Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Én 2011 es Lexus RX450H-t vettem családinak tavasszal, kiprobáltam előtte benzines CR-V-t, Mazda CX5 -öt és Rav4-et.
Igaz a Lexiből 5-6 évvel idősebbet kaptam a pénzemért, de ég és föld a másik 3 hoz képest. 3500ccm 250le + a hibrid hajtás.
Fogyasztás a legutolsó két tank átlaga 7,8l/ 100 km , ami azért nem rossz egy 2.2t-ás géptől.
Ford ráadásul nem gondolkodott sokat, egyszerűen megvette a japánok lincenszét. Tehát a Mondeo orrában nincs semmi meglepő, a jól ismert recept szerint egy kétliteres, Atkinson ciklusú benzinmotor dolgozik össze az 1,4 kWh-s lítium-ion akkumulátorból etetett villanymotorral. Hajszálpontosan úgy, mint mondjuk a Toyota Corollában, csak itt a rendszerteljesítmény picit még nagyobb, 187 lóerő.
Én is mondtam neki a Civic 1.5T-t de azt mondta turbósból csak Nissan Qashqai-t venne. Nem is értettem de elfogadtam, tudom hogy Ő különleges arc a halpiacon
Köszi, de HR-V picike. Ha már veszünk, akkor olyat szeretnék, amit később (6-7 év) sem bánok meg, amikor már a kölkök is nyúlnak jókorát. Fiam is nyúlánk, én is 186 vagyok, amihez társul még majd 100 kg szín tiszta marha hús...
Van egy Honda HR-v is , 1 éves körülbelül, ha gondolod megnézheted azt is. Szerintem azok is vannak használtban már 9 körül. De ezek a bégetős hybrid motorok-váltók , amiktől én személy szerint irtózom, de az asszonynak jó az
A Honda kiváló autó, nyilván szeretjük, azért vagyunk itt. A hátránya ugye meg az, h ha alkatrész kell vmi miatt, akár törés, akkor a gatyádat letolhatod.. Amúgy megemeltem a 20 éves ATS-t, s semmi komolyabb rozsdát nem láttam, a blokk porszáraz..
Mondeoból PHEV-et nézz, az Toyota licences cucc, kiváló. Olyat hajt az https://injektor.hu/ szerviz tulaja is, már a többediket, s nagyon elégedett vele. S ő aztán ismeri a kocsikat, az előforduló problémákat..
Néztem Mondeo-kat is, 2.0 FHEV motoros. Lövésem sincs, hogy az miféle, jó lehet-e. Nagyon kevés km-re vannak olyanok, ami süljön ki a szemem, nagyon tetszenek!!!
Egyszerűen be vagyok tojva az állandó szervízlátogatástól...
Hondával nem igazán kellett szervízbe mennem a kötelező körökön kívül.
Egészségetekre. Ha van majdnem tuti választás, akkor miért hazárdírozzak?
Céges oktáviákban, 110.000-120.000 közöttiek, már kuplungot kellett cserélni kétszer, úgy csörög bennük a lánc, hogy rossz hallgatni! Indításkor, mintha dízelek lennének (1.4 turbósok).
Meghagyom másoknak, akik bátrabbak tőlem. Az olasszal ugyanígy vagyok.
Gyáva népnek nincs hazája! Mi évek óta tizenéves amerikaival meg olasszal nyomjuk, s no problemo. :-)
A hátsó hajtást automatikusan kapcsolja rá, kizárólag akkor, s addig, amíg kipörög az eleje. Legalábbis az első gen-ek így csinálték.
Rettegek a német autóktól!
Annyi rosszat hallok-olvasok, hogy az valami kétségbeejtő. A Honda 2 literes motorjáról szinte semmit. Plusz ezeket a CR-V-ket mindenki csak dícséri, aki nem arra használja, hogy veresse. Nem arra való. Tervezünk majd lakókocsit bérelni, azzal menni erre-arra, azzal talán normálisabban lehet húzni is. Télen kapcsolja az összkereket ha kell, de nem utolsó sorban anya is használná, ő pedig nem az a bántóan magas ember, szóval neki is kényelmesebb lenne.
Hveromnak a második generáció volt, 2.0i kézi, tán K-s motor az is, ő tök szerette. De - mondom - próbáld ki, mert ha nem tetszik egy ilyen felfújt rák, akkor ugyanúgy elférnél egy 1.8 TSI Superb kombiban is, csak az vizszintesen nagyobb, nem egy tököm hombár.
Van egy i30N abban az árban, ami igencsak jó lenne, de elvetettem a pakolhatóság és a hely szűkössége végett. Anno Mykee vitt az övével, már akkor is éreztem, hogy nekem szűkös.
2017-es évjárat talán jobb a CR-V sorozatban, ezért onnantól nézelődök, lehetőleg minél kevesebb km-re és kizárólag 2 literes benzinest. Sokáig fog kelleni, abból meg az a legmegbízhatóbb.
Ültem már benne, qrva nagy!
Igazi inkontinenciás, löttyedt pöcsű, enyhén sárgásbarna kinyúlt alsógatyás, vénemberes autó, de el lehet férni benne, az asszony is kiélheti a rakodómunkás hajlamait és talán kevesebb agyfasszal jár majd, akár egy hétvégi mamalátogatás (gyerekek végett, magam eszétől meg nem indulnék), ahova az Isten f@szát IS be kell pakolni...
Hát ez egy ordas nagy baromság márkától függetlenül . Ez a csávó akkor látott autót amikor kinyitotta a burdát
Az az első hogy ez alapján szépen látszik, hogy nem a kocsi vagy a típus rossz, hanem a gazdája igénytelen fillérbaszó. Akkor pedig mind1 milyen motor van alatta annak annyi. Onnantól hogy minden típusra azt mondta szar majd az Alfa G.-ra ezt írta "még mindig tudja azt a klasszikus hothatch életérzést, ami már évek óta kihalt szinte az összes riválisából." hát teljesen hiteltelen. Megane RS, Tpye-R civic, Focus RS/ST, Golf R vagy az i30N szerinte szar hot hatch , márpedig a régebbi Alfák valóban szépek de mind foglalkozós mert sok-sok kisebb gyerekbetegsége van.
Az is mekkora öngól hogy azt írja "Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen" apám , hogy csapatsz egy családi SUV-al ? . Mert ez a motor van mindenbe az i30/Tucson/Santa Fe/Veloster stb ben. Ennyi erővel nem veszel semmilyen VW-t mert a GTI golfban 1.6 os motor van és azt minden fiatal széthajta. Mind1 hogy te egy családi egyterűt veszel 1.6-os motorral . Vagy nem veszel Ford Kugát/Focus/stb-t mert az ST-ben lévő motort minden nyomi széthajtja és az a motor van más típusokban is. Ezen filozófia alapján ne vegyél még Seatot, Reanult, Skodát, Alfát, BMW-t, Audit, Mercit, Hondát stb mert ezeknek mind vannak sportos motorjai amit széthajtanak
Hát emmeg "épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg" , 2 éve amikor az egyik hatchback i30N-t hirdettem aznap az első telefonálók mind nepperek voltak, aham nem akarják megvenni , majd egy magánszemély vette meg másnap 1.5 millióval drágábban mint ahogy újonan vettem. A Tucson-t fel sem kellett raknom hirdetni, a Hyundai kereskedő egyik dolgzója megvette magának. Szóval a Tucsonnal mentem és az Ioniq-al jöttem el. Inkább olyanokkal beszélj akik normális tulajok ( nem fillérbaszók, hogy erre nem kellett költeni már 10 éve semmit ) és használják 3-5-10 éve esetleg hasonló típusokat.
Az eszem, praktikum és a családi béke azt mondja, hogy CR-V. A szívem meg FK2 vagy 1.5 T. Ami reális lehet. Kilencven százalék, hogy a CR-V lesz a befutó.
Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.
Sziasztok! Abban kérnék segítséget tőletek, hogy egy használt autó hirdetésében az is szerepel, hogy az autó ÁFÁS, az pontosan mit is jelent? Én magánszemélyként akarok autót venni. Az esetleges szájbarágós válasznak is nagyon örülnék. üdv
Anno úgy lőtte be a VW vezér, h a VW-t feljebb pozicionálta a kommersz, s a prémium kategória közé. Ennek helyére jött a Skoda, a piacon nem a budget (mint Dacia), hanem a normál kategóriába. Kicsit olcsóbb beltéri anyagok, kicsit kevesebb zajcsillapítás, cseh összeszerelés, de a műszaki tartalom azonos. Az Audi a prémium, s ugye feljebb is van, a Bentley..
Egészítsük ki hogy már nem nevezhető a VW olcsó márkájának, sőt. Újkorában azonos felszereltség mellett hasonló az árazás, használtan meg drágább a Skoda. A 3. generációs Octavia-val pl lábon lőtte magát a konszern, jobb minőség lett az eredmény, keresettebbek voltak mint a VW és használtan jóval értéktartóbbnak bizonyult.
Köszi, nekem sem sikerült eddig más megoldásra jutnom, műszaki paramétereik látszólag egyébként azonosak. Mondjuk octavia vs golf kérdésben olyan érdekességek is feltűntek, hogy a vw-ban simán előfordul manuál klíma (sok a fapad?), míg a skodákban ez nem jellemző. Premium vs népautó