A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Az ártól eltekintve egyetlen szavaddal sem értek egyet.
Mi a fenének dsg váltó? Egyáltalán nem az a célközönség.
Ne egy type-r-t hasonlíts össze egy síma utcai autóval. Összehasonlíthatatlan a két gyártó megbízhatósága mind a mai napig.
Nemrég beszélgettem egy nagy cég vezetőjével, ők pl. arteonokat vesznek szolgálati autónak. Már sírnak lassan ha be kell ülni az autóba. Minden elromlik ami csak elromolhat bennük, milliós tételekről van szó azonnal. 1 éves korára annyi baj volt már az autóval, h leszívesebben felgyújtotta volna. És nem egy db volt belőle. Különben autók minőségbiztosításával, minőségellenőrzésével foglalkoznak. Azért vettek VW-t, mert jó a flotta ajánlat rá. De már keresik az utódokat, ami biztos, h nem VW lesz.
(Nekünk meg 26 db amarok van. A leghitványabb kotla, ami csak létezik.)
Kicsit árnyalnám a képet.
A "sorban mennek" erős állítás. Ugyanakkor nagyon úgy néz ki, hogy alapvetően júzer error van a dologban, ami nyilván előbb kihozza a motor tervezési "hibáit".
Nem egy FK2-ről tudok (igaz nem itthon) amik bőven 200k km felett vannak már és minden gyári rajta és nincs bajuk. Más alatt meg széthullik 40 ezer km után...
USA-ban meg az FK8-al hullanak "sorban", de azok 99%-a már tuningolt autók.
Hozzáteszem nem helyes a Type-R-ekkel összehasonlítani egy sima VW utcai autót. Helyesebb lenne a sima civic-eket nézni amiket nyugodtan vehetünk 100x megbízhatóbbnak és hibamentesebbnek mint egy VW-t.
Minőségben simán nem rosszabb szerintem a vw, mint a honda.
Nézd meg az fk2 type-R-eket. Itt a forumon kevesen írják, de sorba mennek motorfeljútásra.... ami erősen 1-2 Millás tétel, és még el sem érték a 200e km-eket.
Mindamellett a honda nem fejleszt, és még a régi hagyományos technikáit sem tudja normálisan megcsinálni.
Egy szégyen, hogy az fl5 24-25 millió, és nem fejlesztettek bele egy jó dsg váltót.
Egy 8-as golf keresztbe lenyeli minden szempontból. Ott az összkerék és az automata váltó benne.
Kevés ember szereti már a fapad typeR hondákat, talán azért is gyártják kevés db számban, és így kicsit elhitetve az emberekkel, hogy nehéz megszerezni, kifizetik a mértéktelenül túlárazott értéket az elavult technikáért. Marketingben legalább jók.
Elvileg mehetünk, de a fiam is jön velünk Viszont attól félek hogy rákattanok hogy a fordokat meg kellene csinálni és elkezdek vásárolni. Mondjuk meg kellene csinálni legalább egyet belőlük.
Elkényelmesedés, de másik oldalról nagyobb részt inkább kompromisszum és praktikusság. Mondom ezt úgy, hogy nagyon szeptikus voltam majdnem 2 éve és 2482 km megtétele előtt. Már a döntés sem volt egyszerű mi legyen. (hatótáv min. 40 km; vízálló kivitel; kerék min. 10; tömlő nélküli pumpálható gumiabroncsok; külső töltő)
Nem azért vettem, hogy bicikli helyett ezzel járjak konditerembe, -mert amúgy sem járok- hanem kíváncsiságból, hogy mennyire való nekem full elektromos autó mert úgy voltam vele tetszik lehet jó lenne de a hatótáv, töltögetés, stb. Nem gondoltam volna magamról, hogy megszeretem…
Na eddig bebizonyított, hogy
- nekem nem való full elektromos autó, fejben ”fel kell nőni a feladathoz”. Párszor toltam haza (nem, nem rollereztem vele, rajtam senki ne röhögjön) mert nem jött ki a hatótáv,
- városba sokkal de sokkal jobban használható mint gondoltam (előtte autóztam meg tömegközlekedtem ez utóbbi elmaradt),
- eddig bárhova összehajtva be/el/fel tudtam vinni (bocs nem, az Államkincstárnál nem engedte a biztonsági őr mert az akksi robbanásveszélyes)
- az autósok nem vészesen, de a gyalogosok szörnyen -így utólag magamat is bele értve- közlekednek.
Szóval mint minden, ha ésszel van használva arra amire kitalálták, egész jó buli.
Ja, én meg most vettem (papíron az asszonynak második autónak) magamnak egy játszós nosztalgiázós 7gent. Ezért ugrottam be oda, amúgy én se olvastam már jó rég.
Alapvetően nem is a villanyrollerekkel lenne a gond, hanem a felhasználó a hülye.
Illetve az is aggályos, amekkora sebességre képesek.
Múltkor azt hittem rosszul látok, a Róbert Károlyon száguldott egy potenciális öngyilkosjelölt egykerekű segway-jel vagy mi a tököm a neve. De vagy 50-el.... Az se százas az tuti...
Már mennék bringával melózni,hegyre fel,másik oldalt le,haza ugyanez.De még mindig 3 fok van reggel .Úgy,hogy esik az eső,ami nem baj,sőtt!!Ha esik általában melegebb az idő,de most nem .Vettem fasza,új esőkabátot,nadrágot is,mert a régiek már nem vízállóak.Az első hét az mindig szar,de utána már jó .
Gondolkodtam,hogy kellene venni valami modernebb,könnyű bringát,mert a mosatni cannondalem 14 kg felcuccolva.SL2
De egyik bringa cég sem ír súlyt,hogy melyik mennyi?
Az amerikai élet a lustaság már pár éve is divat volt.Nem véletlenül toplistás a magyar a gyerekek elhízásában is.
Mikor haza megyek az ismerősök gyerekeinek esze ágában nincs velem,velünk kirándulni a Börzsönybe!!!Semmit nem akarnak!ülni a tablet vagy a pc előtt,kész,ennyi.Bandázni sem akarnak,csak a neten .Borzasztóan örülök,hogy nem az ő generációjuk vagyok.
Holnap megyek a lőtérre,kicsit húzogatom,nem a pöcsöm,hanem az íjam .
Ha pedig máskor van időm,irány a tó a kajakkal.
A rollerrel csak az a baj,mint minden jó dologgal,nem tudják a helyén kezelni a dolgot.Mo.-on mivel a vezetésnek sincs kultúrája vagy olyan mint az orosz,így semmi másnak sincs.Drónozásnak sincs,rollerezésnek sincs,de apámék panaszkodnak,hogy a bringa úton is ész nélkül mennek a verseny bringások,a nagyon öregek és a rolleresek is.Le se lassítanak kicsit,hogy egymás mellett azért óvatosan elmenjenek,nem.Mennek mint a barom aztán ha kicsit össze ér a kormányok vége akkor csatt.
Nekem 1.3 km-re van a munkahelyem. Kvázi egy köpésre. Bicajjal járok télen-nyáron. Én időről időre megkapom a kollégáktól, hogy mi egy degenerált hülye vagyok, amiért nem autóval járok. És hogy ők biztos fel nem ülnének biciklire.
Ebből is látszik a társadalom elkényelmesedése. Ráállsz, húzod a kart, aztán mész...
A bringa már nem divat, le is estek az árak, Decathlon tele kiárusított bringával. Kam kovidkor meg nem volt készlet, egy biciklire fél - 1 évet vártál, mert mindenki felvásárolta.
Már senki nem akar kalóriát égetni a bicklizéssel, mert az fárasztó, aztán csodálkozunk ugy nézünk ki, ahogy..
Hát a belvárosban pár éve halál az biztos.
Meg a rakpart lezárások sem tesznek jót.
Ma pl. a nulláson volt őrült nagy dugó, az M5 fel/le hajtótól az M3 irányába. Agyrém volt.
Még a 3 sáv sem biztos,h. elég lett volna.
De ahogy látom a legnagyobb káoszt a rengeteg kamion és teherautó okozza talán.
Elképesztő mennyiség közlekedik a nulláson és az M5-ön is.... Nem győzi előzgetni az ember őket.
Ez így van. A tömegközlekedés jelenlegi állapotára akarnak téged átterelni. Szerintem hely se lenne annyi. Ezért írtam ,hogy valami olyan ajánlat kellene ami komoly alternatíva. Pl a 4-es Metro tovább menne felétek az már egy jó lépés lenne...
Amerikában volt pont tavaly, hogy ott meg a 9 sávos autópályán nem mehetsz minden sávban ha egyedül ülsz az autóban. Ezt egy leleményes tag úgy oldotta meg, hogy 3 bábut ültetett a kocsijába. Mondjuk kiszúrták
De ötleteket ne adj mert még megcsinálják. Egyébként a dugódíj pont erről szólna de hát nehezen kivitelezhető
A minden autóban 1 ember ellenszere az, hogy kamera kell behajtási engedély, és ha több ember ül benne kisebb díjat szab ki. Teljesen lazán megoldható, ha be akarsz menni a városba annak oka van, akkor kifizeted a pénzt.. Ha kifizetted a pénzt, akkor megérte neked bemenni.
Emellett a PR parkoló jó lenne. próbáltam a tömegközlekedést, mission impossible, 40 percet keringtem parkolót keresvén, majd rohadjon meg mindenki felkiáltással berongyoltam a városba kocsival. Ezt párszor megtettem és rájöttem teljesen esélytelen a tömegközlekedés.
Időben meg annyi tömegközlekedni, hogy gyakorlatilag ellehetetleníti az életet. Persze akiért sofőr jön annak jó, de tuajdonképpen tömegközlekedve elintézni valamit lehetetlen.
Budapesten a legnagyobb dugók többnyire ott vannak, ahol nincs biciklisáv. A sokat szidott körúti sáv is annyit változtatott a helyzeten, hogy addig két sorban álltál egy helyben autóval, most meg egy sávban állsz. Én bringásként amúgy leszarom.
Budapesten autóval közlekedni mindig is szívás volt, és az is marad. Én előbb költöznék innen jó messzire.