A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Ebből is látszik a társadalom elkényelmesedése. Ráállsz, húzod a kart, aztán mész...
A bringa már nem divat, le is estek az árak, Decathlon tele kiárusított bringával. Kam kovidkor meg nem volt készlet, egy biciklire fél - 1 évet vártál, mert mindenki felvásárolta.
Már senki nem akar kalóriát égetni a bicklizéssel, mert az fárasztó, aztán csodálkozunk ugy nézünk ki, ahogy..
Hát a belvárosban pár éve halál az biztos.
Meg a rakpart lezárások sem tesznek jót.
Ma pl. a nulláson volt őrült nagy dugó, az M5 fel/le hajtótól az M3 irányába. Agyrém volt.
Még a 3 sáv sem biztos,h. elég lett volna.
De ahogy látom a legnagyobb káoszt a rengeteg kamion és teherautó okozza talán.
Elképesztő mennyiség közlekedik a nulláson és az M5-ön is.... Nem győzi előzgetni az ember őket.
Ez így van. A tömegközlekedés jelenlegi állapotára akarnak téged átterelni. Szerintem hely se lenne annyi. Ezért írtam ,hogy valami olyan ajánlat kellene ami komoly alternatíva. Pl a 4-es Metro tovább menne felétek az már egy jó lépés lenne...
Amerikában volt pont tavaly, hogy ott meg a 9 sávos autópályán nem mehetsz minden sávban ha egyedül ülsz az autóban. Ezt egy leleményes tag úgy oldotta meg, hogy 3 bábut ültetett a kocsijába. Mondjuk kiszúrták
De ötleteket ne adj mert még megcsinálják. Egyébként a dugódíj pont erről szólna de hát nehezen kivitelezhető
A minden autóban 1 ember ellenszere az, hogy kamera kell behajtási engedély, és ha több ember ül benne kisebb díjat szab ki. Teljesen lazán megoldható, ha be akarsz menni a városba annak oka van, akkor kifizeted a pénzt.. Ha kifizetted a pénzt, akkor megérte neked bemenni.
Emellett a PR parkoló jó lenne. próbáltam a tömegközlekedést, mission impossible, 40 percet keringtem parkolót keresvén, majd rohadjon meg mindenki felkiáltással berongyoltam a városba kocsival. Ezt párszor megtettem és rájöttem teljesen esélytelen a tömegközlekedés.
Időben meg annyi tömegközlekedni, hogy gyakorlatilag ellehetetleníti az életet. Persze akiért sofőr jön annak jó, de tuajdonképpen tömegközlekedve elintézni valamit lehetetlen.
Budapesten a legnagyobb dugók többnyire ott vannak, ahol nincs biciklisáv. A sokat szidott körúti sáv is annyit változtatott a helyzeten, hogy addig két sorban álltál egy helyben autóval, most meg egy sávban állsz. Én bringásként amúgy leszarom.
Budapesten autóval közlekedni mindig is szívás volt, és az is marad. Én előbb költöznék innen jó messzire.
Így van. Amúgy a villany autókkal semmi gondom. Imádom. Asszonynak is majdnem az lett.... de az új autó átvétele után full töltötten levonva a tartalékokat 360 km-t mutatva, azt hiszem, hogy még nem tartunk ott, ahol... még akkor sem, ha 2. autó.
Mondjuk én ezt úgy oldanám meg, és ebben nem ördögtől való Karácsony egész sávos megtartása a bicajosoknak, hogy ha bemennék valahova autóval (egy külkerületben lévő P+R parkolóig) és jó helyen le tudok parkolni akkor a csomagtartóból előkapok egy elektromos rollert és bent a városban ezeken a sávokon tudok közlekedni. De ezzel is az a baj, hogy elég speciális és nem mindenkinek jó.
Meg az is van az elektromos rollereknél, hogy kicsi a kereke és akkora kátyúk vannak néhol, hogy ha belemész akkor perecelsz olyat, hogy beszarsz. Zacher pont most beszélt róla, hogy ha esnek az elektromos rolleresek akkor rendszerint az állkapcsuk szokott leszakadni. Köszi.
De való igaz, hogy egyszerűen nem lehet mindig bicajozni. Örülök, hogy a hollandok kisebb városokban mint Budapest meg tudják oldani.
Van valami előírás (bevetési szabályzat) hogy akinek otthon fegyvere van, (mivel vadász) oda a TEK megy ki, nem szimpla rendőrök.
Meg "éles gyakorlatnak" sem utolsó
Ismerek 1-2 vadászt. Az egyiknek annyi fegyvere van otthon,h. fel tudna fegyverezni egy kisebb várost....
Szeretek bringázni, tavasztól őszig sokat szoktam. De én is ingázok, mondjuk nem autóval, tömegközlekedéssel.
Csak néha jövök autóval amikor nagyon tele a tököm,h. napi majd 3 órát utazok összesen.
Azért nem szívesen bringáznék hajnalban 35km-t, meg délután lezsibbadva vissza.
Főleg nem esőben, meg főleg nem nyáron 45 fokban a 100 fokos aszfalton
Meg mi van ha elkap egy zivatar fossá ázok, reggel eleve úgy érek be,h. zuhanyzással kezdhetem, vagy szagolgassanak a munkatársaim izzadtan.
Vagy mi van ha kapok egy defektet és ezért elkésem stb. Persze a busz is kaphat amivel járok de az akkor is más.
Abszolút megértem aki inkább autóval megy, mert nincs kedve oda-vissza napi 4 órát tömegközlekedni, mikor autóval megússza a feléből.
Ha csak be kell ugrani heti egyszer pár órát az irodába, nem kell hajnalban kelni minden nap és időre beérni mert amúgy 90%-ban homeofiice-ban tolja valaki, hát úgy könnyű mondjuk kampányolni a járjál dolgozni bringával dolog mellett...
Én reggeltől estig verném (agyon) ekkora barom talán eddig sosem volt vezetésben, de ilyet nem szabad mondani, mert akkor automatikusan kormánypárti leszel (közben nem, de akkor is és kész) és az nem menő.
A baj, hogy nincs olyan út mint Barcelonában és nem készülnek P+R parkolók tömegével. Egyébként meg nagyon nagy ellensége lett Karácsonynak az autóval ingázó emberek csak arra sosem gondol, hogy vannak helyzetek amikor nem tudsz gyalog menni.
Engem az a példa zsibbaszt le agyilag mikor ezt mondják, hogy " minden autóban 1 ember utazik ". Lehet sok ilyen van de akkor talán kínálni kellene valamit ezeknek az embereknek de aki a gyerekét viszi ide meg oda meg van ezerötszáz csomagja az nem tud bicajozni főleg nem télvíz idején....
Az M3 pótlóbuszok sávját biciklisávvá alakítják miután újra végig járható lesz a metro.
Az autósok már úgy is megszokták,h. az a sáv nem használható....
Ezt a papucsállatkát még senki nem akarta agyonverni???
Mert aki egy farkast agyonlő, az valószínűleg sorozatgyilkos hajlamokkal van megáldva, és rettegésben tartotta az egész nyírséget. Jó, h nem robbantották rájuk az ajtót.
Gondolom nincs melójuk, unatkoznak, és kiküldik őket minden faszsághoz....