RED BULL RACING HONDA RB16B - 2021 TURKISH GRAND PRIX | MAX VERSTAPPEN
1:8 SCALE
$11,810
Limited to just 33 Verstappen and 11 Pérez pieces
As raced by Max Verstappen and Sergio Pérez at the Formula 1 Rolex Turkish Grand Prix 2021
Each model hand-built and assembled by a small team of craftsmen
1:8 scale model, over 69 cms/27 inches long
Made using the finest quality materials
Over 2500 hours to develop the model
Over 250 hours to build each model
Thousands of precisely engineered parts: castings, photo-etchings and CNC machined metal components
Built using original CAD designs and paint codes supplied by Red Bull Racing Honda
While not 100% confirmed with pictures.
The #SF23 sidepod S-duct is used to clean the airflow through the sidepod undercut.
Its skims off the boundary that's built up along the chassis side. Then vents over the sidepod.
This can be legal if the inlet is in the right location
Nekem a merci az tényleg az "ezüst nyilat" jelenti, és úgy szép.
Eddig talán az alfa tetszik a legjobban, de majd ha kigurulnak élőben, akkor látszik majd az igazi szín, nem ezeken a műtermi fotókon.
De ezt már próbálták egyszer, akkor semmi jó sem sült ki belőle aztán egymásra mutogattak, hogy ki volt a hibás, majd miután különváltak az egyikkel VB-t is nyertek a másik meg hát valahol van.
"You might think it's all a waste on Honda's part. Let's remember that Red Bull took people from Mercedes F1 to improve this Honda engine."
"Red Bull may be building an engine for the first time but Honda is still involved. They put their sticker on it until 2025."
“From what I heard in New York, Red Bull was fed up with these dragging negotiations. Helmut Marko went to Japan at least three times to try to convince Honda to stay in 2026. But they were so undecided. "
"As often, Honda decides to pull the plug at the wrong time. And now they want to be back. Red Bull was fed up with that."
Porke nem hiszem, hogy talált partnert. Pláne azzal a felfogással, hogy ők bele is akartak szólni a dolgok alakulásába. A bent lévő "szabad prédát" az audi lenyúlta.
- McLarennél biztos nem engedték volna, hogy beleszóljanak bármibe.
- Haas a Ferrari fiókcsapata, össze vannak nőve.
- Alpine=Renault, csak a szponzorpénz miatt ez a neve.
- Alfa Romeo lesz majd az audi
- Aston: Mercivel van házzasságban, és ez mindkettőnek jó így. Lehetett volna kopogtatni náluk, de itt se játszik a beleszólás a dolgokba, hiszen Stroll papa a főnök.
- Alfa Tauri az RB fiókcsapat.
- Williams-nél meg most volt nagy változás, gondolom ott se engedték volna ki a "kormányt" a kezük közül.
Ha kicsit kisebbet álmodott volna, vagy beérte volna egyelőre egy "csendes motorbeszállítóként", akkor később lehetett volna lépni szerintem. Így nem maradt "felvásárolható" csapat, és ezért maradt hoppon az MG-Cadillac is. Nulláról indulni meg, hogy se kasztni, se motor téren nincs tapasztalat... hát ugye ezt nem kell bemutatni. Ezért gondolom, hogy az Andretti jöhet a H mellett. A H nevezett, jó a motorjuk, az Andretti meg nagyon jönne. Merci biztos nem fog motort adni (így is kimaxolták), ahogy a RB-Ford se. Ferrari mondjuk lehetne, mert neki csak a Haas marad, ha így marad minden. Nem tudom, hogy Ferrarinak jó lenne-e egy Andretti-Ferrari fiókcsapat.
A háttérben biztos megy a matek, illetve ezek az én lassan 30 éves F1-es rajongói gondolataim, semmi nem 100%.
Megnyitotta, olvastam, ezért kérdem, mert furcsa volt.
Az megvan, hogy a RB-Porsche min futott zátonyra, de utána a Porsche még azt mondta, hogy ettől még akarnak jönni. Ezek szerint akkor ennek az akarásnak nyögés lett a vége?
Btw Andretti+Honda izgalmasan hangzik. Erre kíváncsi lennék!
Ha megnyitod a linket, akkor le van írva, hogy kik regisztráltak:
- Alpine Racing
- Audi
- Ferrari S.p.A.
- Honda Racing Corporation
- Mercedes-AMG High Performance Powertrains Ltd.
- Red Bull Ford
Más nem jelentkezett, tehát 2026-tól ők lesznek "csak". A porsche-t leírtam, hogy mi lett, a GM meg szerintem egyszerűen csak nem tudott Andrettivel megállapodni, vagy Andretti jön majd a Hondával így, hogy kukába esett a RB-Honda.
A Red Bull saját motorgyárában gyártja majd az erőforrásokat, amelyek a Ford neve alatt futnak majd. A partnerség óriási tapasztalatot és tudást hoz a Red Bullhoz, amely előnyt jelent majd számukra a többiekkel szemben – állítja Horner.
„Fantasztikus, hogy a Fordot újra köszönthetjük a Forma-1-ben ezen a partnerségen keresztül. Független motorgyártóként előnyt szerezhetünk egy olyan OEM* tapasztalatával, mint a Ford, ez pedig előnyt jelent számunkra a versenytársakkal szemben.“
„Gazdag motorsport múlttal rendelkeznek, amely generációkon átível: Jim Clarktól Ayrton Sennáig és Michael Schumacherig, ez magáért beszél“
Nem jelentkeztek, most nyitotta ki Sulaym a regisztrációs ablakot újra, így aki akar még, az jelentkezhet. Így nyílik lehetőség a GM-nek és a Cadillac-nek, ahogyan a Ford-nak is.
Bevallom én csak felszínesen emlékszem, hogy volt vmi affér, mert a Ferrari kifogásolta, hogy a RBPT mint új gyártó tesztelési meg egyéb kedvezményeket kap. Erre jött az, hogy akkor a Honda is benevez és így jogilag elkülönülő lett a RBPT és a HRC.
Most, hogy belépett a Ford, ez azt jelenti, hogy ők is leadták '22 nov-ig a jelentkezésüket a '26-os belépésre? Tehát mint gyártó lesznek jelen? Vagy hogy van ez?