Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
A motorrral nem szokott baj lenni, a balance tengelynél lehet árulás de nem feltétlenül.
A váltót megeszi a motor ha ütik, ahogy jellemzően az összes Volvo-ban.
De amúgy tucat S80, bármelyik Volvo szervízben elboldogulnak vele, van hozzá minden.
Biztos van bonyolultabb is, de én mindig meglepődök, h a pickupot milyen egyszerű szerelni, minden logikusan van elrendezve, hozzáférhető, nem kell sokat szarakodni vele.
Jó, de pl egy GM NS motorhoz már nem ugrik neki bárki vagy egy Mopar Hemi MSD-t sem fog bárki megbarkácsolni. Noha egyik sem szívsebészet csak nem ismeri az átlag szerelő és nem biztos, hogy van kedve nekiállni. Ahogy a Jag -hez sem akar egy vállalkozó kedvtől mentes szaki nekiugrani.
A szoftveres baszkurálásról már nem is beszélve.