Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
Mondj egyet , én nem találkoztam problémával vele pedig a Tucsonban ilyen 1.6 T-GDI motor volt 180LE-vel. Most adtam el fél éve és vettünk egy Ioniqot helyette. A kötelező szervizen kívül semmi gond nem volt vele, pedig azért megjárta európát a családdal.
Nem tudok olyat aki fújolna rá, maximum a kinézete nem jön be mindenkinek. Technikailag a leg megbízhatóbbak között van. Miért nem kérdezel meg minket? Van/volt már vagy 7db itthon 2017 óta. elektromos és benzines is. Gergicének is. Miért olyanok véleményére adsz akiket nem is ismersz?
Ez az Acura TSX szokott errefelé szaladgálni, huszonnyolcszor inkább ebbe ülnék, mint egy Kizashi-ba, bár nyilván az az occsóbb.. Tetőbox erre is szerelhető.
Anyád, (nem Tiéd ) van belőle 2.4 6 gangos manuális. (Sport változatként fut és jó helyen van a kormány)
Na, arra azért ránéznék egy próbakör erejéig biztosan
Szerintem nagyon jó autó a Kizashi, speciel nekem nagyon tetszik is. Valószínűleg olyan a szervizigénye, mint a CL9-nek, túl sokat nem kell rá költeni. Nagyon sokaknak a kieseik a látókérés kívülre, pedig titkos tipp lehet.
Ja, újan kb. annyiba került, mint a német prémiumok. Ezért ritka madár.
Ez egy elég kieső modell, már ami az én szűrőmet illeti, de elég kevés benne a méter és mászkálni akár jó is lehet egy tetőbox-szal. A kevés méter és az aránylag alacsony ár ütötte meg a szemem.
(de amúgy azt én is egyszer kipróbálnám, hogy mit tud Suzu bá egy 2.4-essel, bár azt nem tudtam, hogy CVT automata, így már annyira nem zargat a kíváncsiság )
Amúgy Kawa úgy érti a "nincsen hozzá alkatrészt", hogy van, csak gyárit tudsz csak legtöbből venni, ami meg drága. Kb. olyan mint mondjuk egy Honda Stream, nekem volt, hát bontóban nem sok minden van hozzá, mert rohadt keveset adtak el belőle itthon. Kizashi ugyanez, csak sztem még ritkább/kevesebb van belőle.
Az öcsém most volt olajcserén márkaszervízben, és beszélgetett az ottaniakkal. Mondja a srác, h ha a hondából kellene megélniük, éhen halnának, mert szinte csak az olajcsere az elfoglaltságuk vele. De szerencsére hunyadival is foglalkoznak, és az ad nekik bőven munkát, abból jól elvan a szervíz...
Miért nem a villany Dákó lesz szaladgálni, azt jó feltételekkel rakhatod cégbe, lízingelheted, mellé meg a Jazz árán egy nagyobb, öregebb, de jó állapotú családi?
Igen, te nem, igazad van. Akkor úgy mondom, hogy az ismeretségi körben. Meg a neten is utánaolvasva. Aztán ennyi pénzt nem szívesen "szórnék" el. De még fele ennyit sem.
Mindenki? Én szerintem csak dicsértem (kivéve talán a gyenge motorját, de páromnak elég). Van unokaöcsémnek régebbi Sorrentoja, ő is imádja, korábban állandóan cserélgette az autóit, ez már meg van neki jó ideje.
A szervizekben is azt mondják, hogy leginkább csak a kötelező szervizek miatt találkoznak az autókkal.
Az áruk sem azt mutatja, hogy milyen szarok lennének. De Te tudod.
Én simán bevállalnám, nagy eséllyel a következő autóm Kia lesz.
Van itt helyben egy kedves ismerősöm, ő is szidja a céges VITARA-t mint állat. Bár hozzá kell tenni, annak az autónak nincsen gazdája, na meg nem éppen személyautónak való használatban részesül hogy finoman fogalmazzak.
Jól megy, igazi beszopatós motor, fene sem gondolná, hogy majd ilyent lép egy VITARA. Kellően tágas, megbízható, márkaszerviz sem eszeveszetten drága. Motorra, váltóra, kamuhibrid rendszerre 10 év garancia...mi kell még. Simán bevállalnám ha úgy hozza a sors. Egy jó, őszinte autó, nem mutat többet mint ami.
Dehogynem! Ha lenne nyálam, köpnék egyet, amikor meglátom ezeket a remek autókat! Cégnél van 1.6 szívó, automatával. Ha létezik a legrosszabb rémálom fogalma autóra vetítve, akkor azt bátran nevezhetjük annak. Suzukit soha nem vennék, ahogy dákót sem.
Figy, nekem itt a V8 pickup, meg az ATS, mindkettő kva jó kis kocsi, ezek mellé max egy nyitott Porke, s attól felfelé, ami még elférne.. sz'al te leszel Daciás, ha így folytatod.
Már nincs itt a BMW!
Nincs kombi Honda. Csak a Civic 9 gen, ami frissebb és nincs agyig km-rel. Lehet felszívom a pofámat, aztán mégis veszek egy 2.4 kombit, aztán legfeljebb havonta töltök bele egy liter olajat.... Legalább mindig friss lesz benne!
Én is 10 évente cserélek. És eddig minden esetben bejött a honda.
De nincs gond, vegyél fosvágent, én nem beszéllek le róla, elfér a házad előtt a bmw mellett.
Infókat gyűjtök, aztán majd lesz valami.
Sajnos nem tehetem meg, hogy évente vegyek másik autót, ezért igencsak meg kell hányni-vetni.
Negatívum... ha egyszer abból van a legtöbb az életben, azt kell minimálisra csökkenteni és akkor meglesz az autó is.
De te csak a kifogásokat keresed, mindenből csak negatívumot látsz.
Így minket tök felesleges kérdezned, mert bárki bármit mond, az valamilyen szempont szerint szar.
Nem is akarsz te autót venni.....
Ne haragudj, de ez baromság. Még motorral sem megyek ennyivel utazóban, a 130 pont elég mindenre. Pihentebb is maradsz, a kocsi is kevesebbet fogyaszt. Ne száguldozásban éld ki az élet frusztrációit! :-)
A Dákót az 1.5 dci-vel venném, annak már kigyomlálták a szarait, s jól fogyaszt.
Nekem ez nem szempont. Szerintem vagy 5 éve nem mentem 150 km/h felett közúton. Azt is csak egyszer és totál véletlenül, túl nagyot húzott egy autópályás előzéskor a CIVIC. Mondtam is magamnak, fúúúbazzzeg a végén még megbüntetnek. Márpedig az ilyen jellegű adakozásokat igyekszem elkerülni.