"Sziasztok! Hamarosan eladó lesz.
VTI, 2000 évj., 225eKm, gyári állapotú, műszakilag hibátlan, sérülés, rozsda és tuning mentes, patika! Azon ritka darabok közé tartozik, amik megmaradtak ebben az állapotban. Fájó szívvel válok majd meg tőle, hasonlóan megszállott rajongónak, aki kellően megbecsüli. További infót és képeket privát üzenetben tudok az autóról adni. Ár: 3.700.000 Ft"
Ebben van valami.
Három környékbeli FK2-es ismerőseim közül az egyik holnap indul a Pannónia-Ringre a másik áprilisban szlalom versenyre a harmadik pedig gyorsulási versenyre szintén áprilisban.
Én meg vagyok a 7végéken családdal gurulgatós.
Most én is ledöbbentem az 1,5T-n, ilyen fogyi sztem még sosem volt. Elszaladtam Szegedre, és mivel kicsit hamarabb tudtam indulni, így ráérősen mentem. Nagyjából betartottam a korlátokat, 90-100 között autókáztam, Szegeden meg tartottam az 50-et. 5,1 lett a fogyasztása a gépnek, le is fotóztam, mert nem akartam hinni a szememnek.
Mondták már itt, h 5-6 között el lehet járni vele, de nekem még nagyon nem sikerült sosem.
Szemre. De hát ami akkor ott volt nem volt idő vonalzózgatni
De látszott a gyári síkolás és az, hogy Zolynet hengerfeje már volt előzőleg is síkolva volt. Teljesen máshogy nézett ki mint a gyári.
A budaörsi kéket a megrendelő kérésére sikerült kicserélni pirosra. Így az országban a színeloszlás szembe megy a nemzetközi trendekkel. Aztán majd idővel gondolom itt is alakul.