Nálam amikor ilyen probléma volt, akkor a kézifék bowden fáradt el. Szerintem azzal lesz a probléma. Ha nem nyúlt meg teljesen, akkor lehet utána állítani, ha igen, akkor sajnos csere lesz.
(7gen-nél legalábbis ez volt nálam, ha a 8gen tökmás akkor bocs. Ja, a 7gennél 3 bowden is volt, hurrá Egyet cseréltem, az nem oldotta meg, csak rövid távon)
Üdv!
Megbukott az éjfúriám a műszakin . 2007-es UFO 1.8 B
A kézi fék volt az egyetlen probléma aminek roppant örülök.
Azt mondta az ember,hogy látszik,hogy van az autónak gazdája (a filctollas felírások minden alkatrészen ami cserélve lett),és,hogy 273 000 km-rel,hát ő egy trágyára számított.
Szóval azt mondta,hogy a kéziféket be kell állítani.
A kérdés,hogy hogyan?
A nyergek hátul kb egy évesek,és egy hete az összes fék szét lett szedve,a stiftek le ellenőrizve,betétek nem szorulnak,stb...
Én úgy tudom,hogy automatikusan beállítódnak a dugók hátul.
ACL Race? Utcai felhasználásra kell. Oké autópályán azért forog, meg néha elrúgom neki, de a megtett kilóméterek töredékén. Más utánygyártottat nem is javasolsz?
Sziasztok!
Szétborítottam a motort! B16A2! Dugattyúgyűrű garnitúra és hajtókar csapágysorral vagyok bajba. Unix, Bárdi lefőtt a gyűrű kérdésen. Szakálnál van Goetze, NPR és Hastings. Utóbbit hagynám. Másik kettőről vélemény?
Vagy esetleg milyen márkát ajánlotok? Ugyan ez a kérdés a hajtókarcsapágyaknál is.
Az nem jó amit találtam? Ránézésre a felső sor jobb szélén lévő pont olyan, mint amit beletörtem. Mondjuk a pontos méreteket nem tudom, de majd holnap világosban megnézem.
Közben sikerült szétkapni, találtam egy videót is, meg rájöttem, hogy a Civic-ben is így kellett, és szerencsére volt itthon ilyen izzó is, így kicseréltem mindkettőt. Viszont két patent eltört.
Hol lehet ilyet venni, rendelni?
Facebook-on nem rég belefutottam ilyen hirdetésbe, de meg nem találom még egyszer, és azt sem tudom mi a neve, hogy hogyan keressem.
A hogyant megtaláltam a könyvében, látom le kell bontanom a sárvédő burkolatát. Már csak az kellene,hogy milyen izzó való bele,hogy ne kelljen kétszer szétszedni.
Szerintem ki van égve mind a 2 első helyzetjelző izzóm, legalábbis semmi nem kapcsol fel az első állásnál. A tompított működik (valószínűleg ezért nem tűnt fel eddig). Milyen izzó kell bele, és hogyan kell cserélni?
2006-os 2.0 benzines sedanról van szó. A tompított xenon, ha ez számít.
140.000km volt a kocsiban amikor elhoztam és már mocskosul kemény volt a pedál, plusz hideg időben "zenélt" kikanyarodáskor főleg.
De fogalmam sincs hogyan kezelték, egy biztos, hogy a gyári volt még benne, tehát én cseréltem először kuplungot.
Bár biztos nem volt kímélve, már csak abból is kiindulva, hogy nem véletlenül tudtam olcsón elhozni, mert rendesen le volt használva szerencsétlen, sok mindent kellett benne cserélni mire rendes autó lett belőle.
Kimész Szabadkára, megveszed, a határon áthozod, aztán visszamész a lekezelt ÁFA-s papírral és visszaadják azt az x százalékot.
Ha messze van neked, akkor megkérsz valakit, aki közelebb lakik a határhoz, hogy intézze már el. De ha lebeszéled velük, tuti nem kell szüttyögni az ÁFA-val, eleve olyan áron adják. Koma így vette pl. az esküvői gyűrűket. Eleve ÁFA mentesen kapta. Meg aztán láttam már olyan emberkét aki ebből él...
Az a gyűrű ki szokott kopni, szóval tényleg szokás cserélni akárcsak a főtengely szimeringet, ilyen idős korban már bármi előjöhet, és ha 3év múlva neadjisten elfossa magát a gyári 20éves szimering, akkor váltót levenni miatta már nem kis móka.
Esetleg less rá szerbeknél (általában olcsóbbak az alkatrészek), aztán ha van, még az ÁFA-t is vissza tudod igényelni (vagy eleve ÁFA mentes árat adnak, aztán nem kell vele kínlódni, hogy visszamenj érte.
Na pl. ezt sem kéne csinálnia. Sajnos vagy nem sajnos a Honda sokszor elég érzékeny a nem gyári cuccokra, (vagy fordítva ) és ezek szerint ezt a Conti-t se "fogadja be" teljesen, mert ilyen "párás időben csúszik/sivít" dolognak nagyon nem kéne megtörténnie egy pár éves szíjnál.
Valszeg igen, ez kuplung(tárcsa) csúszása. Ugyanezt csinálta nekem az én Accord-om (7gen 2.0) kuplung csere előtt és ugyanúgy fel volt már keményedve az egész. Amikor kiszedték, szépen meg is nézhettem, hogy mennyire meg volt már kopva a tárcsa. (szinte semmi réteg nem volt már rajta, durva volt)
Gyári szett ilyenkor ajánlatos azért, de az Aisin se egy rossz márka, sőt. Általában a gyári előtt helyezkedik el árban és minőségben, pl. a Toyota (szervizek) is azt használja nagyrészt, ha nem gyárit tesznek be. (és általában nem, mert a Toyotánál tényleg rohadt nagy különbség van árban a gyári és akár az Aisin között)
De azért nézz körül árban a gyárival kapcsolatban még, ha tudsz.
Nem kell, de ha már szét van dobva, akkor, mivel anyagárban nem akkora tétel, lehet cserélni ezeket. Mert ha később beszarnának, akkor emiatt viszont nem gyenge pénzkidobás (és/vagy munka) szétszerelni az egészet.
(de amúgy amikor én cseréltettem kuplung szettet az Accordban, akkor ezekre csak rá lett nézve és mivel rendben volt, nem voltak cserélve és minden jó volt)
Emlékeim szerint 4 éves,21 nyarán állítottam a feszességén, mert akkor párásabb időben sivított induláskor, ezt azóta is csinálja, de a feszültség jó akkor is.
Nagyobb terheléskor(emelkedőn indulás pl) fémes búgó hang jön az autóból.
Mivel a kuplung pedál már egy ideje kemény kuplungra tippelnék. (HA hülye vagyok javítsatok ki)
Ahogy nézem a gyári szett Zsemitón 180 ami elég húzós, viszont Fb-n láttam, hogy az Aisin dobozban is HONDA feliratos cucc van.
Valaki rakott már be innen Aisin-t?
Másik kérdés, hogy a lendkereket ilyenkor érdemes felszabályoztatni ha jól sejtem.
És a főtengely szimeringet + a nyelestengely vezető fém gyűrűt is érdemes cserélni.
Köszönöm a válaszod, fura, hogy ilyen könnyen megcsúszik a szíj, pedig Conti van rajta, más autóknál nekem ez vált be a legjobban. De ha van más márkával jó tapasztalat, szívesen fogadom.
Az önindító meg akkor elmegy felújításra, végülis 20 éve szolgál az autóban, lassan ideje.
Ilyen szíj csere öcsémnek volt mostanában a Jazz-ben, kb. ugyanezek a tünetek, főleg szutykos időben "zenélt" neki szépen, meleg/száraz időben semmi. Csere. (Meg is oldotta természetesen)
Az önindító meg: Ilyenre a K20-as önindítók hajlamosak, hidegben "prüszkölnek" szinte akármit csinálsz. CTR, Accord 2.0, Stream, ezeknél mind tapasztaltam ezt.
De az 1.4 7gen Civic-emnél ilyen sose volt, (14 évet volt nálam egy) azt gondolnám, hogy az 1.6-nál se természetes ez, javítani, felújítani kell a lelkemet, ez van. (de konkrét tippet nem tudok sajnos konkrét tapasztalat híján)
Sziasztok! Kis segítséget kérnék, hogy találkozott-e valaki hasonlóval, és mi lehet a megoldás. 2003-as Civic EU8, 1.6 benzin d16 automata, 180 000 km. Esős időben néha olyan, mintha megcsúszna a hosszbordásszíj néhány másodpercre, és lemegy a feszültség ilyen 11 volt környékére. A lámpán is látszik, hogy gyengébben világít, és visít is az ékszíj. Száraz időben gond nélkül működik, nem jelentkezik ez a probléma.
Másik kérdésem még az önindító lenne, néha nem húz vissza elég hamar a behúzótekercs, és egy kicsit ilyen prüszkölős hangja van. Elég lehet egy takarítás, vagy felújítás, vagy inkább új alkatrész vásárlása? Utóbbi esetben mi az ajánlott?
A muszerfal index visszajelzo vilagitasra gondoltam, hogy gyari hibakod visszajelzes lehet, de sajnos mas forumon se nagyon van hozza erto ugy latom, majd szetboritom a gepet es kiderul.
Amugy teker uzemanyag szivattyu mukodik, immorol nem tudok semmit.
Mikor világít a két index, meg a lámpa? Milyen lámpa?
Önindító teker? Ha nem, akkor többek között lehet akku, önindító, immo, stb. Az hogy lámpa világít attól még lehet, hogy nincs annyi erő az akkuban, hogy megtekerje az önindítót.
Ha az önindító teker, de nem indul, hát akkor meg gyújtás, benzinpumpa, immó, stb.
Biztosítékokat átnézted?
Mit jelent az, hogy régi a benzin? 100-as benzint karburátoros autóban is indítottunk 4 év állás után, igaz kínszenvedés volt. De haverom fűnyírója már 1 tél állás után sem indult 95-ös benzinnel.
Sziasztok! Hosszu allas utan inditottam volna Integrat es nem kel eletre. A muszerfalon vilagit mindket index visszajelzo es a hatso lampa is, benzin regi benne. Mi lehet a gond? Koszonom a segitseget.
Nem gyári került bele, annak 180e lett volna darabja..
Igen kerékcserével kezdtük a szervizt, az első-hátsókat felcseréltük így az kilőve, ha pedig a kerékcsapágy lesz az lassan úgy is elkezd majd morogni, azt már megvárom.
Vagy gondoltam még a motortartó bakokra, de egyelőre akkor marad így aki eddig próbálta az autót nem is vette észre annyira minimális a rázás, mindenesetre furcsa, hogy csak 2esben csinálja.
Köszi a segítséget!