egyenlőre úgy néz ki, hogy még nem ért "révbe" az autó...
félő, hogy a spekulatív tulajdonosváltások között el fog majd kallódni...(pl. mert egy ilyen autót nem itt
és így kell meghirdetni...)
az FB nem a gyűjtők terepe...
Még mindig nagyon jól néz ki! Amikor eladtam, 1 éve már akkor azt gondoltam, hogy annál többet senki nem ad 4D VTi-ért. Ehhez képest most újra a piacon van még drágábban. Műszakilag valóban patika - mindent megcsináltattam rajta akkor. Kíváncsi lennék mennyit ad érte valaki a végén és itthon marad-e. Nem tudom, hogy a magyar FB csoport elég nagy és fizetőképes-e egy ilyen ritkasághoz. Amikor én hirdettem az itthoni vevő mellett még 2 külföldi vevővel tárgyaltam.
Csak az Fk2 szívócsövön voltak bordák, FK8-on már nem. Ellenben azok tuti nem hűtenek hanem fűtenek, mert összeszedi a hőt a katalizátor, turbó felől illetve a motortérből.
Szvzs hülyeség ez a bordázás egy zárt forró térben, csak növeli a kompresszorba belépő levegő hőmérsékletét.
Erre kb. lehet mondani: adtak a sz@rnak egy pofont, de a gyari fekete muanyag nagyon gagyi ott alapbol, nem is gondoltak tul a japanok.
Biztos osztottak szoroztak es ugy ereztek az elozo generacioknal hasznalt hutobordak vagy nem generalnak kello holeadast vagy egyszeruen csak optimaizaltak a gyartast es hagytak az aftermarketnek egy piaci rest
"Sziasztok! Hamarosan eladó lesz.
VTI, 2000 évj., 225eKm, gyári állapotú, műszakilag hibátlan, sérülés, rozsda és tuning mentes, patika! Azon ritka darabok közé tartozik, amik megmaradtak ebben az állapotban. Fájó szívvel válok majd meg tőle, hasonlóan megszállott rajongónak, aki kellően megbecsüli. További infót és képeket privát üzenetben tudok az autóról adni. Ár: 3.700.000 Ft"
Ebben van valami.
Három környékbeli FK2-es ismerőseim közül az egyik holnap indul a Pannónia-Ringre a másik áprilisban szlalom versenyre a harmadik pedig gyorsulási versenyre szintén áprilisban.
Én meg vagyok a 7végéken családdal gurulgatós.
Most én is ledöbbentem az 1,5T-n, ilyen fogyi sztem még sosem volt. Elszaladtam Szegedre, és mivel kicsit hamarabb tudtam indulni, így ráérősen mentem. Nagyjából betartottam a korlátokat, 90-100 között autókáztam, Szegeden meg tartottam az 50-et. 5,1 lett a fogyasztása a gépnek, le is fotóztam, mert nem akartam hinni a szememnek.
Mondták már itt, h 5-6 között el lehet járni vele, de nekem még nagyon nem sikerült sosem.
Szemre. De hát ami akkor ott volt nem volt idő vonalzózgatni
De látszott a gyári síkolás és az, hogy Zolynet hengerfeje már volt előzőleg is síkolva volt. Teljesen máshogy nézett ki mint a gyári.