Sziasztok! Accord VII (CL, CN) -be ereszt a kormány szervó nyomócső. A gyári ~165e HUF-ba kerül, de találtam más beszállítótól is 16-18e HUF-ért is. Bontottat érdemes belerakni vagy ezek az utángyártottak is jók? Előre is köszi a válaszokat!
Nekem van 244.000 km után lett bontva a motor/akartam bele tenni még pár pacit,de nem lett belole semmi ,kellett a pénz másra/ így el lett adva.
nálam 0w40 olajjal ment 4000-5000 km ként cserélve az olaj/asszony ezzel hordta a gyerekeket ovodába naponta 1.5 km ment oda vissza 4 x .
Vannak képek a gyapágyakról és a motorrol .
Akitől vettem ő 5w30 olajjal járt vele évente cserélte .
Szeretnéd tusok küldeni képet messengeren a motor belsejéről.
Annyiért nem adtad volna, amennyiért én vettem Szóval nem fáj a fejem miatta. Tényleg csak egy olcsóbb játszósnak kellett, hogy ha véletlenül 2 irányba megyünk feleségemmel, akkor legyen.
"nyikorgó kuplungpedál effektus" --> vettél volna automatát, azzal nincs ilyen gond... Ha szóltál volna, ajánlottam volna egyet. Épp gondolkodom, hogy eladom, és újítok kicsit.
Köszi szépen! Nem ilyenre emlékeztem, de akkor elindulok ezen az úton. Volt valami a pedál lapja mögötti műanyag akármivel, hogy az nyikorog, és le volt vezetve, hogy mit kell csinálni. De hátha ez is jó lesz. THX még egyszer
Sziasztok! Honda Accord VII K20A6-hoz szeretnék ablaktörlő gumit vásárolni. Honda szervizben csak a gumi ~10e HUF/pár. Honnan lehet beszerezni olcsóbban? Esetleg tudnátok pontos specifikációt, hogy milyet lehetne rendelni! Köszönöm!
ha megnézed nagyon keveset adtak el belőle a világon...3400db ?
ebből eu a töredéke...emiatt az alkatrész ellátása se egyszerű...(bontott mára már esélytelen)
sok mindene egyedi és nem a sima accord...
ettől függetlenül egy korrekt darab jó tud lenni, szép kiállása van a mai napig...(nekünk volt a 2000-res évek elején)
a molesztálatlan daraboknak van ára is...
a h22 szereti csipegetni az olajat, illetve csapágy problémái lehetnek, plusz a szokásos korrózió (tűzfal)...
2020-ban már néztem amikor az első tulajdonos adta el...
egy csomó képet kaptam róla, korrózió szempontjából akkor korrekt volt...
német import...ő a 2. tulajdonos...
az ülések kárpitjai ki voltak javítva elöl (!) (feláldoztak egy hátsó recaro üléspárt miatta...!)
sajnos azóta vélhetően napi használatban nyúzták (téligumival?) ami nem tett jót neki...
egyébként nagyon baráti ár...
de esélyes, hogy 1-2milliót vélhetően rá kell költeni... (és az alkatrész ellátása sem egyszerű...)
a h22-ről már nem is beszélve...
Az Integra még rosszabb, kicsit még feljebb van árban. (+500k minimum, pláne ha ehhez hasonló az állapot, akkor még több)
De szerencsére már nem fáj a szívem utána. Ezt az Accord-ot előbb venném már.
Sziasztok! Mennyire bonyolult egy 2003-as Accorban a fényszórókat kicserélni? Illetve a fényszórókon a búra cserélhető? Előre is köszönöm a válaszokat!
Találtam két régebbi képemet, érdekességképpen beteszem ide őket.
Az accord fogyasztása tempomat száznál:
Sok szó esett róla, h mennyire csalnak a km órák. Akár 6-8-akat is lehet itt hallani. Lefotóztam, együtt látható a kettő. 140-nél 2-3 km/h, szerintem tökéletes....
Ja, és ezen is látszik a fogyi, 140-es pálya tempó.
Sziasztok, találkozott valaki esetleg ilyen problémával? 7 gen diesel Accordom van. A légzsák visszajelző van hogy napokig világít de néha elalszik. Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
Elképesztő, botrányosan ronda belsővel rendelkező autókat hoz össze mostanában a honda.
A civic, az accord.... kb. mint egy wartburg belső, annyira sexy.
(A civic R modellnek megbocsájtható a dolog, mert ott van, ami ezt kompenzálja.)
Tegnap délután le akartam futtatni ezt az öndiagnosztikát, de nekem sehogy sem akart elindulni.
Itt a fórumon kerestem meg a leírását, de valamiért nekem nem működik. Mondjuk a leírásban az furcsa, hogy kikapcsolt gyújtásnál írja, a 3. pontban, hogy nyomjuk meg az üzemmódválasztó gombot. De ha nincs gyújtás, akkor nem aktív az egész, így hiába nyomom.
Mindenesetre próbáltam többféle módon is, de sehogy nem akarta...
Az a baj, túl sokat foglalkozok autókkal, annyi mindent látok, hogy én már csak abban bízom amit én csinálok magamnak...
(Tisztelet a kivételnek természetesen! )
Még régről rémlett, hogy hasonlót meséltél, meg is találtam a korábbi bejegyzésedet is.
Mindenképp meg akarom nézni mielőtt veszek hozzá valamit. Néztem videókat, a műszerfal alsó burkolat lebontása után egész jól hozzá lehet férni a hőmérséklet szabályzó motorhoz. Mivel az elég jó árban van, először leveszem, megnézem működik-e, meg a bowdennél, terelőlapoknál találok-e valamit esetleg.
Már csak az idővel leszek bajban, mivel amúgy is ritkán veszem elő az autót, hajlamos vagyok halogatni az ilyen melót...
Nekem a műszerfal alatt szétakadt a levegő terelő, szerencsére nem volt nagy munka megcsinálni.
A másik lehetőségként a belső hőmérséklet érzékelő hibát mondták.
Igen, ezt a kört havonta lefutjuk.
Lehet , hogy a 8 gen 2.4 automata meg a 7 gen 2.0 aut közt nincs akkora diffi, de a kézi 7 genek közt bőven érezhető. Aztán embere válogatja biztos, aki kihasználja a 2.4 teljesítményét, ő nem fogja szeretni, ha visszamegy 2.0-ra.