Konstrukciós hiba: turbó+közvetlen befecskendezés. Az el nem égetett benzin beszivárog és keveredik az olajjal. Szervizben sem értették, miért választott a Honda ilyen problémás megoldást. De mondjuk más márkáknál is jelen van ez a probléma turbo-direct injection kombinációnál.
Hmm.. akkor ezek szerint szinte csak ezekkel az új autókban előferdülő kütyükkel volt gond (ilyenekkel én saját kocsikban nem találkozom :-).. Az nem derült ki, mitől nőhet a motorolaj szint? Én amúgy olyan kocsiknál, ami nem fogyasztja, általában nívó közepén tartom az olajat, az a tökéletes mennyiség.
Ami idegesítő volt:
1.sávtartó elektronika - az a nonstop pipogás (ding-ding-ding-dong) agyamra ment. Kb 10-20mp-ként ding-dong...Pedig elválasztósáv közelében sem voltam (igen próbáltam menüben állitani).
2. ülés elektromosan állítható de nem memóriás, szóval míg beállítottam a zasszony után, pont annyi eltelt idő telt el, hogy egy újabb ránc jelent meg a homlokomon.
Ami rossz:
1. automata ablaktörlő saját életet él (amikor kell akkor nem töröl, amikor meg nem kell akkor mint állat)
2. automata fényszórók ugyan ez. Távényt akkor kapcsolta le, mikor már a szembejövő autósnak kisütötte az agyát a fejéből. Ez akkor volt fasza a számomra, mikor kamionnal csinálta ezt meg és a kamionos "megköszönésként" felkapcsolt minden fényszórót amilye csak volt és ráégette a sziluettemet az ülésre...
3. Apropód ülés: az a bőrnek csúfolt műanyag kb 35000 km-nél már nagyon elkezdett repedezni, pedig havonta ápoltam..
Ami pedig már tényleg nem elfoglalható és szégyen a Hondára nézve (vevőre nézve pedig kibaszás):
1. motorolaj-szint növekvés és az ezzel járó figyelmeztető ikon felvillanás a műszerfalon. Mondjuk a motor hangja sem volt egészséges...Honda szerviz válasza: ez ilyen. Amig "csak" 1cm-el van feljebb az olajszint a maximumnál, addig az jó. Há mondom ez kurvára nem jó. 10000-ként cseréltem olajat pedig de mindig előjött. És érdekes hogy akkor jött elő, mikor 150-160 km/h-val haladtam pályán. Szerviz tanácsa: mikor kivillan az ikon, meg kell állni, kikapcsolni, várni pár percet és menni tovább. Ez volt az a bizonyos betelt a pohár pont. Azért vettem nem is olcsó, új kocsit, hogy álljak meg mindig, mikor gond van az olajszinttel...
Biztos több X gen tulaj van itt és abban is biztos vagyok. hogy elégedettek, szóval lehet hogy csak nekem volt "szerencsém".
Amúgy futómű, fékek, menet dinamika, sportosság, ülés pozíció nagyon rendben vannak.
Hogy ne csak 11gen legyen ????
Újra Honda in dá háuz.
Újonnan vásárolt 2019-s, 1.5t, aut Exe ment (nem voltam elégedett vele) és most jött ez a 2011-s Sport, gyerekeket hordani oviba, suliba, 2. autónak. Sikerült egy szép, sérulésmentes darabot találni, 1. tulajtól, mai napig Hondában szervizelve.
Ps: ugyanitt 9gen felnik eladóak (nem tetszenek) ????
Hali. Kérdés: 2011-es Civic 1.8 Sport az már nem i-Shift-es, ugye? Ha nem tévedek akkor 2010-től már hagyományos autóomatával gyártották...Megyek venni egyet az asszonynak aki nem tud és nem is akar megtanulni manuális váltót használni....
"The ITS definitely looks good in person. I would say it looks better than the FL5. And the exhaust note is MUCH better. But other than that I'm happy with my Type R. 100% prefer the interior on the Civic, ESPECIALLY the seats. The ones in the Integra were just whatever honestly. Anyways the only thing I'm jealous about is the exhaust note."
Ez olyan mintha Misha brit nézőinek készült volna, de kicsit fordítva sült el. Elvileg Civic-re meg GR Yarisra szakosodott műhely. Se kész program, se olajhűtő? Hát...De tetszik a zöld/arany színkombó
Nem mondom, hogy egy nagyobb IC faszság, de azért Hondáék biztos végeztek optimalizálást és nem véletlen hogy a gyári IC akkora amekkora.
Na meg az olajhőfok számolt érték. Ha én lennék Drím, már régen beletettem volna egy olajszenzort és középre kitenni a műszerfalra ha már ennyire nem gyári a kocsi, ez még simán belefért volna.
Ahogy Rikk írja, nagyon nem gyári az autó.
Egy nagy IC a hűtő elé és máris blokkolva van a hűtés.
Pláne ha töltőlevegő jó forró azt a nagyobb IC jobban lehűti de ez azt is jelenti hogy az IC hátán kilépő levegő sokkal melegebb is lesz ami meg nem éppen előnyös a vízhűtőnek...
Ez mindig egy kardinális kérdés az olyan elrendezéseknél, ahol az IC elől van és mögötte a vízhűtő.
Ezen a dream "tuningos " autón a vízhűtő teljesen elvan takarva egy nagy tuning intercoolerrel.
Na most ha megnèzed a viz hőfok is folyamatosan növekszik,ergo olaj /motor hőfok is megy vele.
Pont tegnap volt este a SAT1-en vagy valami német adón egy teszt hogy gyorsítás közben milyen gázállásnál fogyaszt a legkevesebbet az autó. És az alany egy új kék typer volt. A végeredmény ha 30-50% között van akkor 9.3 ha padló akkor 10.6 ha 10-15% körül nagyon nagypapásan akkor 9.6 lett. Csak egy normál városi szituációt próbáltak ki lámpánál indulással.
Bennünk volt a csí hogy fel kéne menni, de a cucc fullba elázott volna amit kipakolni a kocsiból.
Illetve én úgy ítéltem meg hogy kb alkalmatlan a pálya, állt a víz rajta. Abban meg semmi bugi nincs hogy 60-al végigmegyek.
Na amit nem költöttem el vasárnap azt megtettem hétfőn.
Alig használt Michelin Pilot Sport A 235/40R18 ... nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
Június 20-án Hungaroringen tesztelem.