Autóztam ma egy nagyobat az ATS-el. Továbbra is tök tetszik a csak alul sportos hangja, meg a kényelmes dinamizmusa. Azt nem tom mennyit eszik, mer nem találtam benne computert, csak hőmérőt.. A motorháztető orrán levő króm díszt megragasztottam, felrögzítettem, de elrepült út közben.. Az új 50 pénz, az ugy 27, bontott Csepelen nincs, érdemes még vhol megkérdezni?
Automatán a hőfokszabályzás megy az accordban is..
De ugye azt nem automata üzemmód, tekintve azt ,hogy az autoamta üzemmód szabályozza a páratartalmat, a ventillátor működését, és az egyenletes klímát, ha meleg van hűt ha hideg van fűt.
Amint a klímát kikapcsoljuk a hűtés és páratartalom szabályzás megáll,tehát a klímarendszer automata üzemmódja nem működik hiszn a funkciók közül sokat kikapcsoltunk.
Ez ugyanigy megy a kia-ban, a mazdában, a ford mondeoban is így ment.
Vazz egy rakat kocsimban volt már digit klíma, s mind ment automatán, ha kinyomtam az A/C-t. Csak nyáron ilyenkor fullon nyomta a ventilátort, mer ugye akart hűteni. De télen számít, h ne kelljen tekergetni az állítót, intézze a fűtést.
Szerintem ilyen esetben nem kapcsol ki az automata funkció, én pl télen fűtésre így szoktam használni. Csak a kijelzőről leveszi az auto feliratot, mert az akkor él, ha mindent teljesen automatán csinál.
Automatára beállítod. Ha kikapcsolod (off), akkor utána miért is kellene újra automatán mennie? Ha megy automatán és leállítod a motort, majd újra indítasz, akkor természetesen automatán indul is.
Volt szó már többször is a K24 motor olajáról, mintha vmi 0W-s olaj lett volna az ajánlás. Az ATS-be 5W-30 Eneos került legutóbb, a gépkönyv szerint az is ok, de van még jobb esetleg?
Ill. kaptam két törött kulcsot is, a toll meg a nyelv különvált, úgyhogy szeretnék még egy jót összehozni.. Hol szoktátok ezt csináltatni?
Tegnap reggel 8:00:
Üdv az ezüst dízel 7g sedan kollégának, talán NP... rendszámmal, én engedtelek ki a Méta utcára a fehér eGolffal, remélem megtalaltad, amit kerestél, kissé elveszettnek tűntél a környéken ????
Klubmatrica, meg egy repülőgép kontúr is volt mellette. Szép a vas, külön jó pont az irányjelzők használata mindenre ????
Sokan veszik amúgy az aliexpress-es 6e Ft-ost, és csak jókat írnak róla mindenhol.
Ezt a kínai UGY-t árulják itthon 20-30e Ft-ért sokan.
Bontottat csinál pl. Zsemító garanciával.
Vagy van a Kázmér féle javítgatás.
Én megvettem a gyárit, akkor még csak 133e Ft volt. Előttem megcsináltattam szakival, aztán végállásokon sírt a szervó, így nekem az a kör ilyen 200e Ft-ot karcolt.
cl7 accordnál akinek ráz az autó eleje, cseréljetek csapágyat a köztes féltengelyben.
Nálam főleg kigyorsításkor lehetett érezni leginkább a kormányon, pedálokon 2000es fordulat körül.
Komplett féltengelyeket cseréltettem előtte fölöslegesen, ti ne kövessétek el ezt a hibát...
91057-SR3-008 a csapágy gyári száma, méretek:33x55x15
Én méretazonos NTN csapággyal oldottam meg 6eft darabja...
Kb. hat évvel ezelőtt Hódmezővásárhelyen a Kutasi úton lévő hidraulika csövek gyártásával foglalkozó cégnél javíttattam meg az enyémet. Azóta is hibátlanul működik, szerintem az anyagát tekintve sokkal erősebb mint a gyári. Megkérdezték, hogy számlát kérek-e. Mondtam, hogy nem. 2500 ft. volt.
Az a baj, h már nem is számít durvának, elmebeteg ára van mindennek.
Az VW-ben az üzemanyagszűrőtől a tankhoz vezető üzemanyagcső cseréje 3 kilóba fájt.
Köszi! A javításra nem is gondoltam. Keresek a közelben egy céget, aki hidraulikával foglalkozik és beszélek velük. Ha normális árat mondanak, akkor javíttatom én is, így a gyári alkatrész marad benne. Az a durva, hogy a gyári cső 165 ezer Ft.
Én elvittem hidraulika szervízbe, és tökéletesen megcsinálták. Sok éven keresztül használtam azzal, hibátlan volt. Csak normális céghez vidd, mert van a gyári csőben egy szűkítő, ne hagyják ki belőle. A fém résznél szokott engedni, azt kicserélik könnyen.
Az u.gy.csöveket nem ismerem.
Sziasztok! Accord VII (CL, CN) -be ereszt a kormány szervó nyomócső. A gyári ~165e HUF-ba kerül, de találtam más beszállítótól is 16-18e HUF-ért is. Bontottat érdemes belerakni vagy ezek az utángyártottak is jók? Előre is köszi a válaszokat!
Nekem van 244.000 km után lett bontva a motor/akartam bele tenni még pár pacit,de nem lett belole semmi ,kellett a pénz másra/ így el lett adva.
nálam 0w40 olajjal ment 4000-5000 km ként cserélve az olaj/asszony ezzel hordta a gyerekeket ovodába naponta 1.5 km ment oda vissza 4 x .
Vannak képek a gyapágyakról és a motorrol .
Akitől vettem ő 5w30 olajjal járt vele évente cserélte .
Szeretnéd tusok küldeni képet messengeren a motor belsejéről.
Annyiért nem adtad volna, amennyiért én vettem Szóval nem fáj a fejem miatta. Tényleg csak egy olcsóbb játszósnak kellett, hogy ha véletlenül 2 irányba megyünk feleségemmel, akkor legyen.
"nyikorgó kuplungpedál effektus" --> vettél volna automatát, azzal nincs ilyen gond... Ha szóltál volna, ajánlottam volna egyet. Épp gondolkodom, hogy eladom, és újítok kicsit.
Köszi szépen! Nem ilyenre emlékeztem, de akkor elindulok ezen az úton. Volt valami a pedál lapja mögötti műanyag akármivel, hogy az nyikorog, és le volt vezetve, hogy mit kell csinálni. De hátha ez is jó lesz. THX még egyszer
Sziasztok! Honda Accord VII K20A6-hoz szeretnék ablaktörlő gumit vásárolni. Honda szervizben csak a gumi ~10e HUF/pár. Honnan lehet beszerezni olcsóbban? Esetleg tudnátok pontos specifikációt, hogy milyet lehetne rendelni! Köszönöm!
ha megnézed nagyon keveset adtak el belőle a világon...3400db ?
ebből eu a töredéke...emiatt az alkatrész ellátása se egyszerű...(bontott mára már esélytelen)
sok mindene egyedi és nem a sima accord...
ettől függetlenül egy korrekt darab jó tud lenni, szép kiállása van a mai napig...(nekünk volt a 2000-res évek elején)
a molesztálatlan daraboknak van ára is...
a h22 szereti csipegetni az olajat, illetve csapágy problémái lehetnek, plusz a szokásos korrózió (tűzfal)...