijó)
Kérdeztem itt a győri szervizben, de nem nagyon akartak vele foglalkozni...
De nyilvánvalóan szeretni a HONDÁ-kat! Mi másért volna fizetett volna ennyit egy ilyenért?
Akkor ö az 5. itthon, ha jól számolom. Vagy van már több “örült”?
Ezúton, látatlanul is gratulálok neki!
Kié a fehér FL5 , talán AC ?E rendszámmal. Most csalinkazott elöttem az ujszaszon meg a vidámvásáron . Villogtam egyet de nem vette a lapot . Tudom minden off auto egy fos azok nem számítanak
Amit én láttam az kifelé haladt a nullás felé, de még bent volt a 17. kerületben, konkrétan a Kucorgónál volt még mögöttem, ott én felkanyarodtam Ecser felé, ő meg tovább Maglód avagy a nullás felé.
Érdekes egybeesés, de akkor ezek szerint nem Te voltál ha kint mentél az M0-n.
szerk: Ja igen, a lényeg lemaradt: szürke volt, ja.
szerk2: Ja igen, dobjál már pár képet a gépről, ha lehet, ritka egy madár nálunk ez a modell, hadd nézegessük.
Szerintem is sokkal jobban all a 18as magasabb oldalfalu gumival.
Raadasul napi hasznalatban is kellemesebb Mondjuk ezen a kepen pont nem ez a lenyeg, csak meg akartam osztani, mert olyan szep
Aztán a cikk végén: "Egyelőre úgy tűnik, hogy Magyarországon nem kell aggódni emiatt, az eddigi információk alapján csak az Egyesült Államoknak szánt autók érintettek."
Úgy értem, h a fény is benne van az árban, mer akkó nem volt drága..
Az ATS-en a két hátsó sárvédőív tetején volt egy kis körömnyi, kezdődő rohadás, ahol mindegyik megindul, illetve a lökös levétele után kiderült, h a tartó konzol el van picit görbülve, azt meg kellett húzni. Műanyagos meghegesztette a lökhárítót, utána ment fényezésre, a lökösön jópár réteg volt, a fényezőm sokat szopott vele.. A béka Civic (akkori) árát kostálta a dolog (4k).
Ja, le lett fényezve az íveknél, persze.
De telifényt nem kap, ha erre gondoltál, csak ha megnyerem a lottót, addig meg jó ez így.^^ (melós autó a lelkem )