Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Szia! Hátha te tudod: mi a különbség a konszernen belül az 1.4 TSI-k között? Azt látom, hogy a Skodákban szinte mind 140, később 150 LE, míg ugyanez az 1.4 TSI felirat a Golfoknál 125-130 LE jellemzően.
Abban is, de az Octaviaban is. Amennyiben jól rémlik a kategóriája legnagyobb térkínálatával rendelkezik. Bőséges a lábtér elöl-hátul, a csomagtartó pedig hatalmas.
Szia! Akár nyílvánosan is. Mi az ami érdekel? Azt kell mondjam nem igazán találtam volna "egyszerűbb+ megbízhatóbb autót. Ami az 1.4TSI-vel nem jó párosítás az a DSG, ebben nyűgös, de az 1.8TSI-ben és a 2.0 dízelekben nem. Igazából szívem szerint leginkább az 1.8TSI-t választottam volna, viszont mivel a kezdetben saját cégre vettem, annak dupla annyi lett volna a cégautó adója. A fogyasztás az enyémnél is igen baráti, jellemzően 5.5 és 7 liter között van, kellően dinamikus, lehet kicsit "fapadosabb" mint egy audi, cserébe viszont megbízhatóbb. Az 1.8 TSI is minimálisan fogyaszt többet, cserébe ott van +29Le, illetve az hogy annál a dupla befecskenezés miatt nincs kokszosodás. Nem mellékesen a Láncos motoroknál 2013 előtt pont az 1.8TSI volt a leginkább kerülendő, ennek az lett az eredménye hogy a 2013 utániaknál az áruk alatta van az 1.4TSI-nek. Ami még hataémas pozitívum, sokan foglalkoznak VCDS kódolással, így fillérekből számtalan dolog aktiválható, személyre szabható. Vezetés terén pedig nagyjából azt a feelinget hozza amit anno a 4.gen Accord.
Szia!
Gondolom alaposan utánajártál te is a vásárlás előtt a Skodáknak. Megosztanád a tapasztalataidat, ha megkérlek? Akár privátban is. Különös tekintettel a tévhitek eloszlatása témakört írd körbe nekem, ha kérhetlek! Azokból hallok, olvasok a legtöbbet!
Köszi!
Milyen gondjai vannak a TSI-knek? Csak mert sokan leragadtak a 2013 előtti láncosoknál, azután még a Vödör csavar 1.2 és 1.2 is vállalható motor lett. Az 1.4 rendkívül jó, az 1.8 méginkább, az 1.5-nél van annyi hogy csipegetik az olajat,de ez leginkább a hengerlekapcsolásos szarság számlájára írható.
Tankolókártya nem bírja el az olajat, én meg saját zsebből egy fillért nem költök a cégre.
Egyébként nem lehet. Legalábbis aztatat mondotta ja főnök!
Szóval ment a levesbe.
Több dolga lesz a szervíznek. Ez a cél!
Nálunk a céges Navarában már 16.000-nél csattogott a motor, egy csepp olaj sem volt benne, nem is tehettünk bele, mert csak a szervíz végezheti el. 46.000 km-nél beállt mint a gerely, motorcsere. Valahol ez a céljuk, szinte biztos. Legyen nagyobb létjogosultsága a szervíznek.
Most azon tanakodok, hogy én is fullra ráállok a gyártó előírásaira. Semmi plusz szeretetes megelőző karbantartást nem eszközölök. De tényleg semmi pluszt nem teszek. Ebbe beletartozik a 30.000 km/1 éves olajcsere periódus is többek között.
Ez a Ford előírás azt mondja.
Végülis időben van ha így nézzük.
Csak meglepődtem, mert az 1.0T 10gen CIVIC motorjai sokkal korábban igénylik az ilyen szervizt.
Plusz a Ford-nál ez a művelet fele annyiba sem kerül hozzávetőlegesen.
Egy kedves partnerünk most vásárolt nálunk vezérlés szettet az egyéb cullangokkal együtt az 1.0T Ecoboost motoros C-Max autójához.
9 éves az autó, van benne 160.000 km és még nem volt vezérlés csere. Pedig a szíj az olajban futó kivitel. Sőt, semmi gondja nem volt még annak az autónak, új korától rálátok.
Óh, ne gondold túl.
Akkor úgy fogalmazok, hogy nagyságrendekkel több negatívumot tapasztalok mindenhonnan. Ezek a legtöbb esetben használtautósok véleményei.
A Sportage-t én vittem kötelező szervizre Vácra, Az is 100 ezren felül volt kicsivel, semmi hiba nem volt.
Nem ismerem ezt a T-GDi motort, nekem ezt olyan írta, aki eléggé ért hozzá, de rá kell keresni a neten, biztos több info van ott. Meg megkérdezni a tulajokat, pl Ferit.. :-)
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 ami egy semmilyen autó....
Amúgy anyósoméknak 1.0 turbós Focus van, az is jó szar motor, oszt még annak sincs gondja.. nem is 4 évesen, 30 ezer kilométerrel lesz, hanem 10 évvel később, 150 ezernél monnyuk.
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
Mondj egyet , én nem találkoztam problémával vele pedig a Tucsonban ilyen 1.6 T-GDI motor volt 180LE-vel. Most adtam el fél éve és vettünk egy Ioniqot helyette. A kötelező szervizen kívül semmi gond nem volt vele, pedig azért megjárta európát a családdal.
Nem tudok olyat aki fújolna rá, maximum a kinézete nem jön be mindenkinek. Technikailag a leg megbízhatóbbak között van. Miért nem kérdezel meg minket? Van/volt már vagy 7db itthon 2017 óta. elektromos és benzines is. Gergicének is. Miért olyanok véleményére adsz akiket nem is ismersz?
Ez az Acura TSX szokott errefelé szaladgálni, huszonnyolcszor inkább ebbe ülnék, mint egy Kizashi-ba, bár nyilván az az occsóbb.. Tetőbox erre is szerelhető.
Anyád, (nem Tiéd ) van belőle 2.4 6 gangos manuális. (Sport változatként fut és jó helyen van a kormány)
Na, arra azért ránéznék egy próbakör erejéig biztosan
Szerintem nagyon jó autó a Kizashi, speciel nekem nagyon tetszik is. Valószínűleg olyan a szervizigénye, mint a CL9-nek, túl sokat nem kell rá költeni. Nagyon sokaknak a kieseik a látókérés kívülre, pedig titkos tipp lehet.
Ja, újan kb. annyiba került, mint a német prémiumok. Ezért ritka madár.
Ez egy elég kieső modell, már ami az én szűrőmet illeti, de elég kevés benne a méter és mászkálni akár jó is lehet egy tetőbox-szal. A kevés méter és az aránylag alacsony ár ütötte meg a szemem.
(de amúgy azt én is egyszer kipróbálnám, hogy mit tud Suzu bá egy 2.4-essel, bár azt nem tudtam, hogy CVT automata, így már annyira nem zargat a kíváncsiság )
Amúgy Kawa úgy érti a "nincsen hozzá alkatrészt", hogy van, csak gyárit tudsz csak legtöbből venni, ami meg drága. Kb. olyan mint mondjuk egy Honda Stream, nekem volt, hát bontóban nem sok minden van hozzá, mert rohadt keveset adtak el belőle itthon. Kizashi ugyanez, csak sztem még ritkább/kevesebb van belőle.
Az öcsém most volt olajcserén márkaszervízben, és beszélgetett az ottaniakkal. Mondja a srác, h ha a hondából kellene megélniük, éhen halnának, mert szinte csak az olajcsere az elfoglaltságuk vele. De szerencsére hunyadival is foglalkoznak, és az ad nekik bőven munkát, abból jól elvan a szervíz...
Miért nem a villany Dákó lesz szaladgálni, azt jó feltételekkel rakhatod cégbe, lízingelheted, mellé meg a Jazz árán egy nagyobb, öregebb, de jó állapotú családi?