A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Nálunk az iskolánál a lámpás zebrán rendszerint áthajtanak autóval a piroson, sokszor a rendőröknek kell ott lenniük, hogy biztonságosan át lehessen menni. A gyerekeimnek nem győzöm mondani, hogy akkor is körbe néznek lelépés előtt, ha nekik zöld a lámpa. Hiába van elsőbbsége, nem fogja vigasztalni, ha elütik!
De sajnos sokan nem így gondolkodnak.
Nem a diplomaszosztó, a házasság vagy a gyerekvállalás a nagy dolog az életben, ezek a szívdobbantó események amikor beírja valaki hogy IDDQD mire a fél társaság hangosan felröhög
Jó ebben igazad van. Azt azért én sem szeretném ha ez határozná meg a városi közlekedést. Bár én egyszer egy ilyen koncepcióból azt olvastam ki, hogy a főutakat nem lassítanák be mert azt értelmetlen.
hagyjuk. Németországban él a bátyám. vannak ott 30as városok. dereka miatt DSGt használ és még azzal sem tudja hova váltson, nem hogy végig kuplungozni meg botmixerezni a várost.
semmi értelme az egésznek. fel megy a fogyasztás, később érsz a célba, azaz tovább szennyezel.
Fertőrákoson a fő utcán nagyon sokáig 30-as korlátozás volt érvényben. Aki járt arra tudja hogy az út lejt így amíg az autóval szabályosan 30-al gurultunk a biciklis simán kielőzött 45-50-el és mérgesen nézett rám hogy miért megyek szabályosan. Szerencsére sok sok sok év után rájöttek hogy ez így nem fasza és megszűnt a 30-as korlátozás.
Azt írja, h a város jelentős része, nem azt, h néhány mellékutca.Olyan eddig is volt. De rövid időn belül át fogunk esni a ló túloldalára. Egyszerűbb lenne betiltani az autós közlekedést, a biciklis gyorsabban haladhat már....
Így van, de akkoriban tudták, hogy mielőtt lelépek az útra/zebrára körülnézek és ha jön autó akkor megállok, mert tudom hogy az autó gyorsan jön nagy és kemény anyagból van. Most meg lelépek mert ott már elsőbbségem van, az autó meg álljon meg ahogy tud. Amikor jogsit csináltam akkor tilos volt a gyalogos csalogatás. Most meg döntsd el hogy a gyalogos át szeretne menni majd lelép eléd az utolsó utáni pillanatban vagy megvárja míg átgurulsz a zebrán és utánad lép le.
Civic-ből sajnos csak az újakat ismeri, 8-9-10gen. Pedig a kis 5gen-emet szívesen odapakoltam volna akár egy 10gen mellé, már az durva méretkülönbség lett volna.
A mi utcánk is 30-as övezetben van ettől függetlenül a szomszéd ringlópálinkafáját simán kidöntötte valaki akinek az egyenes nem adta ki. Az embereknek kellene kevesebbet a telefont figyelni miközben átsétálnak az úton. Régen 60-al lehetett menni lakott területen nem volt elsőbbsége a gyalogosnak a zebrán kevesebb embert is ütöttek el. Most meg már 30-al megyünk mindenhol elsőbbségük van és úgy járnak kelnek mintha otthon IDDQD szörpöt ittak volna.
Egészen addig amíg a kétsávos, gyorsabb ,esetleg 70km/h-s főutakat nem 30km/h-zák szét addig nem látok problémát. Ezek többnyire lakott övezetek mellékutcái.
Budapesten is csak a kis, egyirányú utcákat 30km/h-nák szét de ott eddig se nagyon lehetett többel menni... sőt
Maroshegy Székesfehérvár egyik legnépesebb és legsűrűbben lakott városrésze.
Már nemcsak olyan városokat ér el az általános sebességcsökkentési törekvés, mint Párizs vagy Milánó, a magyarországi nagyobb városok között is akad olyan, amely követi a példájukat. 2023. január 30-tól 30 km/h-s övezet lesz Székesfehérvár jelentős része is.
A polgármesteri hivatal tájékoztatása szerint lakossági jelzések és igények alapján vált szükségessé, hogy az utcákban biztonságosabbá tegyék a közlekedést. ( na ezt sem fogom elhinni sosem)
A 30 km/h övezetet jelző KRESZ-táblákat mind a Balatoni úti, mind az Úrhidai úti csatlakozásokba kihelyezik. A sebességkorlátozás hatálya a 30 km/h övezet vége jelzésig tart, ezekkel a táblákkal csak az Úrhidai útra vagy a Balatoni útra történő kihajtáskor fognak találkozni a gépjárművezetők.
De beszartok, egy időben a parlament büféjét mi kártevőmentesítettük, de kb./max. 2 évig és az már nagyon régen volt, talán még az MDF idejében. De csak oda mehettünk és fegyveres kíséretet kaptunk.
Meg akkoriban hozzánk tartozott az APEH büféje is.
Azok mellett volt egy bolt is, Csemege áruház, (ott is melóztunk) na azokat szinte minden nap ellenőrizték, panaszkodtak nekünk mindig, hogy meglegyen ugye a kvóta, de messzire ne nagyon kelljen menni....
Nyestet fogtál már?Kibaszott kemény egy állat!Úgy tud sikítani....fúúú b+!Gondoltam megtartom,de keresztapám lebeszélt ról,elvittük a másik faluba és elengedtük a tó fölött...szerintem kipucolta ott a tyúkólakat!
Nálam van készülőbe egy automata egér pofozó,de még a házzal nem haladtam,meg nincs is egér gondunk már.
Az elv annyi,hogy mozgásérzékelő,aktiválja az elektornikát,a kondik feltöltődnek és ahogy a csalihoz hozzá ér abban a pillanatban egy mágnes tekercs úgy fejen bassza,hogy vége is.De ha pengét rakok a mágnes végére akkor instant nyaktiló
Itt egy videó az elvi működésről,a kisautó helyére képzeld az egér fejét.kipróbáltam amúgy,hogy oda raktam egy játék műanyagot,azt betörte mint a szart így az ujjamat már nem mertem.ja és nincs felspanolva,potméterrel állítható az erősség.
Gecc 60 feliratkozóm van,de kemény! Miközben csak azért rakok fel videókat,mert van pár ember akinek így linkelve könnyebb elküldeni .mintha a videót tölteném fel.Ráadásul a gugoló fordítónak hála,tökéletesen levelezek angolul vadidegenekkel a világ másik végén! Link a cuccról.
Amúgy van ilyen pofozós egérfogóból co2 patronos,de az kúrva drága.Viszont annak a patkány sem gond.Ha lesz időm,és sikerül megtanulnom solidworksben tervezni is alap dolgokat,akkor nyomtatok neki egy dobozt aztán leviszem a pincébe.Amúgy van a házban 3-4 macska,de azoknak derogál megfogni az egeret,akkor is ha előtte megy el.Inkább kimennek a rétre egerészni.Az egyik egy reggel a nyakamba ugrott a bejárati ajtónál,nem szartam be,de mikor leráztam magamról olyat rúgtam bele,hogy vagy 20m-t repült,a szembe lévő kis patakig,aminek a vize nyáron is jéghideg ez meg télen volt.Csak a csobbanást hallottam.Azóta kerül.
Vissza kanyarodva.Az elképzelés az,hogy az állat felfelé mászik egy ferde még nem tudom min.Oldalt a mágnes tekercs és ahogy felnyújtózkodik a csaliért ami a mikrokapcsolón lesz, vagy mögötte és bumm!Egy combosabb aksival akár hónapokig pofozkodhat több százszor Csak a tetemek eltávolítása a gond,ha felakad.
Az élelmesebbek biztos észre vették,hogy ez lényegében egy fordított coil gun.
Igen, Adidas-t nyomtam egy ideig, de annak vége. (és azóta nekem is, de ez már egy másik történet )
Kimegyek én mindenhova, a fórumos kedvezménybe lehet bele is fér a benzin. Hacsak nem másik országban vagy, mert oda nem megyek.
De vicc nélkül, ha érdekel, írj privit hol vagy, megírok mindent, aztán te döntesz úgyis.
Ja woll. (de mint írtam, azzal manapság ritkábban, ezért is telt bele 1 évbe mire rászántam magamat egy ilyen ládára )
A lényeg, hogy Eü. gázmester vagyok, ami nemes egyszerűséggel a kártevőirtó. Rovar és rágcsálóirtás minden formában.
(meg emellett rendezvényen árusítunk, nem egy üzletem is volt már, ehhez megvan a kereskedőim is.
De ezt nem kérdezted. )