Mikor a hondának mentőövet dobtak, akkor se hittük volna, hogy végül elérik a vb-t. '26-tól új szabályozás... Még akár jól is kijöhetnek ebből.
Sokkal inkább érdekel mi lesz a hondával, illetve a RBpowertrains sorsa.
Amúgy a Ford adott le nevezést? Úgy tudom, hogy a jelenlegieken kívül csak a RBPT és a Honda adott le ilyet. Tehát 2026-tól elvileg nem is jöhetnek. Vagy rosszul emlékszem?
Nem olyan rég olvastam, hogy a Honda külön adta le a nevezést 2026 tól. Illetve az RB is.
Bár legyen fake news.
( A Honda már megint rosszkor szállt ki a F1 ből..... Pont amikor jött a vb es a egy évvel később mind2... Mintha direkt csinálnák.)
Olvastam két cikket róla, ami ezzel foglalkozott. Ez egyáltalán nem biztos, csak sok részlet érdekes egybeesést mutatott a két cég részéről. Bízom benne, h inkább a Hondával tudnak közös nevezőre jutni.
Akkor nagy bukta lesz. Newey ide vagy oda... Inkább táncoljanak vissza a H irányába, vagy csinálják a RBPT-t. Egy új belépő mellett középmezőny lehet gyorsan, vagy rosszabb esetben mezőny vége is akár. Nem értem, hogy miért kell szétkúrni ami működik.
Minor changes in the #F1 2023 rules are numerous.
One being the change to the radius of the roll hoop tip & increased load tests.
Most teams will have had some redesign in this area even if it isn’t visible.
Alfa Romeo running the blade hoop may have to change their concept.
A new rule is the cockpit must be devoid of unessential items
Teams package a lot of parts around the seat. Such as electronic boxes, nitrogen cylinders & suspension systems. These will have to go.
A merci adott neki mentőövet, de kemény ellenfelei vannak, így ha vissza akar térni, akkor a nevén túl komoly fejlődést kell mutatnia majd.
Ezt a versenyt amúgy vhol vajon megismétlik? Megint lemaradtam róla, de megnézném az ismétlést szívesen!
Igaz, hogy nem F1 és nem motoGP, de ma volt a Race of Champions. A kis Schumi is ment, és bakker 2. lett. Volt 1-2 F1-hez hasonló hibája, mint kicsúszás és hasonlók, de mindig jókor jött neki. Elég jól ment, pedig én nem tartottam eddig sokra, de most azért picit nőtt a szememben. Kicsit beérik, lehet még belőle valami, lehet nem a F1-ben. De azért az öreg Mattias Ekström-be mindenkinek beletört a bicskája. Nagyon jól ment ma a csávó. De aki a legállatabb volt, és egy hibát eltekintve mindenkinél jobb volt, az Oliver Solberg. 21 éves csávókám félelmetes tempót ment. Senki nem tudta semmilyen autóval legyőzni. Aztán az egyik futamon kicsit szélesebbre ment, ment is volna tovább, de egy reklámtáblát feltekert a szögesgumi, és így esélye nem volt. Kár érte, simán nyert volna szerintem.
Jó kis versenyzés volt. Vettel is nagyot ment, de hibázott Schumi ellen, és végül pont tőle kapott ki. Ő volt a másik nagy esélyes szerintem.
Hátha visszajön Kard-dal együtt március elején Bár nekem nem hiányzik ez a "falnak beszélek" meg "úgy csűröm csavarom, hogy azért ne válaszoljak arra amit mondasz, de legalább féligazság legyen abban, amit mondok valami tök másról" hozzáállás.
Egy biztos: Ha jó lesz a merci, akkor rögtön itt fognak lihegni, hogy "na ki a király?!"
Ha valaki lemaradt de érdekli bithu-n fent van
Szerintem egész jó volt, bár a 2000-es évektől kicsit el lett sietve, de ez talán azért volt, mert abból az időből lehet még nem igazán teregethetett ki.
Pedig egy újabb bizonyítéka lett volna a riválisok felé, hogy kivételes tehetség, és kimagaslik a mai autósport pilótái közül (nem mintha szüksége lenne rá). Érdekes Ham nem mer elindulni még egy gálaest szerű RoC-on se.
Amúgy csodálkozom, hogy sem a merci, sem a renault nem állt be melléjük. Végülis már mindegy, azóta rendezte a honda a helyzetet, aláírt a ferrari is ... Nincs itt semmi látnivaló, csak a szokásos uborkaszezon.