Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Hát ez egy ordas nagy baromság márkától függetlenül . Ez a csávó akkor látott autót amikor kinyitotta a burdát
Az az első hogy ez alapján szépen látszik, hogy nem a kocsi vagy a típus rossz, hanem a gazdája igénytelen fillérbaszó. Akkor pedig mind1 milyen motor van alatta annak annyi. Onnantól hogy minden típusra azt mondta szar majd az Alfa G.-ra ezt írta "még mindig tudja azt a klasszikus hothatch életérzést, ami már évek óta kihalt szinte az összes riválisából." hát teljesen hiteltelen. Megane RS, Tpye-R civic, Focus RS/ST, Golf R vagy az i30N szerinte szar hot hatch , márpedig a régebbi Alfák valóban szépek de mind foglalkozós mert sok-sok kisebb gyerekbetegsége van.
Az is mekkora öngól hogy azt írja "Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen" apám , hogy csapatsz egy családi SUV-al ? . Mert ez a motor van mindenbe az i30/Tucson/Santa Fe/Veloster stb ben. Ennyi erővel nem veszel semmilyen VW-t mert a GTI golfban 1.6 os motor van és azt minden fiatal széthajta. Mind1 hogy te egy családi egyterűt veszel 1.6-os motorral . Vagy nem veszel Ford Kugát/Focus/stb-t mert az ST-ben lévő motort minden nyomi széthajtja és az a motor van más típusokban is. Ezen filozófia alapján ne vegyél még Seatot, Reanult, Skodát, Alfát, BMW-t, Audit, Mercit, Hondát stb mert ezeknek mind vannak sportos motorjai amit széthajtanak
Hát emmeg "épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg" , 2 éve amikor az egyik hatchback i30N-t hirdettem aznap az első telefonálók mind nepperek voltak, aham nem akarják megvenni , majd egy magánszemély vette meg másnap 1.5 millióval drágábban mint ahogy újonan vettem. A Tucson-t fel sem kellett raknom hirdetni, a Hyundai kereskedő egyik dolgzója megvette magának. Szóval a Tucsonnal mentem és az Ioniq-al jöttem el. Inkább olyanokkal beszélj akik normális tulajok ( nem fillérbaszók, hogy erre nem kellett költeni már 10 éve semmit ) és használják 3-5-10 éve esetleg hasonló típusokat.
Az eszem, praktikum és a családi béke azt mondja, hogy CR-V. A szívem meg FK2 vagy 1.5 T. Ami reális lehet. Kilencven százalék, hogy a CR-V lesz a befutó.
Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.
Sziasztok! Abban kérnék segítséget tőletek, hogy egy használt autó hirdetésében az is szerepel, hogy az autó ÁFÁS, az pontosan mit is jelent? Én magánszemélyként akarok autót venni. Az esetleges szájbarágós válasznak is nagyon örülnék. üdv
Anno úgy lőtte be a VW vezér, h a VW-t feljebb pozicionálta a kommersz, s a prémium kategória közé. Ennek helyére jött a Skoda, a piacon nem a budget (mint Dacia), hanem a normál kategóriába. Kicsit olcsóbb beltéri anyagok, kicsit kevesebb zajcsillapítás, cseh összeszerelés, de a műszaki tartalom azonos. Az Audi a prémium, s ugye feljebb is van, a Bentley..
Egészítsük ki hogy már nem nevezhető a VW olcsó márkájának, sőt. Újkorában azonos felszereltség mellett hasonló az árazás, használtan meg drágább a Skoda. A 3. generációs Octavia-val pl lábon lőtte magát a konszern, jobb minőség lett az eredmény, keresettebbek voltak mint a VW és használtan jóval értéktartóbbnak bizonyult.
Köszi, nekem sem sikerült eddig más megoldásra jutnom, műszaki paramétereik látszólag egyébként azonosak. Mondjuk octavia vs golf kérdésben olyan érdekességek is feltűntek, hogy a vw-ban simán előfordul manuál klíma (sok a fapad?), míg a skodákban ez nem jellemző. Premium vs népautó
Szia! Hátha te tudod: mi a különbség a konszernen belül az 1.4 TSI-k között? Azt látom, hogy a Skodákban szinte mind 140, később 150 LE, míg ugyanez az 1.4 TSI felirat a Golfoknál 125-130 LE jellemzően.
Abban is, de az Octaviaban is. Amennyiben jól rémlik a kategóriája legnagyobb térkínálatával rendelkezik. Bőséges a lábtér elöl-hátul, a csomagtartó pedig hatalmas.
Szia! Akár nyílvánosan is. Mi az ami érdekel? Azt kell mondjam nem igazán találtam volna "egyszerűbb+ megbízhatóbb autót. Ami az 1.4TSI-vel nem jó párosítás az a DSG, ebben nyűgös, de az 1.8TSI-ben és a 2.0 dízelekben nem. Igazából szívem szerint leginkább az 1.8TSI-t választottam volna, viszont mivel a kezdetben saját cégre vettem, annak dupla annyi lett volna a cégautó adója. A fogyasztás az enyémnél is igen baráti, jellemzően 5.5 és 7 liter között van, kellően dinamikus, lehet kicsit "fapadosabb" mint egy audi, cserébe viszont megbízhatóbb. Az 1.8 TSI is minimálisan fogyaszt többet, cserébe ott van +29Le, illetve az hogy annál a dupla befecskenezés miatt nincs kokszosodás. Nem mellékesen a Láncos motoroknál 2013 előtt pont az 1.8TSI volt a leginkább kerülendő, ennek az lett az eredménye hogy a 2013 utániaknál az áruk alatta van az 1.4TSI-nek. Ami még hataémas pozitívum, sokan foglalkoznak VCDS kódolással, így fillérekből számtalan dolog aktiválható, személyre szabható. Vezetés terén pedig nagyjából azt a feelinget hozza amit anno a 4.gen Accord.
Szia!
Gondolom alaposan utánajártál te is a vásárlás előtt a Skodáknak. Megosztanád a tapasztalataidat, ha megkérlek? Akár privátban is. Különös tekintettel a tévhitek eloszlatása témakört írd körbe nekem, ha kérhetlek! Azokból hallok, olvasok a legtöbbet!
Köszi!
Milyen gondjai vannak a TSI-knek? Csak mert sokan leragadtak a 2013 előtti láncosoknál, azután még a Vödör csavar 1.2 és 1.2 is vállalható motor lett. Az 1.4 rendkívül jó, az 1.8 méginkább, az 1.5-nél van annyi hogy csipegetik az olajat,de ez leginkább a hengerlekapcsolásos szarság számlájára írható.
Tankolókártya nem bírja el az olajat, én meg saját zsebből egy fillért nem költök a cégre.
Egyébként nem lehet. Legalábbis aztatat mondotta ja főnök!
Szóval ment a levesbe.
Több dolga lesz a szervíznek. Ez a cél!
Nálunk a céges Navarában már 16.000-nél csattogott a motor, egy csepp olaj sem volt benne, nem is tehettünk bele, mert csak a szervíz végezheti el. 46.000 km-nél beállt mint a gerely, motorcsere. Valahol ez a céljuk, szinte biztos. Legyen nagyobb létjogosultsága a szervíznek.
Most azon tanakodok, hogy én is fullra ráállok a gyártó előírásaira. Semmi plusz szeretetes megelőző karbantartást nem eszközölök. De tényleg semmi pluszt nem teszek. Ebbe beletartozik a 30.000 km/1 éves olajcsere periódus is többek között.
Ez a Ford előírás azt mondja.
Végülis időben van ha így nézzük.
Csak meglepődtem, mert az 1.0T 10gen CIVIC motorjai sokkal korábban igénylik az ilyen szervizt.
Plusz a Ford-nál ez a művelet fele annyiba sem kerül hozzávetőlegesen.
Egy kedves partnerünk most vásárolt nálunk vezérlés szettet az egyéb cullangokkal együtt az 1.0T Ecoboost motoros C-Max autójához.
9 éves az autó, van benne 160.000 km és még nem volt vezérlés csere. Pedig a szíj az olajban futó kivitel. Sőt, semmi gondja nem volt még annak az autónak, új korától rálátok.
Óh, ne gondold túl.
Akkor úgy fogalmazok, hogy nagyságrendekkel több negatívumot tapasztalok mindenhonnan. Ezek a legtöbb esetben használtautósok véleményei.
A Sportage-t én vittem kötelező szervizre Vácra, Az is 100 ezren felül volt kicsivel, semmi hiba nem volt.
Nem ismerem ezt a T-GDi motort, nekem ezt olyan írta, aki eléggé ért hozzá, de rá kell keresni a neten, biztos több info van ott. Meg megkérdezni a tulajokat, pl Ferit.. :-)
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 ami egy semmilyen autó....