Elírtad, hadd javítsalak ki, tévedett
A két szó jelentéstartalma között elég nagy a különbség. Szerintem az eladó (mellesleg a barátom) azért mondta, hogy ültetett, mert előzőleg én mondtam neki. Én ugyanis úgy emlékeztem, hogy többek között az is különbség a sima 2.4 exe és type-s között, hogy a type-s az 1cm-rel ültetve van. Ezek szerint nem így van, tévedtem. Nem volt semmi szándékosság, vagy megtévesztési szándék az információ mögött. Béke.
Vicces az ültetett Accord után a pickuppal menni, h az milyen magas, meg milyen könnyű a kormányt tekerni. Panaszkodott is a zasszony, h ezt nehéz, persze neki city szervós a Bravoja. :-)
Az a verdiktem így, pár hét használat után, h ez a kocsi átlag autónak nagyon jó. Jól egy alul-felül, jó a futómű, jó a váltó, s a teljesítményhez képest nem eszik sokat. Megbízható, s nagyon tartós a bele is, nem csak a teknika. Hátránynak a rossz pakolhatóságot látom, ha lehajtom az ülést, nagyon szűk luk tárul fel, sztem nem férne be a cangám első kerék nélkül se. 5 ajtóval tuti lenne. :-)
Az különben vicc nélkül jól néz ki szerintem is, főleg, hogy alapból ilyen sárgás izzók világítják meg, de az enyémnél kicseréltük szép fehér fényűekre és úgy meg pláne faszán nézett ki szerintem. Amikor gotti-nál voltam vele, ő is rögtön észrevette, hogy nálam mennyivel jobban néz ki, mert neki ilyen sárga fényű, (akkor vett nemrég egy szintén 7gen Accord-ot, csak dízelt) ami egyáltalán nem néz ki olyan jól.
Szerintem azóta lehet ő is megcsinálta fehér fényűre.
Nekem se volt ilyen, pedig volt, h kifogyasztottam a 635-öst, de indult pöccre, ahogy visszabuszoztam a kannával. :-)
Most meg már 0-n állt a mutató, nem kockáztattam, inkább megtankoltam. A tavalyi benzin nagy része úgy is eltávozott már. Azt nem tom, h ennek érdemes e 100-ast adni, de azt kap.
Nem tudja az aljáról felszívni, mert nem közvetlen az aljáról szív. Ha már annyira kevés a benzin, hogy nem éri el a szivattyú, a tartály alján még akkor is marad benya, amiben az esetleges szennyeződés megmarad.
Én meg a 32 év alatt sose tapasztaltam ilyet. Pedig mikor évekig csóró voltam rendszeresen szárazra koptattam a tankot vagy csak pár litert tankoltam bele. Még az EP3-nál sokszor ezzel szórakoztam hogy mennyit bír ki a lámpa kigyulladásától kezdve...
Ha tele van akkor is az aljáról szív. Ezt sose értettem amúgy, tök mindegy ha tele van ha nem, a trutyi az aljára ül le ahonnan amúgy is szív a szivattyú. Ezért is van ott is dupla szűrő.
Tavalyi benzinnel vettem, így gyorsan rátankoltam 100-ast, h nehogy gond legyen. Ki akarom járni belőle minél jobban, h már csak a friss benzin legyen a tankban, s ezért lenne jó tudni, h mennyit megy még el..
A "mennyi" kilómétert mehetsz adott benzinnel" kijelzése információim szerint sose volt, (majd kijavítanak, ha mégis) fogyasztásban sem vagyok biztos. Talán 8gen-ben már volt, de azt meg ennyire se tudom.
Szerk: Egy biztos, 7gen 2.0 Comfort-ban egyik sem volt, az tuti.
Hiányzik a fedélzeti computer a kocsiból, nem tudom h mennyit eszik, meg hogy mennyi kilométert mehetek még adott benzinnel.. egyikben sem volt, vagy csak ehhez a felszereltséghez nem adtak (7 gen)?
Persze, hogy nem akart átverni, annyira ismerem.
Nálam nem torpant semmit, ez a lényeg. Mondom ismét, "nem műértő", teljesen meg voltam vele elégedve, ezért nem is érdekelt a többi.
Szabb nem akar és nem is akart soha senkit átverni. De sajnos Ő sem látott rá arra mi történik, mivel Szergej mindent zárolt gépen keresztül csinált. Volt nálam több ilyen autó, hogy nézzek rá elő adattal minden okés-e. Volt ami jó volt, volt ami nem. Volt olyan akinek jók voltak az értékek, de VTEC váltáskor volt egy torpanás. Tulaj kérdezte tudok-e többet kihozni belőle és én elmondtam, hogy addig nem tudok erre válaszolni amíg nem csinálom meg. Autója válogatja, neki kell eldöntenie, hogy marad az ami most van, vagy csináljunk másikat. Ő végül maradt annál ami van és elvan a torpanó VTEC-el is. De láthatod, a nagy profi chiptuning cégekben is mindenki megbízik aztán tessék. És ez már a sokadik ilyen szituáció és ha én kijelentem ezek után, hogy XY szar akkor sokan nekem ugranak, mert nekik jó lett, ott a mérés szóval tuti profik és én beszélek hülyeséget. De sebaj, ez van, a tudatlanok jól alszanak Én ha látok valami nagyon szart, akkor inkább kiposztolom, hátha fel tudom nyitni pár ember szemét.
Nem tudom, hogy mi volt belül. Nyílván, nálam, működött a bizalmi faktor is, megbíztam Szabiban, nem is feltételeztem, hogy át akar ejteni, ahogy most, így utólag sem feltételezek ilyesmit. Egyszerűen sok volt a pozitív visszajelzés mindenhonnan, ezért szerettem volna én is megcsináltatni. Aztán, hogy a finomhangolás megtörtént-e anno távoli kapcsolattal vagy sem, nem tudom.
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.