VAn ez a pohártartó középen, a váltó mögött, annak nem marad zárva a fedele. Nagyon nem zavar, mert oda pakolok, de bonyi kiszedni, megjavítani, csinált vki már ilyet?
Ill. láttam ma egy bézs belsős Accordot, tök teccett. Létezett ilyen Type-S-ben is, vagy ehhez csak fekete?
A két szélső kisebb profilú bütykök se egyformák. Ez azárt van mert így kis fordulaton is lehet biztosítani a jó keverékképzést, örvényléssel. Itt jól látszik
A két szélső bütyök közel azonos profilú a középső a nagy profilú.
VTEC alatt a két külső bütyök mozgatja a két szelepet, VTEC felett meg az egy nagy középső mozgatja a két szelepet.
Létezik 3 stage VTEC de az más.
Yepp.. gondolom a másodikra olyan 2500-3000 körül vált, mert onnan király a középtartomány 5000-ig, bármilyen forgalmi szituban elég az erő. Feljebb még a pályá is csak azért forgattam, mer jól esett. :-)
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
Ilyen volt nekem a Civicben. Mp3 lejátszáshoz teljesen jó. Rá tudod dugni a telefont is, de pendrive-ról is működik. A gyári rádióról lehet vezérelni, mintha CD-tár lenne.
Ezt még én is be tudtam üzemelni. Rádió ki, kütyüt bedugod a CD-tár foglaltba, a csatlakozókat meg bevezeted a kesztyűtartóba.
Ha csak ennyi az igényed, arra teljesen jó.
Arra figyelj, hogy jó legyen a csatlakozó, hogy ne kelljen buherálni utólag.
Én komolyabbat szerettem volna, főleg hogy nekem gyakran kell a navigáció, és elég macerás telefonról.
Az általam linkeltre gondoltam, nem tudtam, h létezik ilyen. De akkor ezek szerint te ilyen nagyobb tudású egységet szeretnél.. Engem nem mozgat meg, volt a fullos Kia-ban is, ami itt volt nálam, de egyszer se kapcsoltam be. Öregszem, vagy mi. :-)
Az általad linkeltre gondolsz, vagy amit én rendeltem?
Előbbi esetben:
Hasonló kütyü van Accordhoz is, pár ezer ft-ért rendelhető Kínából. Civic-emben volt ilyen.
Utóbbi esetben:
Ez egy Androidos fejegység, tulajdonképpen egy tablet, ami vezérel mindent, amit a gyári rádió is (klíma, ventilátor, rádió stb.), sőt a kormány gombjai is működnek. Emellett azt telepítesz rá amit akarsz (navigáció, böngésző, youtube, stb.), meg telefont is tudsz tükrözni. Bluetooth-os kihangosítóként is működik.
Tulajdonképpen azt tudja majd a 17 éves autóm, amit sok új autó tud.
Az enyém már elvileg úton van, lassan meg kellene érkeznie. Ha be lesz szerelve, összefuthatunk, és megmutathatom.
Elírtad, hadd javítsalak ki, tévedett
A két szó jelentéstartalma között elég nagy a különbség. Szerintem az eladó (mellesleg a barátom) azért mondta, hogy ültetett, mert előzőleg én mondtam neki. Én ugyanis úgy emlékeztem, hogy többek között az is különbség a sima 2.4 exe és type-s között, hogy a type-s az 1cm-rel ültetve van. Ezek szerint nem így van, tévedtem. Nem volt semmi szándékosság, vagy megtévesztési szándék az információ mögött. Béke.