Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Sosem lesz annyi pénzem.
Inkább az új felé kacsintgatok, vagy újabb felé, majd kiderül.
Felmerült a KIA ceed kombi (160 ló, 625 literes csomagtér!!!!), 7 év garancia, ami elég megnyugtató... Továbbá igen jól néz ki és van plusz orvoskedvezmény. Majd meglátjuk, hogy az összegzés miként néz ki egy 5-6 éves CR-V vagy egy 1-3 éves Ceed esetében.
Akkor úgy mondom, hogy a hibridtől félek. Nem bízom az akkus hajtásban. Biztosan nagyon jó, nagyon kényelmes, de az automata bégetéstől megzavarodnék.
Inkább vennék kisebb motoros turbóst, mint hibridet.
Kinek mi, de nagyon köszönöm az infót, minden jól jön. Tanulok belőle. Ki kellene próbálni egy csomó félét, aztán tudnék felelősebben dönteni, de annyi féle tesztvezetésre nem tudok elmenni. Nem baj, majd lesz valami.
Nem a pénzzel van a baj, időhiány miatt adtam el a hobbi autóimat ... plusz kb 1 hónap múlva megszületnek az ikrek és gyanús nem hogy időm még energiám sem lesz hobbizni.
A hybrid rendszerre ne fogd, az ényémbe 300e km van, van olyan, hogy egy hónapig is áll (igaz ritkán, mert a WC-re is azzal mennék ha lehetne,) és eddig még, kutya baja!
Azt írja a haverom, h szintén 2011-es.. De mondjuk amerikai modell. Anno vezettem ebből az első szériás RX300-at, annak nagyon szép hangja volt. Nem ment annyira a nagy test miatt, úgyhogy sokat visíttattam, már csak a feeling miatt is. :-)
Sztem nem feltétlen kell sokat költeni élvezetes autóra, csak jól kell választani. Anno a Fiesta Sport Van-t 500E plusz áfáért vettem, s tökre szerettem vele csapatni, ugye az ST futóműve meg felszereltsége volt benne..
Valahol igazad van, viszont nem tudom haverodnak milyen évjáratú volt az RX, mert ennek kifejezetten szépen szól motorja... amit néztem vásárlás előtt mind mind szépen duruzsolt ha elrugtad neki mert előzni akartál stb. Az más kérdés, hogy gázfröcsöt nem tudsz neki adni ha csak bohóckodni szeretnél.
Nekem most hobbi autókat mellőzni kell egy darabig és ez egy kompromisszum volt, ha már családi legalább legyen erős és megbízható.
Nem ismerem a többi kocsit, azoknél biztos jobb egy ilyen prémium SUV. Nyilván tökéletes közlekedő edény, csendben, kényelemben s occsón elvisz bárhova. Ami miatt én sose vennék ilyet, h teljesen hiányzik belőle az a bugi, amit egy benzinvérű ember keres egy autóban. Haverom is ilyet vett, neki tökéletes a belvárosban mászkálni a társasházak közt. Tavaly elmentünk vele egy vidéki bulira, s kiderült, h nekem, meg a többi, szintén benzinvérű haveromnak nagyon nem az esetünk.. V6 a motor, de olyan porszívó hangja van, h az ember inkább nem pörgeti, h ne hallja.. Nagyon steril, szintetikus, s azon röhögtünk, h itt bizony NO brumbrum, hiába adsz egy gázfröccsöt, nem csinál semmit a rendszer. Jó, oké, ez csak marhulás, s nem von le a kocsi értékéből, de mind úgy szálltunk ki belőle, h nekünk ez bizony nem kéne (Nekem ugye F-150 van, egyik havernak S500, 540i, 645 cabrio, a másiknak meg Lex Ls400, nyitható kipuval. :-) Úgy el tudnám képzelni, h a zaszony jár vele, annak tén nem kell annyira az élmény, én meg olyat hajtok, amiben mindig vigyorgok, ha belelülök. :-) Sztem JF-nek se jönne be, de persze ki kell próbálni. Elég sok embernek van itt mindenféle autója, sokmindent tudna tesztelni, ha jó fiú, s szépen megkéri a tulajt.
Én 2011 es Lexus RX450H-t vettem családinak tavasszal, kiprobáltam előtte benzines CR-V-t, Mazda CX5 -öt és Rav4-et.
Igaz a Lexiből 5-6 évvel idősebbet kaptam a pénzemért, de ég és föld a másik 3 hoz képest. 3500ccm 250le + a hibrid hajtás.
Fogyasztás a legutolsó két tank átlaga 7,8l/ 100 km , ami azért nem rossz egy 2.2t-ás géptől.
Ford ráadásul nem gondolkodott sokat, egyszerűen megvette a japánok lincenszét. Tehát a Mondeo orrában nincs semmi meglepő, a jól ismert recept szerint egy kétliteres, Atkinson ciklusú benzinmotor dolgozik össze az 1,4 kWh-s lítium-ion akkumulátorból etetett villanymotorral. Hajszálpontosan úgy, mint mondjuk a Toyota Corollában, csak itt a rendszerteljesítmény picit még nagyobb, 187 lóerő.
Én is mondtam neki a Civic 1.5T-t de azt mondta turbósból csak Nissan Qashqai-t venne. Nem is értettem de elfogadtam, tudom hogy Ő különleges arc a halpiacon
Köszi, de HR-V picike. Ha már veszünk, akkor olyat szeretnék, amit később (6-7 év) sem bánok meg, amikor már a kölkök is nyúlnak jókorát. Fiam is nyúlánk, én is 186 vagyok, amihez társul még majd 100 kg szín tiszta marha hús...
Van egy Honda HR-v is , 1 éves körülbelül, ha gondolod megnézheted azt is. Szerintem azok is vannak használtban már 9 körül. De ezek a bégetős hybrid motorok-váltók , amiktől én személy szerint irtózom, de az asszonynak jó az
A Honda kiváló autó, nyilván szeretjük, azért vagyunk itt. A hátránya ugye meg az, h ha alkatrész kell vmi miatt, akár törés, akkor a gatyádat letolhatod.. Amúgy megemeltem a 20 éves ATS-t, s semmi komolyabb rozsdát nem láttam, a blokk porszáraz..
Mondeoból PHEV-et nézz, az Toyota licences cucc, kiváló. Olyat hajt az https://injektor.hu/ szerviz tulaja is, már a többediket, s nagyon elégedett vele. S ő aztán ismeri a kocsikat, az előforduló problémákat..
Néztem Mondeo-kat is, 2.0 FHEV motoros. Lövésem sincs, hogy az miféle, jó lehet-e. Nagyon kevés km-re vannak olyanok, ami süljön ki a szemem, nagyon tetszenek!!!
Egyszerűen be vagyok tojva az állandó szervízlátogatástól...
Hondával nem igazán kellett szervízbe mennem a kötelező körökön kívül.
Egészségetekre. Ha van majdnem tuti választás, akkor miért hazárdírozzak?
Céges oktáviákban, 110.000-120.000 közöttiek, már kuplungot kellett cserélni kétszer, úgy csörög bennük a lánc, hogy rossz hallgatni! Indításkor, mintha dízelek lennének (1.4 turbósok).
Meghagyom másoknak, akik bátrabbak tőlem. Az olasszal ugyanígy vagyok.
Gyáva népnek nincs hazája! Mi évek óta tizenéves amerikaival meg olasszal nyomjuk, s no problemo. :-)
A hátsó hajtást automatikusan kapcsolja rá, kizárólag akkor, s addig, amíg kipörög az eleje. Legalábbis az első gen-ek így csinálték.