Van 1pár ilyen ülésem, nincs rá szükségem, a kocsiba visszaraktam a gyári feketéket.
Szinte alig használtam, angol S-ből van ha minden igaz.
Segítenétek beárazni? Fingom sincs mennyit érhet reálisan.. Köszi
viszont én első körben a helyedben csak lefóliáznám...(ha nem törött vagy repedt, akkor nyilván új kell...)
mert az apró mikro karcokat szépen eltakarja és minimál ktg...
nyilván ilyen méretve vágott fólia nincs, de csinálsz hozzá egy sablont és az alapján snicerrel ki tudod vágni...
és utána felrakni...
mivel a tied FL, így a kijelző alja egyenes, sokkal egyszerűbb mint nekünk...ráadásul a kijelző felső részét takarja a műszerfal burkolat, tehát ha nem teljesen pontos a felső vágás az íves rész miatt meg lehet úgy csinálni, hogy ne látszódjon...
kiszerelés része itt látható, nem dráma egyébként...
We finally have a full stock of replacement cluster lenses for the AP1 S2000. Both 00-01 and 02-03 styles are available. These will replace your damaged or scratched lens on your gauge cluster. This part was discontinued by Honda years ago and we worked very hard to have them remade to OE spec. AP2 lens and replacement buttons are coming soon. Thank you to all of those who preordered, your orders are shipping over the course of the next few days.
Nekem a dark mocha pearl volt az accordom, de ott sem lehetett színkód alapján szépen megfesteni. Pedig az enyém csak menet közben volt szabad ég alatt, amúgy garázsban állt, nem fakította ki a nap. Ott is úgy működött, h a májsztró addig keresgélt, amíg megtalálta gyári festékét az accordnak konkrétan ahhoz az évjárathoz ( mert sajna hiába ugyanaz a szín, évek alatt válthatott márkát a honda), és azzal tökéletes volt. (Talán a ppg lett a jó, de ebben már nem vagyok biztos.) Előtte kifújta a gyári színkódot más festéktípussal, és nem volt jó, bántotta a szememet nekem is.
-a metálszürke az egyik legnehezebben reprodukálható szín, emiatt ha évek múlva bármikor javítani kell szinte esélytelen még egyszer eltalálni ua azt árnyalatot...az nh-630m-re ez különösen igaz, különböző festékgyártói színtérben (standox, ppg, stb) is más lesz az alap árnyalat...
-ha nem gyári színre fújod ki (mármint az autó eredeti alvázszám szerinti színére értem) akkor hiába öltök bele egy csomó munkaórát, pénzt, gyűjtői szemmel "értéktelen" lesz...ez akkor is igaz, ha nem akarod eladni...egy gyári állapotra visszarestaurált autónak (pl. dokumentálva) mindig nagyobb lesz az "értéke" mint a megcsinált, de "színváltósnak"...és ahogy haladunk előre időben ez hatványozottan igaz lesz, mert minden ilyen autóból már csak kevesebb lesz...és ahogy drágul az autó (időben) ott pedig még inkább igaz...