Szombaton vett svàjci szerelö haver egy sàrga integràt gyàri àllapotban,még annyioa lesincs lakva, 240.000km-rel. Gyàri sàrga ülésekkel,gyàri felnik stb. 3700 chf. Na én valami ilyen alkalmi àron vennék màr csak. Az sem baj ha jégkàros vagy motorhibàs.... csak legyen olcso és làssak benne fantàziàt.
Kis OFF
azok jóval SR2, SR3, SR5 vagy jubis CTR Recaro ár alatt mennek, mert karral nem dönthető a hátlapja egy mozdulattal előre, ergo 3 ajtós kocsikba nem jók...
2000-es nem Momo kormannyal?
Ujrafestett szelepfedel es piros feknyergek. Hat... Grego utan szabadon, sokallom
BTW. nincs veletlenul 2000-es ITR-hez kep, amin latszodik a muszerfali csipogokon levo emblema? Egyaltalan nem is nagyon talalok olyat, amin a muszerfalon van a csipogo... csak az ajtoba epitettet talaltam mindenhol.
Az elmúlt 6 évben a Honda Éles ügyvezető/tulajdonosa használta az autót, 10.000 km-enként szervizeltük, megtartva a gyári állapotot. Honda Éles Kft. - Márkaszerviz!
Ezt a képet valahogy 2001-2002 környékén készítettem egy Zenit fényképezőgéppel, egy péntek esti illegálisnak mondható autós gyorsuláson Helyszín meg ha jól emlékszem Dunakeszi Alagimajor környéke.
Kíváncsi vagyok valaki felismeri-e magát, vagy az autót/rendszámot. Szerintem akkor se rohangászott olyan sűrűn Integra a magyar utakon.
Tudna valaki abban segiteni, hogy a gyari piros (nem javitott es ujrafujt) ITR szelepfedelrol vehessek RAL skalaval odatartva mintat, mert szeretnek egy szelepfedelet felujitani es szandekosan nem VHT festekkel lesz csinalva.
Lenne valakinek ram 10perce? (Bp. es vonzaskorzete lenne a legoptimalisabb)
Igaz, de miert nem lehet gyari motorba gyarit belerakni ha mar valaki csereli. Es akkor buszken megemliteni, hogy hiperszuper Boscht rakott bele. jo, mindegy, gyenge pontom a gyertya ilyen teren