Nincs kizarva, hogy elkallodik, de szerintem az ara miatt nem fog. Jelenleg meg csak: "elado lesz". Majd megjelenik Mobile.de-n is.
A spekulativ tulajdonosvaltasokrol annyit megjegyeznek, hogy az en vasarlasom nem volt spekulativ.
Azert vettem, mert a nosztalgia miatt rettenetesen vagytam meg egyszer a VTi feelingre.
Nagyon jo voit a masfel ev projekt vele, amig szepitgettem javitgattam, javittatam, es gyüjtöi darabba tettem.
Soha nem gondoltam volna, hogy többert el tudom adni, mint amennyit en fizettem erte + amenyit en is raköltöttem. A celom nem is ez volt, de veszteni se akartam rajta.
Egyszerüen masfel evig tartott a varazslat, es rajöttem, hogy nem az en vilagom "veteranozni"es eltenni egy autot muezumi darabnak.
Nem tudom, csak sejtem, hogy a mostani eladas is hasonlo maitt törtenik.
De mindegy is. A lenyeg, hogy aki szeretne patika VTi-t eltenni, annak javasoni tudom.
egyenlőre úgy néz ki, hogy még nem ért "révbe" az autó...
félő, hogy a spekulatív tulajdonosváltások között el fog majd kallódni...(pl. mert egy ilyen autót nem itt
és így kell meghirdetni...)
az FB nem a gyűjtők terepe...
Még mindig nagyon jól néz ki! Amikor eladtam, 1 éve már akkor azt gondoltam, hogy annál többet senki nem ad 4D VTi-ért. Ehhez képest most újra a piacon van még drágábban. Műszakilag valóban patika - mindent megcsináltattam rajta akkor. Kíváncsi lennék mennyit ad érte valaki a végén és itthon marad-e. Nem tudom, hogy a magyar FB csoport elég nagy és fizetőképes-e egy ilyen ritkasághoz. Amikor én hirdettem az itthoni vevő mellett még 2 külföldi vevővel tárgyaltam.
Csak az Fk2 szívócsövön voltak bordák, FK8-on már nem. Ellenben azok tuti nem hűtenek hanem fűtenek, mert összeszedi a hőt a katalizátor, turbó felől illetve a motortérből.
Szvzs hülyeség ez a bordázás egy zárt forró térben, csak növeli a kompresszorba belépő levegő hőmérsékletét.
Erre kb. lehet mondani: adtak a sz@rnak egy pofont, de a gyari fekete muanyag nagyon gagyi ott alapbol, nem is gondoltak tul a japanok.
Biztos osztottak szoroztak es ugy ereztek az elozo generacioknal hasznalt hutobordak vagy nem generalnak kello holeadast vagy egyszeruen csak optimaizaltak a gyartast es hagytak az aftermarketnek egy piaci rest
"Sziasztok! Hamarosan eladó lesz.
VTI, 2000 évj., 225eKm, gyári állapotú, műszakilag hibátlan, sérülés, rozsda és tuning mentes, patika! Azon ritka darabok közé tartozik, amik megmaradtak ebben az állapotban. Fájó szívvel válok majd meg tőle, hasonlóan megszállott rajongónak, aki kellően megbecsüli. További infót és képeket privát üzenetben tudok az autóról adni. Ár: 3.700.000 Ft"
Ebben van valami.
Három környékbeli FK2-es ismerőseim közül az egyik holnap indul a Pannónia-Ringre a másik áprilisban szlalom versenyre a harmadik pedig gyorsulási versenyre szintén áprilisban.
Én meg vagyok a 7végéken családdal gurulgatós.