Ja a linket nem láttam, csak úgy rémlett, h a tied FL előtti. Azért nem egyezik a tieddel, mert a linkelt az 2008-as, a FL-nek teljesen más az órája. Az enyém is ilyen volt.2006-tól van a FL.
Lengyel alvázszám keresőt találtam, ami Type-S-ként azonosítja az enyémet, meg ezt az ezüstöt is. Csak nekem a forgalmiban is benne van, ennek meg nem..
Fijúk, lányok, létezett a Type-S-ből fehér műszerfalos változat? Aszittem mind piros volt.. egyáltalán az alvázszámból kiderül, h eredeti, vagy átépített?
Azt írja a Honda bontó, hogy elöl nem volt Type-S embléma, csak a ráncfelvarrás után, a hátsó meg 14700 Ft! (Egy kis piros S betű). Ezek után sztem kvára vigyáznom kell pl a toldatokra (hétfőn leálltam egy kis padkáról, s leért az alja, ilyen a pickuppal még nem fordult elő, figyelnem kell. :-)
Kié ez a sárkány, aminek a CRX fórumon lekövethető az előélete? :-) Nem sámli az 500+ km.. Olyan Type-S embléma nekem is kéne a motorrácsra, meg hátul is elhagyódott az S betű.
Jól gondolom, h ez lehet a gyári 17" felni, ami ezen a gépen van? Azt néztem, h nekem a specben nem szerepel, sztem 20 éve még nem volt rendelhető. Anno az ügyfelem vadi új, piros példányát nézegettük (annak full alu volt a váltógombja), s mindketten megállapítottuk, h vhogy kicsinek néz ki a kerék, de nem értettük, mert akkor a 16 tök nagynak számított. Sztem a toldatok miatt tűnik annak.. Vicces, h az udvarban mellette áll a 90 lovas 1.4i, s azon 225/45 R17 feszül..
Megvettem ezt a rákot, bár sztem annyira az se hangsúlyos, ha nincs a kocsi orrán. A mostani autózáskor az tűnt fel, hogy milyen jól szól a gyári zene, meg hogy milyen jó nyomatékos már alul, tök felesleges pörgetni. Vagy csak öregszem.. :-)
Egyrészt a gyári díszcsík az 50E Ft!! Az utángyártott a 27! Másrészt meg a feleségem Fiatjában a gyári vezérlés nem 2 évet fog bírni, nem tom honnan vetted. Nagyon szemellenzős vagy..
A lényeg az, h nagyon patent kocsi a Honda, de ha vmiért kell hozzá vmi nem kopó alkatrész, akkor az bő nyálas szopás. Mint amikor anyám ráment arra a tuskóra, s 7 számjegyű lett az szla végösszeg.
Csak ha a hondán kicserélsz egy alkatrészt gyárira, az újabb 10-15 évet jelent, míg a fiatodon a bóvli 30 ezresed jó ha kettőt. Ezért nem rak normális ember utángyártott olasz meg francia szart a hondájába, mert akkor ugyanott fog járni, mintha pözsót vagy fiatot venne.
Azt meg nem véletlenül nem akarunk.
Autóztam ma egy nagyobat az ATS-el. Továbbra is tök tetszik a csak alul sportos hangja, meg a kényelmes dinamizmusa. Azt nem tom mennyit eszik, mer nem találtam benne computert, csak hőmérőt.. A motorháztető orrán levő króm díszt megragasztottam, felrögzítettem, de elrepült út közben.. Az új 50 pénz, az ugy 27, bontott Csepelen nincs, érdemes még vhol megkérdezni?
Automatán a hőfokszabályzás megy az accordban is..
De ugye azt nem automata üzemmód, tekintve azt ,hogy az autoamta üzemmód szabályozza a páratartalmat, a ventillátor működését, és az egyenletes klímát, ha meleg van hűt ha hideg van fűt.
Amint a klímát kikapcsoljuk a hűtés és páratartalom szabályzás megáll,tehát a klímarendszer automata üzemmódja nem működik hiszn a funkciók közül sokat kikapcsoltunk.
Ez ugyanigy megy a kia-ban, a mazdában, a ford mondeoban is így ment.
Vazz egy rakat kocsimban volt már digit klíma, s mind ment automatán, ha kinyomtam az A/C-t. Csak nyáron ilyenkor fullon nyomta a ventilátort, mer ugye akart hűteni. De télen számít, h ne kelljen tekergetni az állítót, intézze a fűtést.
Szerintem ilyen esetben nem kapcsol ki az automata funkció, én pl télen fűtésre így szoktam használni. Csak a kijelzőről leveszi az auto feliratot, mert az akkor él, ha mindent teljesen automatán csinál.