Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Hát ha 6m a kereted de nincs típus spec akkor állapotot vegyél valamiből és ne márkát.
A V8-asok jellemzően prémium gépek prémikum hibákkal. Halmozottan igaz ez a német márkákra. Jók meg szépek meg mennek de azokat tényleg az első tulajnak és a gariidőnek tervezték. Kivétel ez 90-es évek környéke és előtte mert azokat még nem.
Japánból izgalmas V8-ast találni 6M körül nem könnyű mert vannak a steril Lexus szedánok meg az Infiniti suvok. Utóbbiból az FX majd QX széria finom darab (M56 esélytelen) de a motorjuk (4.5 majd 5.0) a hazai ridegtartást sokszor motorhalállal hálálja meg, javításuk pedig fájdalmasan drága.
Aztán vannak a finom és ritka darabok mint pl Jag vagy egy Volvo, Land, esetleg valami amerika. Itt lehet igazán szép pofonba belelépni cserébe egy jó példány tényleg élmény és még karakterük is van és az auchan parkolóban sem kell keresgélni.
Ha nem szeretnél kiógni a sorból és a kihívásokat sem keresed akkor hajrá egy német gépre. Nem feltétlen a megbízhatóság záloga cserébe van hozzájuk minden polcról, sokan értenek hozzájuk.
A japók már nehezebb eset szaki és alkatrész témában lehetnek meglepik, pl az Infiniti szoftveresen rumlis egy ideje.
Az egyediségnek meg az az ára, hogy kell ismerned jó szakit, alkatrész forrást meg kell lennie sok idődnek ha a mester épp azt mondja, 4hét múlva lesz nála szabad csáp.
(a poszt szerzője krónikus betege az utolsó halmaznak már kb xx éve, gyógyulása nem remélt…)
S akkor kell még a 120d? Nálunk amúgy a Bravo a kisebb, szaladgálós városi, de szükség esetén abban is elférünk, tavaly pl elég volt a hszoboszlói nyaralásra. A pickup a nagyobb melóra, s nyaralásra, de ezzel nem megyek be a városba, így nem érdekel, h mekkora parkolóhelyet foglal. S ha látnék vmi szépet, akkor lenne hobby is, ez bármi lehet, sokminden érdekel. :-)
nem városi szaladgálós lenne, arra ott a fiat 500.
Igazából csak annyi ütött be, hogyha lassan úgy is vége a benzinkorszaknak, akkor egy jó V8 még lehetne előtte, mielőtt kihalnak.
Igen, hibrid e-cvt váltóval. Nekem a kényelem igényem elég alacsony, ilyen nagy utazó bálnát kizárólag akkor vennék, ha olyan melóm vagy bizniszem lenne, h nagy távokat kell rendszeresen utazni hozzá, akár Eu-n keresztül... S ezekből ugye akkor is pihenten szállsz ki.
Ezeket az újakat nem ismerem, nekem teljesen levesztették Jaguar-os jellegüket, ezek a ráncfelvarrás előtti XF-ek meg szerintem kimondottan hülyén néznek ki ezzel az első lámpával.
Hobbi autónak biztos nem vennék ilyet, legfeljebb csak ha valami kimondottan fiatal kocsit szeretnék napi használatra és beleférne a keretbe, akkor maradnék a kedvenc márkámnál, de én akkor inkább XE-t vennék.
Megbízhatóságról nem sokat tudok. Annyi, hogy ezekből szinte csak dízel van már eladó, benzines bármelyikből csak elvétve.