Ha másképp indulnak, akkor meg mások ágálnak ellene. Ha úgy indultak volna, h nem ütköznek, akkor meg más dolgon akad fennt valaki. Láttad, van aki azt sem értette, h miért kellett piros zászló. A másik meg azt mondta, h ez elkerülhetetlen volt, mert sok volt a szemét. Mindig lesz akinek nem tetszik valami.
Nekem meg az nem tetszik, h Ham rendszeresen eljátssza (főleg ha Max van elöl), h nagyon messze lemarad, és nagy űrt hagy az előtte haladókhoz képest. Tavaly rengetegszer csinálta, egy mocsok szemét alak. Sztem egyértelműen azért csinálja, mert a rajtrács elején tovább kell várakozni mindig, mert fel kell zárkózzon a sor vége teljesen, így ott tovább hülnek a gumik. Így az elölről induló RB gumijai tovább hülnek, mint ha korrektül menne mindenki. Ez rengeteget tud jelenteni rajtoláskor.
Állórajtnál nem kell tartani a 10 autós távolságot (nem értem, h miért), és ezzel rendesen vissza is él.
Letojnám a játszmáit, ha a sok Ham fanatikustól nem azt hallanánk állandóan, h lajoska mekkora szent ember......
Race with most red flags in the F1 history! (x3)
Race paces defined by the tyre strategy and overtake difficulty
RUS with reliability issues in a MER in good shape
Solid race pace from SAI with the HARD
Unreachable VER and PER with his comeback after the Q problem.
ALO close to HAM during the whole race without a single overtaking change.
AM maximising points finishing in P3 and P4.
Good race pace for the ALP.
Double points for MCL, they needed it!
One stop strategy race. Most of the teams took advantage of the first red flag to put the HARD to the end (except SAI and RUS)
Two consecutive pit stops for PER during the first SC to switch from H to M to H to the end of the race and not stopping again.
Race pace defined by the tyre management (early pit stop) and overtake time threshold.
VER in the Red Bull was faster than anyone else (and managing tyres). 4 teams in similar pace (MER, AM, FER, ALP)
Race very influenced by the accidents and stewards decisions.
5s penalty for SAI finishing in P12 después de after crossing the finish line in P4.
GAS was not penalised after the collision with his team mater.
Race incident between LEC and STR in T3 in the first lap.
Russel kiállásakor ez ugrott be: https://youtu.be/oVoS89Nt0fw?t=112
Full ilyen volt a hátulja. Fekete autó, fekete ruha. Épp csak nem üldözött bűnözőket.
Izgalmat akartak, ha első körben eltudtak menni baleset nélkül, akkor az 56. körben is eltudnak menni, de nem bírtak magukkal
Charlie Whiting ezt nem álló rajtból oldotta volna meg, de hát ezek az újak kritikán aluliak
Mondjuk nem értem miért kellett még az 56. körben erőltetni az újra kezdést. Mit vártak tőle hogy még 2 kört mennek és akkor vége? Szinte biztos voltam benne hogy nem tudnak ütközés nélkül végigmenni és szerintem ezt ők is tudták de így legalább egy csapat nullázott és lett két roncsuk.
Magyarul a kép egyértelműsíti, h Ham már megint faszságokat beszélt, és nem csak az ő autójuk koncepciója ez az üléspozícíó.Ha csak levegőt vesz, már akkor is hazudik. Mint a múlt heti, h a merci soha nem volt ennyivel gyorsabb, mint a RB.
-This time Alpine had the lowest drag
-RB added downforce... but remained very efficient
-Merc, Ferr and McL were balanced bewteen cornering and straight line speed
-Aston was a brick with great cornering
-Alfa was bad all around
More chord and camber on the flaps of the
@redbullracing #RB19 at the #AusGP, in order to increase the load on the front wing. The winglet of the endplate was also revised.
Fantastic image of the detail around the leading edge of the floor, chassis and sidepod interface. RB clearly has done a lot of work in this area, which is more complex than anyone else. The stability of the sidepod undercut vortex is likely dependent on this....
Nekem amúgy furcsa, hogy Rus így nyíltan kóstolgatja (már nem először) Ham-t. Mégse olyan nagy a csapategység, vagy csak nem akarja hagyni, hogy elnyomott Ham csicskának tűnjön.
Ayrton Senna Signed Helmet Visor 1991 Final Championship Year Tribute Autographed Full Scale 1:1 AS-02474
This high end display F1 helmet was signed by Ayrton Senna in 1991.
SIGNED by Ayrton Senna
VERY RARE: Final Championship Year 1991
"91" inscription by Ayrton Senna
Autographed visor mounted a PROMO collector helmet
McLaren tribute helmet
Green inside
Honda visor
1:1 Full scale
COA by ASA (Armori Steele Authentics)
Tamper proof hologram
DISPLAY Replica helmet: CANNOT BE WORN TO RACE AT ANY TIME
"A később nyilvánosságra hozott rádióbeszélgetésekből aztán kiderült, hogy a Red Bull mindkét versenyzőjének lényegében ugyanazt és ugyanúgy kommunikálta, a verseny utolsó köreiben pedig mindketten szabadjára voltak engedve.
Helmut Marko, a Red Bull sportfőnöke kicsit zokon is vette Perez vádaskodását, egy interjúban tiszta vizet öntött a pohárba. “Többé-kevésbé mindketten azt csinálták, amit kértünk tőlük. Öt körrel a vége előtt azt mondtuk nekik, hogy szabadon nyomhatják” – fogalmazott Marko.
“Perez barátunk is remek taktikus azért: Maxhoz hasonlóan az utolsó körben ő is próbálta megfutni a leggyorsabb kört, csakhogy az első szektorban hibázott, így már nem volt esélye javítani.”
Bizony, hamilton 10 éve toltja ezt, csak hozzá nem szállni kell hanem térdepelve közelíteni.... megszólítani tilos, mert rasszista vagy, ránézni tilos mert rasszista vagy, amikor csal akkor is igaza van mert nem lehet megbüntetni mert rasszista vagy akkor. Pereznek szurkolunk ettől függetlenül és szerelőknek sok sikert
A merci élén Toto "úrral" beleköt mindenbe, ahelyett, hogy nagy bánatukban ütőképes kocsit hoztak volna össze!
Lásd az Astont, merci motorral és váltóval, ha Alonsó mellett lenne egy ütőképes pilótájuk, nem a tulaj fia, második stabil erő lennének 2023-ban.
A merci meg azt mondta, h van ilyen megállapodás, és el kellett volna venni a 3. helyet. Szóval mindenki értelmez össze-vissza, úgyhogy megint jönni fog egy szabály pontosítás.