Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Ez biztos, h 2.4-es, 5 hengeres volt? A 2.0 diesel Fiat motornak van ilyen traki hangja, az 1.9 is halkabb.
A mi Sharanunk se a szép hangjáról volt híres, az újabb, CR motoros, amit próbáltál, már sokkal kulturáltabb.
Jah, az egy passzos kocsi. De az ATS is az, nekem ugye ütközésig hátul van minden ülés, s nem marad sok hely mögötte. Az meg sík baromság, h a csomitartó úgy le van szűkítve, ha lehajtom az ülést, sztem nem férne be a bringám.
Anyámnak mutattam ilyen ezres Fiat 500-at, 70 lóval, de kevesellte. Azt mondta, h a Jazz-t se érzi néha sárkánynak, én meg persze azt, h forgassa meg, ha azt akarja, h menjen.. Ezért is lett Mazda a 1.5 motorral. Monnyuk itt meg bjuzi hosszúak a váltó fokozatok, mint az eco 1.5 motoros béka Civicben, sz'al ez se ugrik úgy.
ha valakit érdekel édesapám kitalálta hogy eladja a kocsiját..
Fénykép majd lesz, mert a telefonom botrányosan fotóz, de
Toyota Aygo, 1.0 2020 01 havi, szürke
Téli nyári gumi garnitúra külön felnin, a nyári alun, de még az autón nem volt soha.
Felszereltség: Nem a hirdetett x play, hanem nagy fedélzeti computeres tolatókamerás connectivity csomag, bőrkormány. etc.
4m ft árat lőttünk be. Az autóban 1358 (nem elírás) km van, átlagosan 500 km-enként cseréltem benne olajat, esőben, nedves úton soha nem ment.
Nekem jónak hangzik.
Szerintem tegyél egy üléspróbát, hogy egyáltalán tetszik-e. Volt ismerős akit zavart, hogy az ő jobb lábának korlátozott volt a helye. Illetve vigyél egy gyerkőcöt, ülj be előre a vezető ülésbe, állítsd be magadra, aztán ültesd be mögéd, hogy befér-e egyáltalán
Ezen nagy fékek vannak, gyári sport futóműves, 19-es, TI felnik alatta, Bose hifi-s, motoros napfénytető, szép bőrbelső, memóriás-motoros ülések... Nekem ezek "csak" adatok, de nem tűnik rossznak.
Első kerekes, manuális 6-os váltós, digit klímás...
Milyen felszereltségű? Szerintem: Ha TI, és a futóműve is jó állapotú, és a karosszéria is rendben van, akkor ez elég jó ár. Ha nem TI, és hibátlan állapotú, akkor árában van. Ha nem TI, és még van esetleg csinálandó is rajta, pl. futómű, vagy karosszéria, vagy ablakemelő, vagy akármi, akkor meg drága. Nem azt írom, hogy ne lehetne neki benne ennyiben, mert simán lehet, hogy még többen is benne van, de piaci áron én ennyit csak TI-ért adnék.
Fogalmam sincs, hogy ilyenek téged érdekelnek-e, de simán előfordul, hogy nincs bennük tempomat, vagy nem multikormányosak, van különbség hangrendszerben is, illetve bőrös, vagy alfatexes. A TI-ben gyárilag 19-es felni, ültetett futómű, ezer irányban állítható bőrülés, fémpedálok, sport kormány, nagyobb fékek (legalábbis a facelift előtt), ilyesmi különbségek vannak. Amúgy elsőkerekes, vagy 4kerékmeghajtású? A 4kerékmeghajtású az csábító, viszont ha a kardán középfelfüggesztés csapágya zajos, akkor el kell felejteni.
Tévedés jogát fenntartom
Persze, de 2.3-ért adnák oda. Nem vészes, csak én nem vagyok az a fajta, aki adja-veszi az autókat.
Haver srácé, magának rakta össze, ő vette első tulajtól, motorhibásan. Szóval még akár jó is lehet. Lehet rámegyek...
Ha jó az ár... ki lehet próbálni az Alfát. Mi tud történni? Max beszívod, nem tetszik, vagy kifogod, hogy annak ellenére, hogy "minden cserálve lett", a mindenekfeletti még nálad tönkremegy, esetleg otthagy valahol. Ha ezek a lehetőségek, még ha kicsi is rá az esély, de annyira zavarnak, hogy nem vállalod be a rizikót, akkor venni kell egy japánt, egy Hondát és kész. Ha a megbízhatóság mindenek felett, és még a gondolata is zavar, hogy tönkremehet az autó, akkor vegyél Hondát
Bocsánat, hogy közebeszólok, de Lexus LS300h? LS500h van, vagy az IS300h-ra gondoltál? Ami nekem is van? Ha meg arra, abból perpill itthon nincs új, csak Amerikából tudod behozni. Vagy az ES300h-ra gondoltál? Az Camry, egy az egyben.
A GS300h, meg hajszál pontosan IS 300h hajtáslánc, tehát hátsó hajtás, viszont ugyanaz a "CVT" mint a Camry.
Az enyém is bőg, mint a tehén, viszont picsa mód elindul, és kurvára élvezetes a hátul hajtás miatt
Épphogy nem próbáltam! Írtad, hogy ki kell próbálni, akkor lesz teljes a kép. Erre írtam, hogy nagyon nem szeretnék semmiféle dömpikét kipróbálni!
Az a baj, hogy oda már pénzzel mennék mert mivan, ha...
Aztán ha megtetszik, tuti megveszem mert miért is ne...
De még nem próbáltam sem Mazdát sem 9 gen Civic kombit sem.
Én most márkán belül, illetve típuson belül hasonlítottam össze. Természetesen a konkurenseknél mindig egy picit többet nyújtott a Honda. Egyébként a 2.4 drágább is volt, mint pl. egy 1.8 Avensis, illetve sokan nem merték megvenni, mert féltek a fogyasztástól.
Anno, amikor kijött a 7gen, a konkurens Avensis-t 1.6 motorral is árulták (110 ló), s az 1.8-ból adták el a legtöbbet (129ló). A szintén konkurens Mazda 6-ból is az alap, 1.8 (125 ló) volt a fogyóeszköz. Ehhez képest az Accordnál a legkisebb motor 155 lóerős, s még ezt is kevesli mindenki.. Ezek a Hondások lóerő addiktok! :-)
Én automatát még nem próbáltam se 7, se 8 genből, de a 2.0 manuális gyenge a 2.4 manuálishoz képest, szóval el tudom képzelni, hogy a 2 literes automatára érkezett panasz. Itt szokták védeni a 2.0-t, de szerintem pont az a kis plusz hiányzik belőle, ami miatt a 2.4 -et szeretjük. 8 gen 2.4-re kíváncsi lennék, főleg az automatára, hogy az milyen lehet egy ATS után. Én is hasonlóan sokat gondolkodom, hogy mi legyen az utód, néztem már a te hirdetésedet is a múltkor. Egyébként valóban nem adod olcsón, de hátha elviszi valaki, aki kifejezetten ilyet keres.
Mondjuk a dagadt nőre, szerintem, ez nem igaz. Mármint az én esetemben, de nem is szeretnék rájönni ilyesmire!
Nemtom. Még nagyon agyalok az Alfán. Nagyon tetszik, de csak egy...na...Alfa...
De tényleg.. Pl mindig kis, alap hajszárítóim voltak. Aztán nemrég Shell pontokért lehetett akcijósan venni egy komolyabbat, megrendeltem. Annyival jobb, mint az eddigiek, h a régivel már kín hajat szárítani.. éget, kicsi a teljesítménye, csak zúg, stb. :-) Sose jövök rá, ha nem próbálom ki. :-)
Ennél ki van cserélve minden. Másik, erősebb hengerfej; szívósor-EGR kipucolva. Kettőstömegű és kuplung cserélve, klímakompresszor cserélve, új bilstein gátlók, stb... minden csitti-fitti rajta.
Jah, igazából mindent ki kell próbálni, h az embernek lehessen valós tapasztalata, ne csak a szóbeszédre hagyatkozzon. Én pl sose értettem a hype-ot az S-Type körül, s most kiderült, h milyen fasza kis autó. :-)
Pont írtam Kawának, hogy amikor megvolt a 7gen 2.4exem, pont egyidőben volt vele a 159-es alfám (nekem az egyik legmegbízhatóbb 1.9jtdm8v volt). A legkényelmesebb hosszútávú utazóautóm volt, és sokkal jobban szerettem, mint a 7gen accodot. A 7gen max 1 évet volt meg, az alfát meg 2 év után adtam el. Ez elmondja, hogy melyiket szerettem jobban. Hibátlan volt? Nem, előjött vele DPF tisztulási probléma, 1,5 hét állás után lemerítette az akkut, cseréltem egyszer EGR-t, meg az ismert gyenge váltója elkezdett csapágyhangot adni. De olyan kényelmes volt az ülése, hogy a Lexus LS400-at 2x kenterbe verte, az LS430-hoz képest is kényelmesebb volt, de ahhoz képest mondjuk hiányzott belőle a szellőztetés, de egyszerűen jó érzés volt beleülni, és utazni vele. Sőt ránézni is jó volt. Hogy én a 2.4-es 5hengeres jtd-t meg merném-e venni, hát az jó kérdés. Azt mondják az vagy hengerfejes volt, vagy lesz. Ha rendesen megcsinálták, akkor lehet, hogy jó az. De azért azt el kell ismerni, hogy a várható megbízhatóságban az alfa a legutolsó a listádban.
Mindezt úgy, hogy jelenleg 6 japán autóm van, de rendszeresen elgondolkozom, hogy újra veszek egy 159-est.