A soha el nem készült Honda sportverda, FR kód alatt, V8 közép vagy első de hátratolt mocival, 1973.
Ugye ekkor húzta fel magát Soichiro a GM miatt (impala sztori) és próbált egy v8-at beletuszkolni ebbe a gyurmába.
Motocompacto, csak az USA-ban lesz kapható, ottani tervezés és gyártás, csak fehérben, gyári matricázás 995 dodó, hatótáv, töltési idő a kutyát nem érdekli. Videó
Nyílt egy sokadik American Honda Collection Hall, a verdákon túl:
The first of only 249 Acura NSX-T examples built for North America in the model’s final production year
One owner and 5,113 mi. from new at time of cataloguing; over $4,500 in service completed October 2022
Finished in factory-original Long Beach Blue Pearl over Onyx leather
Accompanied by window stickers, owner’s manual, extra keys, and service invoices
Hát nem tudom
Nekem az új Honda-k annyira túl "boyrace"-esek lettek. Mintha minden homasitas cuccot rányomtak volna (és ezen még azt mondom, hogy nincs annyira túltolva). A régi annyira gyönyörű volt és ott kívül-belül az egyszerűség, de a minőség. a maximálisra "csiszolás" és a vezetési élményre kihegyezett apróságok domináltak (S2000 is).
Ez - és az előző gen Civic is - kívülről túlcsisásott és nem harmonikus a megjelenése.
Belül is sokkal-sokkal puhább lett, inkább a GT irányába megy, de ahhoz meg nagyon puritán. Puritánnak meg sok.
Harmadrészt meg teljesen siralmas, hogy igazából semmi új, semmi fejlesztés nincs, csak parasztvakítások apró lépésekben és ezt próbálják marketingelni (pl kijelző). Időutazás a múltba, helyben topogás, apró finomításokkal...