Érdekes, h érezni nem annyira lehet, meg a hangja se nő meg, mint pl az EP2-ben.. Lehet elmék autózni, s megfigyelem. :-)
Anyám 1.2 Jazz-e is i-vtec, gondolom ott előbb nyit, mer az 6500 körül tilt. :-)
Ez az i-vtec nem folyamatosan változtatja a szívó szelepek emelését? Vannak fix értékek, mikor nyit jobban? HA igen, akkor tudod esetleg, h itt melyek ezek?
Azt néztem, h ennél a K24A3 motornál a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám 6800 (a pickupnál 4500 :-), úgyhogy eddig ez a legpörgősebb autóm. Anno kurvára szerettem a Celicámat, de az ugye max pároknak lehet használós autó. A Type-S kb ugyanazt tudja, alul tol, felül pörög, sportos, jó futómű, jó hang, de ebben elfér a plusz két gyerek, meg a csomagok is. Viszont emiatt nem olyan szép, sportkocsi forma.. vmit vmiért. :-)
Ezek állítólag nem a gagyi kategóriák. Nekem nincs "kis műszaki érzékem" sem, jellemzően, ha olyanhoz nyúlok, amihez nem értek, csak több bajt okozok, mint amit spórolok azon, hogy megcsináltatom olyannal, aki ért hozzá, így ezt nem kockáztatom meg.
Meg az a baj, hogy a 3 évvel ezelőtti árak nem túl mérvadóak, azóta nagyon elszálltak az árak.
Nekem fontos lenne a kihangosító, és én is nagy részt navigációra használnám. Meg a tolatókamera is jól jönne...
Amúgy meg zenehallgatásra kellene még, mert a CD-tár elég macerás.
Junsun 4GB/ 32GB. Kb. 3 éve van meg, jó cucc, igaz én csak waze-t használom. 70.000 Ft körül van, adtak hozzá tolatókamerát, de azt nem szereltem be, mert gagyi volt. A beépített mikrofon sem jó. 250-et nem adnék érte, kis műszaki érzékkel simán beszerelhető.
Ha érdekelnek részletek írj rám privátban.
Szeretnék az Accordba (7. gen, benzines) androidos fejegységet a gyári helyett.
ilyet:
Egy állítólag jó minőségű cuccra tolatókamerával, beszerelve kb. 250e Ft-os árat kaptam.
Ez mennyire reális ár?
Ne gyertek azzal, hogy rendeljek Kínából, és szereljem be, mert egyrészt nem tudom milyet érdemes rendelni, ami jó is bele, és jó minőségű is. Másrészt annak nem lesz jó vége, ha én állok neki szerelni, inkább olyanra bíznám, akinek ez rutin feladat (olyan csinálná).
Ja a linket nem láttam, csak úgy rémlett, h a tied FL előtti. Azért nem egyezik a tieddel, mert a linkelt az 2008-as, a FL-nek teljesen más az órája. Az enyém is ilyen volt.2006-tól van a FL.
Lengyel alvázszám keresőt találtam, ami Type-S-ként azonosítja az enyémet, meg ezt az ezüstöt is. Csak nekem a forgalmiban is benne van, ennek meg nem..
Fijúk, lányok, létezett a Type-S-ből fehér műszerfalos változat? Aszittem mind piros volt.. egyáltalán az alvázszámból kiderül, h eredeti, vagy átépített?
Azt írja a Honda bontó, hogy elöl nem volt Type-S embléma, csak a ráncfelvarrás után, a hátsó meg 14700 Ft! (Egy kis piros S betű). Ezek után sztem kvára vigyáznom kell pl a toldatokra (hétfőn leálltam egy kis padkáról, s leért az alja, ilyen a pickuppal még nem fordult elő, figyelnem kell. :-)
Kié ez a sárkány, aminek a CRX fórumon lekövethető az előélete? :-) Nem sámli az 500+ km.. Olyan Type-S embléma nekem is kéne a motorrácsra, meg hátul is elhagyódott az S betű.
Jól gondolom, h ez lehet a gyári 17" felni, ami ezen a gépen van? Azt néztem, h nekem a specben nem szerepel, sztem 20 éve még nem volt rendelhető. Anno az ügyfelem vadi új, piros példányát nézegettük (annak full alu volt a váltógombja), s mindketten megállapítottuk, h vhogy kicsinek néz ki a kerék, de nem értettük, mert akkor a 16 tök nagynak számított. Sztem a toldatok miatt tűnik annak.. Vicces, h az udvarban mellette áll a 90 lovas 1.4i, s azon 225/45 R17 feszül..
Megvettem ezt a rákot, bár sztem annyira az se hangsúlyos, ha nincs a kocsi orrán. A mostani autózáskor az tűnt fel, hogy milyen jól szól a gyári zene, meg hogy milyen jó nyomatékos már alul, tök felesleges pörgetni. Vagy csak öregszem.. :-)
Egyrészt a gyári díszcsík az 50E Ft!! Az utángyártott a 27! Másrészt meg a feleségem Fiatjában a gyári vezérlés nem 2 évet fog bírni, nem tom honnan vetted. Nagyon szemellenzős vagy..
A lényeg az, h nagyon patent kocsi a Honda, de ha vmiért kell hozzá vmi nem kopó alkatrész, akkor az bő nyálas szopás. Mint amikor anyám ráment arra a tuskóra, s 7 számjegyű lett az szla végösszeg.