Nem, semmi baja a szememnek ilyen téren. Igazából mostanában már közelre egy kicsit rosszabbul látok, de hát öregSZEM ez van
ui.: láttad a fehér hatchbackemet. Az is fehér volt, hát nem emlékszek különbségre az a fehér között meg a C. white között. Mondjuk nem álltak egymás melett ez igaz.
"Type R vehicles traditionally have a red Honda badge and Championship White paint as an option, as a tribute to their first winning F1 car."
"History Lesson:
The Honda RA272 was driven by American F1 driver Richie Ginther during the 1965 World Championship.
The RA272 gave Ginther trouble at the beginning of the season (DNF at Monoco, France, and Great Britain) but at Mexico, the last GP of the season, Ginther gave Honda their first win in Formula One. The win was also Ginther's first and only victory - he ended the 1965 season in 7th place (behind Jimmy Clark, Graham Hill, Jackie Stewart, Dan Gurney, John Surtees, and Lorenzo Bandini)
Ginther's RA272 was painted a white color, which is very similar to the Championship White used on the Type R today. The Championship White color on the Type R is a tribute to this first F1 win."
Majd lesz egy CRV-n vagy valamelyik villanyon előbb-utóbb
Hmm ezt nem realizáltam hirtelen, hogy csak a type-r kaphatja meg. De ettől bekem még továbbra is az egyik leguncsibb szín a piros után . De például ezt a szürke színt sem láttam még más típuson.
Nem feltétlen abban néz ki legjobban, de a történelem miatt meg az a tény, hogy csak a Type-R-ek kapják meg az NH0-t még jobban kuriózummá teszi a fehér tájpereket.
A többi szín rajta lehet egy Jazz-en is :P
A CW szín már csak a múltja miatt is vezet, ha jól tudom FK2-t is abban vettek a legtöbbet. (talán FK8-at is, de ott mintha már kicsit árnyaltabb lett volna az arány)
De attól még szerintem nem (/sem) attól Type-R egy Type-R, hogy CW.
Nekem is tetszik a fehér, (de nem biztos, hogy azt a színt választanám, ha oda kerülnék) valakit meg kiráz tőle a hideg, mert rögtön a "munkásautófehér" jut róla eszébe. (hiába CW vagy bármi) Ez ilyen.
Jah ... azzal a különbséggel, hogy ott még a MAF hiba és a gyújtáskimaradás is ki volt kapcsolva. Azóta semmi nincs kikapcsolva és mégis megy az összes autó hiba nélkül.
Én se vagyok profi, de én legalább bevallom. Próbálok csak olyan autót elvállalni amit valóban tudok is programozni, vagy ha kell vegyek "Stage1" fájlt hozzá mert túl bonyolult az ECU, akkor legalább meg tudjam nézni mit módosítottak. FK2/FK8-nál is min 160 paramétert kell módosítani, hogy a "Stage1" működjön rendesen. Az elején én is vettem a fájlt, ezt mindenki tudta is akinek csináltam. Csak az első problémánál inkább ráfeküdtem, megtanultam és megfogadtam, hogy nem veszek többet úgy fájlt, hogy nem tudom megnézni mit műveltek.
Közben frissítettem a "cikket" az oldalamon, hogy milyen hibakódok voltak az FK8-nál kikapcsoiva. Pontosan ugyanilyen volt az FK2 program amit anno vettem, feleslegesen kikapcsolt kritikus hibakódok mint az alacsony üzemanyagnyomás pl, ráadásul katalizátor és 2-es szonda kikapcsolva úgy, hogy a tulaj nem is kérte, mert gyári az autó. Ezen felül a program is tartalmaz elmeroggyant dolgokat.
- Nyomaték cél 600Nm (nálam 500Nm)
- Max megengedett nyomaték 1000Nm (nálam gyári 600Nm)
- Nyomaték limit kitolva a francba 90%-ig 3000-től 6000-ig (nálam 4500-nál van 90% 5000-5500 kicsit több, 6000-nél már csak 88, feljebb még kevesebb)
- Üzemanyag indokolatlan helyeken bedúsítva
- Max megengedett turbónyomás 2bar (mégse tudott max 1.8-at)
- MAF feszültség limit nem lett kitolva (volt is olyan autó ami emiatt jött hozzám, mert állandóan letiltott amikor nagyobb nyomást akart elérni az autó.)
Ehhez képest az autó mégis elég silány eredményt produkált. Innen is látszik, hogy hiába akarsz 600Nm-t célozni meg 2bar-t és kitolni a nyomaték limitet a francba, ezek az autók nem így működnek. Összefügg minden mindennel. De az ilyen cégek ilyen programokkal is szarrá keresik magukat és hány ember ajánlja Őket tudatlanul, mert nekik jobb lett az autó mint volt, de valójában ezeket a dolgokat nem is látják. Nem véletlen zajlik úgy a művelet ezeknél, hogy kint kell várni és a végeredményt mutatják csak. Így nem látod az esetleges hozzá nem értést, az értetlenkedést vagy azt, hogy épp egy litván/ukrán/orosz emberrel beszél Skype-on, hogy mikor küldi már a fájlt, mert az ügyfél vár. Van fent youtube videójuk ahol egy pillanatra látszik, ahogy két programot hasonlít össze és próbálja átmásolgatni a módosításokat és az is látszik, hogy egy rohadt paraméter nincs definiálva, hogy az éppen micsoda. Én már ezt látva felröhögtem
De én nem a márkakereskedésekről beszéltem...
Ha gond van akkor nem a kereskedés dönti el mi a garis és mi nem, hanem a Honda központ, ahova a kereskedés lejelenti az igényt....
Úgy értettem, h melyxik márkaképviselet nem tud "érdekes" dolgokat meghúzni? Bármelyik, ott is emberek ülnek. Akár Honda, akár rönó, akár Dacia, stb....
Elvileg itthoni "szolgáltatás". DE!
Láttam már pár kintről hozott autót amire be tudták regisztrálni a 3+5 évet, de kérdőjel, hogyha tényleg történik valami akkor működik-e a dolog.
A szabad autót ne úgy értsd hogy áll a szalonban....
A magyar kvótában van szabad autó. vagy volt, de ahogy nézem egy barátom vissza fogja mondani a fehér FL5-öt ami 2 hónap múlva jönne neki.
Peti Szolnokról hónapokig agitált engem meg integra_type_r kollégát, hogy van szabad kocsija rendelésre és hogy vegyem már meg mert csak hát na...aztán eladta annak a csávónak akinek már van kettő FK8-a, legyen egy FL5 is a garázsban