Szerintem meg a facebook-os ár kamu. Csak beírta a sok 1-est és kész. Sokan írnak 0Ft-ot is kamunak, aztán a leírásban kiderül, hogy nagyon nincsen ingyen.
Breaking my grey EDM coupe.
Lots of parts available.
Located in the Netherlands but can ship parts at buyers expense.
PayPal ready. Feel free to message me.
Igaz Karácsony elmúlt már pár napja, de Nekem csak most érkezett meg az ajándékom a fa alá. Rendesen akad vele teendő, de legalább kézi váltós a Coupe.
Nekem van itthon egy 3/4 Legend Coupe alkatrészbázisom. Első-hátsó fényszórók, ajtók, beltér, ablakemelők, hűtősor, féltengely, és nagyon sok minden még.
érdemesebb egy komplettebb darabot keresni, mert ma már felújítani nem éri meg...
másrészt alkatrészek beszerzése is óriási probléma...
(motor még csak-csak, de karosszéria, meg egyebek már régen nincsenek...és nem is lesznek...)
A leghosszabb S20-as váltóval forgott ennyit az Amcsiból származó 1,5 102lovas del Sol-om. Ehhez képest ez több mint duplája lökettérfogatra, illetve majdnem teljesítményre is.
Különben ezt beszéltük Haverrel is, hogy nagyon kérné a 6. fokozatot, mert 100-as tempónál többször jártam úgy, hogy kivettem, és tettem újra vissza 5.-be mert az érzet megkívánta volna az eggyel feljebb kapcsolást.
Viszont 6000-as fordulatnál is még mindig úgy húz, mintha sose fogyna el az erő.
Szerintem normál áttételezésű. Ha emlékeim nem csalnak, akkor 1-es 55km/h, 2-es 95km/h, 3-as 150km/h, a többit nem tudom. Egyetlen egyszer mentem vele 220km/h-val, de az még 2016-ban volt kíváncsiságból, és már jó pár éve elévült.
A nyomaték ahhoz képest, hogy egy 1992-es Hondáról beszélünk, a maga 293Nm-rel nagyon érződik rajta, és lentről is érezni a gőzmozdonyt. Láttam olyan videót, ahol kézi váltóval a gyári Integrát lehagyja álllóból. Túl hype-olni nem akarom, és az sincssen meg, hogy a TYPE II-es szívósoros volt e a videóban szereplő Coupe, de nem nevezném lustának, az biztos.
A 4-es automatánál nem lehetnek hosszabbak, márpedig annak a fokozatai is, épphogy ugyan, de elegendőek a 3.2 V6-hoz.
Az 5-ös manuál ahhoz képest szerintem egyenesen örömautózás lehet.
(pláne a 6-os, de ugye az ritka mint a fehér holló, pedig az a legfaszább)
Nekem annyi szerencsém van, hogy egy jó Barátomnak van egy manuális Coupeja, és pont azóta vergődök újra, mióta volt szerencsém vezetni egy napsütéses napon még júniusban 160km-t
Meg esetleg Integra. De semelyik nem lesz, 99%-ra.
NSX maximum, az azért mindig a csúcs marad számomra, akármilyen CTR ide vagy oda, de az meg csak akkor, ha rengeteg felesleges pénzem lenne, az meg nem fenyeget.
Megértelek, miközben raktam fel a képeket ugyanúgy megtámadott ez az érzés. De nem, én már lehorgonyoztam a kis 5gen-nél (Civic) meg nem megyek ebbe az irányba már. De igen, jó volt az, szívesen vezetném újra, az biztos.