Szeretnék az Accordba (7. gen, benzines) androidos fejegységet a gyári helyett.
ilyet:
Egy állítólag jó minőségű cuccra tolatókamerával, beszerelve kb. 250e Ft-os árat kaptam.
Ez mennyire reális ár?
Ne gyertek azzal, hogy rendeljek Kínából, és szereljem be, mert egyrészt nem tudom milyet érdemes rendelni, ami jó is bele, és jó minőségű is. Másrészt annak nem lesz jó vége, ha én állok neki szerelni, inkább olyanra bíznám, akinek ez rutin feladat (olyan csinálná).
Ja a linket nem láttam, csak úgy rémlett, h a tied FL előtti. Azért nem egyezik a tieddel, mert a linkelt az 2008-as, a FL-nek teljesen más az órája. Az enyém is ilyen volt.2006-tól van a FL.
Lengyel alvázszám keresőt találtam, ami Type-S-ként azonosítja az enyémet, meg ezt az ezüstöt is. Csak nekem a forgalmiban is benne van, ennek meg nem..
Fijúk, lányok, létezett a Type-S-ből fehér műszerfalos változat? Aszittem mind piros volt.. egyáltalán az alvázszámból kiderül, h eredeti, vagy átépített?
Azt írja a Honda bontó, hogy elöl nem volt Type-S embléma, csak a ráncfelvarrás után, a hátsó meg 14700 Ft! (Egy kis piros S betű). Ezek után sztem kvára vigyáznom kell pl a toldatokra (hétfőn leálltam egy kis padkáról, s leért az alja, ilyen a pickuppal még nem fordult elő, figyelnem kell. :-)
Kié ez a sárkány, aminek a CRX fórumon lekövethető az előélete? :-) Nem sámli az 500+ km.. Olyan Type-S embléma nekem is kéne a motorrácsra, meg hátul is elhagyódott az S betű.
Jól gondolom, h ez lehet a gyári 17" felni, ami ezen a gépen van? Azt néztem, h nekem a specben nem szerepel, sztem 20 éve még nem volt rendelhető. Anno az ügyfelem vadi új, piros példányát nézegettük (annak full alu volt a váltógombja), s mindketten megállapítottuk, h vhogy kicsinek néz ki a kerék, de nem értettük, mert akkor a 16 tök nagynak számított. Sztem a toldatok miatt tűnik annak.. Vicces, h az udvarban mellette áll a 90 lovas 1.4i, s azon 225/45 R17 feszül..
Megvettem ezt a rákot, bár sztem annyira az se hangsúlyos, ha nincs a kocsi orrán. A mostani autózáskor az tűnt fel, hogy milyen jól szól a gyári zene, meg hogy milyen jó nyomatékos már alul, tök felesleges pörgetni. Vagy csak öregszem.. :-)
Egyrészt a gyári díszcsík az 50E Ft!! Az utángyártott a 27! Másrészt meg a feleségem Fiatjában a gyári vezérlés nem 2 évet fog bírni, nem tom honnan vetted. Nagyon szemellenzős vagy..
A lényeg az, h nagyon patent kocsi a Honda, de ha vmiért kell hozzá vmi nem kopó alkatrész, akkor az bő nyálas szopás. Mint amikor anyám ráment arra a tuskóra, s 7 számjegyű lett az szla végösszeg.
Csak ha a hondán kicserélsz egy alkatrészt gyárira, az újabb 10-15 évet jelent, míg a fiatodon a bóvli 30 ezresed jó ha kettőt. Ezért nem rak normális ember utángyártott olasz meg francia szart a hondájába, mert akkor ugyanott fog járni, mintha pözsót vagy fiatot venne.
Azt meg nem véletlenül nem akarunk.
Autóztam ma egy nagyobat az ATS-el. Továbbra is tök tetszik a csak alul sportos hangja, meg a kényelmes dinamizmusa. Azt nem tom mennyit eszik, mer nem találtam benne computert, csak hőmérőt.. A motorháztető orrán levő króm díszt megragasztottam, felrögzítettem, de elrepült út közben.. Az új 50 pénz, az ugy 27, bontott Csepelen nincs, érdemes még vhol megkérdezni?
Automatán a hőfokszabályzás megy az accordban is..
De ugye azt nem automata üzemmód, tekintve azt ,hogy az autoamta üzemmód szabályozza a páratartalmat, a ventillátor működését, és az egyenletes klímát, ha meleg van hűt ha hideg van fűt.
Amint a klímát kikapcsoljuk a hűtés és páratartalom szabályzás megáll,tehát a klímarendszer automata üzemmódja nem működik hiszn a funkciók közül sokat kikapcsoltunk.
Ez ugyanigy megy a kia-ban, a mazdában, a ford mondeoban is így ment.
Vazz egy rakat kocsimban volt már digit klíma, s mind ment automatán, ha kinyomtam az A/C-t. Csak nyáron ilyenkor fullon nyomta a ventilátort, mer ugye akart hűteni. De télen számít, h ne kelljen tekergetni az állítót, intézze a fűtést.