Ide kerülnek a kérdések és válaszok az Adásvétel témákból.
A téma csak 1000 hozzászólást tart meg.
Ha gondod akad a megvett termék szállításával, messze van,nincs mivel hoznod-vinned, használd a Jövök-,megyek, Hozok-Viszek topikot..
Valaki biztos segít..
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
Sziasztok érdeklődnék hogy valakinek nincs e véletlen 5 gen civic vti hátsó fékleze? Mind a két oldalra kéne. Csak gyárit találtam. Előre is köszönöm az infókat.
Öö nem kell ezért ideadni a saját kocsi kalaptartóját, csak vicceltem. :-) Anyáméhoz nem adtak, de már 8 éve használja a kocsit nélküle, sz'al őt se zavarja. De persze ha kidobandó van vhol, azt azért elhoznám.
Az újabb Jazzunk 2010-es. Nem igazán használjuk abban sem a kalaptartót. DE még megkérdem a zasszonyt. Majd írok. (ha hétfőig nem jelzek akkor gyanakodjál, hogy elfelejtettem, s küldjél privátot)
Hátsó VTi üléssor kompletten érdekelne, ha jól látom, szedánról van szó! Megvan még? Érdekelne az ára! Várom válaszát, ill. a +36 30 265 9361-es számon elér! Üdv: Pethe László.
Az első autóm egy 750-es Zastava volt, na azt már tuningoltam, mert Fiat az alap, Abarth leömlő, szívósor, olajhűtő, végdob..stb.
Aztán egy 1200-as Zsiguli, amibe később 1600-as motort tettem, meg pár egyebet.
Aztán két 626-os Mazda Coupe ( az első 12V, a második 16V), majd kíváncsiságból egy 16V 150Le-s Opel Calibra, aztán már csak Hondák, igaz azok mind újak: DC2 Integrával keztem, majd 7. gen CTR Anniversary ( nem szerettem), aztán, ami végleg marad a DC5 klón Acura RSX- TypeS, kissé átalakítva 2005-ös ráncfelvarrott modell.
Több nem lesz, mert az itt kapható választékból igazán az NSX tetszik, az meg ugye nekem megfizethetetlen.....
Tulajdon képen semmiről...2005-2010 között versenyezgettem az RSX-S-el, az jól ment,meg a HBKM alelnöke vagyok, de szerintem egyik sem tett híressé. Ja, talikon jókat szoktam beszélgetni a fiatalabbakkal is, akár hajnalig, némi alkohol mellett.
Pécsen jártam suliba, csak a nyári napközi Pellérden volt. Nem tudtam, h híres család.. :-)
Az első "nyugati" kocsink egy Fiat Regata TD volt, 95-ben. Akkor, a Wartburg után, hipertérűr ugrásnak számított. :-)
Ha a 6gen nem lenne melós, akkor nagyon kellene, de munkára a bőr KISSÉ luxus lenne, na meg nyáron halál. Így is megrohadok egész nyáron a hosszú nadrágban, nem kell rá még egy lapáttal...
(de még így is vacillálok, mert ingyen van cirka )
Az, bizony. Egy itthon totálkárosra tört svájci VTi-ből származik, ráadásul gyári, ritkaság. Nagyon régen Kaposváron Gabes kollégától vettem. Évekig használtam, aztán a vezető ülés bőre megadta magát, sajnos. Azt meg kell csináltatni, a többi jó. Kompletten adom, mindene működik, csak be kell csavarni a helyére.
Azt hiszem az ára elég méltányos...
Ez egy eszterga tokmány tartó adaptere.Az én gépem nem tudja megvágni ezt a mentet,mert ez egy relatíve kis asztali gép.Ráadásul amikor próbáltam hagyományos menetet faragni vele,nem sikerült,mert a fogaskeréksornak van egy hibája amit ki kell javítanom...majd.
Fúrni és menetet bele vágni,ehez menetfúrót venni biztos,hogy drágább és még mindig ott van az a probléma,hogy mivel hajtsam bele központosan?Ekkora menetfúrónak már minimum mt3 vagy nagyobb befogású tokmány kell,vagy is aminek a szára ekkora. Arról nem is beszélve,hogy amekkora a menet húsa,oda igen csak kell erő.
1x már megmértem,kaptam kölcsön menetfésűt,de nem találom hova írtam fel.De nem biztos,hogy metrikus,ami a menetfúró vásárlását még inkább leszűkíti.
Közben megnéztem,hogy amit tévesen rendeltem abba nem is lehet belevágni a menetet .Szóval rendelhetek valamit amibe már igen.És azzal kezdődhet a dolog...
Ha tudod, hogy mekkora menetet akarsz, ahhoz választod a fúrót, amivel előfúrsz. Ha 37-es furatod van most, ahhoz M42-es menetfúró lesz jó. link
A 18-as menetfúrónak szerintem jobb ára van, mintsem postázgatni ide-oda az alkatrészt, de a 33-as azért már drága.
Autószerelőknél is szoktak lenni menetfúrók, nem kérdezted még tőlük?